Το HRC (Honda Racing Corporation) παρουσίασε μια ράλι μοτοσυκλέτα για ιδιώτες, με βάση το CRF450RX και πλήρη εξοπλισμό αγώνων, όπως πύργο πλοήγησης, μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου, ενισχυμένο πλαίσιο και ενισχυμένο ψαλίδι, αναρτήσεις σεταρισμένες για ράλι, προστατευτικά, εξάτμιση, κ.α.
Το Honda CRF450RX Rally θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών, ενώ για την ώρα η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει τιμή, παρά μόνο προτρέπει τους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν με το HRC.
Με την εκτενή πείρα της στους αγώνες ράλι, που περιλαμβάνει και νίκες στο Dakar, η Honda χρησιμοποιεί τώρα αυτή την εμπειρία για να μεγαλώσει τον αριθμό ιδιωτών αγωνιζομένων που θα συμμετέχουν σε ράλι με μοτοσυκλέτες της. Η ράλι μοτοσυκλέτα της Honda για ιδιώτες έρχεται να πατήσει στα “ίχνη” της αντίστοιχης KTM 450 Rally, που είχε τεράστια απήχηση στους ιδιώτες που επιθυμούσαν να αγωνιστούν σε ράλι χωρίς να πρέπει να ξεκινήσουν οι ίδιοι τις μετατροπές σε κάποια Enduro μοτοσυκλέτα από την αρχή.
Τα δυνατά σημεία του Honda CRF450RX Rally
- 6τάχυτο κιβώτιο με βέλτιστες σχέσεις για χρήση ράλι
- Πύργος (Rally Tower), για τοποθέτηση του εξοπλισμού πλοήγησης
- Μεγάλα εξωτερικό ρεζερβουάρ και σέλα ράλι που δεν εμποδίζουν τις κινήσεις του αναβάτη
- Εξάτμιση Akrapovic και βελτιώσεις στην εισαγωγή για αυξημένη απόδοση
- Φίλτρο αέρα με ενσωματωμένα ηλεκτρικά, κρατώντας μακριά την άμμο σε ακραίες συνθήκες
- Ενισχυμένο πλαίσιο, ενισχυμένο ψαλίδι και διακόπτες για ράλι χρήση
- Αναρτήσεις με βάση εκείνες του CRF αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις για ράλι
- Προστατευτικά για την περίπτωση πτώσης
Τεχνικά χαρακτηριστικά
- Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, ψεκαστός με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής
- Κιβώτιο: 6 σχέσεων
- Εκκίνηση: Μίζα
- Πλαίσιο: Δυο δοκών αλουμινίου
- Χωρητικότητα καυσίμου: 36 λίτρα – 2 ρεζερβουάρ μπροστά με αντλία (22l) και ένα πίσω με αντλία (14l)
- Δισκόφρενο μπροστά 300 mm
- Δισκόφρενο πίσω 240 mm
- Υποπλαίσιο που έχει και ρόλο ρεζερβουάρ