Π.Π. ΜΧ 2020: Ηχηρή παρουσία της TMGRacing στα Τρίκαλα!

Ένα βάθρο και τερματισμοί εντός της δεκάδας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/3/2020

Ο δεύτερος αγώνας του Π.Π.ΜΧ στα Τρίκαλα ήταν αρκετά δύσκολος δεδομένης της κατάστασης της πίστας, με το ΜΟΤΟ να βρίσκεται εκεί με φυσική παρουσία και να σας μεταφέρει ζωντανά όλες τις εξελίξεις! Σε πολλά σημεία της πίστας την πρώτη μέρα, το χώμα ήταν σκληρό και στεγνό, ενώ μετά τα ελεύθερα δοκιμαστικά σε κάποια σημεία το χώμα έφυγε τελείως και εμφανίστηκε το υπέδαφος. Ωστόσο, τη δεύτερη μέρα τα πράγματα ήταν καλύτερα και μόνο ο δυνατός αέρας ήταν που εμπόδισε τους αναβάτες. Η TMGRacing Team βρέθηκε και στα δυο σκέλη μέσα στη δεκάδα και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε τις δηλώσεις των αναβατών.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

“Ηχηρή παρουσία για την TMGRacing Team.“

Ο δεύτερος αγώνας του Π.Π Motocross στην πίστα των Τρικάλων βρήκε την νέα μας ομάδα σε πολύ καλές θέσεις σε ΜΧ1 και ΜΧ2

Νίκος Λυρίου #161 ΜΧ1
Α' Σκέλος 5ος ,  Β' Σκέλος 3ος
TM 300 MX Fi

Τερματίζοντας στη πέμπτη και τρίτη θέση στο Α και Β σκέλος, κατάφερα να ισοβαθμήσω στη τέταρτη θέση της γενικής (τρίτη βαθμολογούμενη λόγω ξένων συμμετοχών). Το σαββατοκύριακο δεν κατάφερα να “βρεθώ” μέσα στην πίστα αλλά με κάποιες αλλαγές που κάναμε στην μοτοσυκλέτα μετά το πρώτο σκέλος, κλείσαμε το αγωνιστικό διήμερο με μια θέση στο βάθρο! Ωστόσο, δεν ήταν οι επιδόσεις που ήθελα.
Το σημαντικό είναι ότι φεύγουμε υγιείς με πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Κωνσταντίνος Μπετείνης #120 ΜΧ2
TM 250 MX Fi
Α' Σκέλος 10ος, Β' Σκέλος 7ος

Με την ολοκλήρωση τον δεύτερο αγώνα του πανελλήνιου πρωταθλήματος MX στα Τρίκαλα κατάφερα να βρεθώ στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τις επιδόσεις και τα αποτελέσματά του σε σχέση με την προετοιμασία μου που ήταν ελάχιστη και το επίπεδο του ανταγωνισμού. Έχω μεγαλύτερες προσδοκίες διότι ακόμη εξοικειώνομαι με τη νέα μου μοτοσυκλέτα. Η προπόνηση και η βελτίωση συνεχίζεται.

Να σημειώσουμε ότι ο αθλητής μας Μιχάλης Παναγιωτόπουλος (ΜΧ300, ΤΜ 300 2Τ) δεν συμμετείχε λόγω του τραυματισμού που αποκόμισε στον καρπό του από μια πτώση στον πρώτο αγώνα στις Σέρρες. Να του ευχηθούμε περαστικά και ευελπιστούμε να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν. Ραντεβού στην Νέα Γωνιά στις 28-29 Μαρτίου.

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."