Νέο Kawasaki W800 2021: Επιτομή του ρετρό

Με νέα χρώματα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/11/2020

Το W800 της Kawasaki συνεχίζει στο ρετρό μονοπάτι που έχει χαράξει εδώ και χρόνια, με ανανεωμένη εμφάνιση χάρη στα νέα χρώματα. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες για το δικύλινδρο εν σειρά νεορετρό της Kawasaki:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το νέο Kawasaki W800 του 2021 στην κορυφή της ρετρό εποχής

Διαθέσιμο για το 2021 σε έναν εκθαμβωτικό χρωματισμό Metallic Ocean Blue, το αυθεντικό Kawasaki W800 καλύπτει την ανάγκη των αναβατών για κλασικές μοτοσυκλέτες με σύγχρονη μηχανολογία.

Στην πραγματικότητα, το 2021 θα σηματοδοτήσει ακριβώς πενήντα πέντε χρόνια από τότε που το πρωτότυπο W1 650 ήταν διαθέσιμο ως η πρώτη μοτοσυκλέτα της Kawasaki στη «μεγάλη» κατηγορία των ΗΠΑ. Εκείνη την εποχή, η μοτοσυκλέτα με τον μεγαλύτερο κυβισμό που ήταν διαθέσιμη στην Ιαπωνία - και που αποτέλεσε αντικείμενο λατρείας τα επόμενα χρόνια - η οικογένεια μοτοσυκλετών W βρήκε θέση στις καρδιές των απαιτητικών μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο.

Με χωρητικότητα 773κ.εκ., ο παραδοσιακός παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας με υψηλής ακρίβειας διάταξη εκκεντροφόρου άξονα με κωνικό ελικοειδές γρανάζι υπόσχονται και προσφέρουν πολλά. Η απόκριση λειτουργίας του κινητήρα με τη χαλαρή θέση οδήγησης, η προσεκτικά φινιρισμένη σέλα και τα παραδοσιακά όργανα παράγουν διαθέσιμη ισχύ από χαμηλά κάνοντας τις αποδράσεις χαλαρές και με στυλ.

Στη μεσαία κατηγορία στροφών, η σημαντική ροπή και η άμεση απόκριση καθιστούν τις μακρινές βόλτες πολύ ευχάριστες χωρίς να απαιτείται καν αλλαγή ταχύτητας και, σε συνδυασμό με το μέγεθος του μπροστινού τροχού των 19 ιντσών (48,26 cm), το στρίψιμο και το κράτημα είναι ομαλά και προβλέψιμα.

Από τον στρογγυλό προβολέα με φώτα LED και τα παραδοσιακά φλας έως τα χρωμιωμένα φτερά, τα τελικά εξάτμισης και τα σήματα στο ντεπόζιτο καθώς και μια μυριάδα ακόμα στιλβωμένες επιφάνειες, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι αυθεντική προκαλώντας ανάγκη για οδήγηση από μια σχεδόν ξεχασμένη «χρυσή εποχή».

Από πρακτική άποψη, το W800 του 2021 διαθέτει κεντρικό stand, μπροστινά και πίσω δισκόφρενα με προηγμένο ABS και μεγάλους, εργονομικά τοποθετημένους καθρέφτες.

Μετά από πενήντα πέντε χρόνια της κληρονομιάς W, το Kawasaki W800 του 2021 στον χρωματισμό Metallic Ocean Blue είναι έτοιμο να υποδεχτεί ένα νέο κύμα απαιτητικών αναβατών έτοιμων να ζήσουν τον μύθο.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210-3410684 / [email protected] ή επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της Kawasaki στη διεύθυνση www.kawasaki.gr

 

Ετικέτες

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Η σειρά F είναι η πιο πλούσια σε προτάσεις για την BMW
Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Όπως ήταν αναμενόμενο, η BMW ανανέωσε και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς F, προχωρώντας τώρα στην αποκάλυψή τους, μετά τον απόηχο της EICMA. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που έχουμε δει στο F900GS, στα 895 κυβικά που με προδιαγραφές Euro 5+ αποδίδει 105 ίππους και κατασκευάζεται από την Loncin.

Με στρόφαλο 270 μοιρών έχει έναν δυνατό μπάσο ήχο που ενισχύεται ακόμη περισσότερο αν προσθέσει κανείς το Akrapovič τελικό που αφαιρεί και 1,2 κιλά. Οι μοτοσυκλέτες είναι συνολικά τρία κιλά ελαφρύτερες, κυρίως από τις ελαφρύτερες κατά 1,8 κιλά ζάντες, ενώ άλλα 0,8 έχουν φύγει μόνο από την αλλαγή μπαταρίας με νέα πιο σύγχρονη. Συνολικά το R ζυγίζει 208 κιλά και το XR 216 ενώ δεν έχουν διαφορά στο σασμάν και την τελική μετάδοση.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Μαζί με τους τροχούς άλλαξε και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι που αποκτά πλήρεις ρυθμίσεις τώρα ενώ τα καλάμια είναι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 135 στο R και 170 στο XR. Η θέση οδήγησης έχει ανέβει στα 835 και 845 με την sport σέλα διαφορετικά στα 760 με 775 αντίστοιχα για R και XR. Τα αεροδυναμικά έχουν αλλάξει στο XR για να βοηθήσουν στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες με πλευρικό άνεμο ενώ στον βασικό εξοπλισμό θα είναι οι χούφτες.

Σε μία παραλλαγή της συνηθισμένης πρακτικής της BMW που αν μπορούσαν θα χρέωναν και τον αέρα στα λάστιχα, ο βασικός εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος τώρα, παραμένει όμως ένα σημείο αναφοράς για να ξεκινήσεις να χτίζεις την μοτοσυκλέτα, με πακέτα που ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών σου δίνουν πολλές επιλογές. Υπάρχει και μία νέα ζελατίνα, που ταιριάζει με εκείνους που θα προσθέσουν την σέλα με το μεγαλύτερο ύψος.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Το Headlight Pro έρχεται στον βασικό εξοπλισμό του F 900 XR που επίσης έχει στρατηγικά τοποθετημένη και USB-C ταχείας φόρτισης με την οθόνη να προσφέρει συνδεσιμότητα κινητού. Πίσω τα φώτα στοπ παραμένουν ενσωματωμένα μέσα στα φλας, όχι το ανάποδο, αλλά η μοναδικότητα στα φώτα είναι εμπρός καθώς προσφέρουν προσαρμοσμένη δέσμη ανάλογα με την κλίση, όπως συναντά κανείς στην μεγαλύτερη κατηγορία, πάνω από τα 1000 κυβικά. Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με πάνω από δέκα χιλιόμετρα και πλαγιάσει πάνω από δέκα μοίρες, τότε ενεργοποιούνται τα πρόσθετα LED ενισχύοντας την δέσμη στο εσωτερικό της στροφής το οποίο καλύπτουν πλήρως έως και τις 25 μοίρες κλίση.

Η γεωμετρία θέσης οδήγησης στο R έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σκυφτή με το τιμόνι να φεύγει περισσότερο μπροστά και ταυτόχρονα τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω. Εκτός από την πιο street τοποθέτηση του αναβάτη αλλάζει και η φόρτιση του εμπρός τροχού, ιδιαίτερα στην δυνατή επιβράδυνση πριν την είσοδο.

Σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς τα νέα BMW F900 R και F900 XR αναμένονται σύντομα να γίνουν διαθέσιμα.

Δείτε τα νέα R και XR της σειράς F με κάθε λεπτομέρεια:

Ετικέτες