Π.Π. ΜΧ 2020 – 3ος Αγώνας, Προσοτσάνη Δράμα: Επαναφορά στη δράση

Δυναμική επιστροφή με θέαμα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/7/2020

Η επιστροφή στη δράση, μετά την δύσκολη περίοδο της καραντίνας, για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Motocross, ήταν ένα από τα πιο θετικά μηνύματα των τελευταίων ημερών. Ο καιρός συνέδραμε τα μέγιστα σ' αυτό το νέο ξεκίνημα, ενώ καθ' όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, τηρήθηκαν τα πρωτόκολλα υγιεινής για την αποτροπή της μετάδοσης του ιού.

Στο αγωνιστικό σκηνικό, στις περισσότερες κατηγορίες επικράτησαν οι αναβάτες της Yamaha, εκτός από την ΜΧ125 και την MX85, όπου η καρό σημαία πήγε σε αναβάτες της ΚΤΜ.

Η νέα πίστα στην Προσοτσάνη της Δράμας, αποτέλεσε ένα ιδανικό σκηνικό, για την δημιουργία θεαματικών στιγμών και έντονου ανταγωνισμού, ενώ κατά γενική ομολογία, ήταν ιδιαίτερα υψηλά και τα επίπεδα ασφάλειας που παρείχε.

Στην ΜΧ1 ο "συνήθης ύποπτος", Γιάννης Τουρατζίδης, συνέχισε από εκεί που σταμάτησε, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την κυριαρχία του στην κατηγορία. Με πρωτιές και στα δύο σκέλη έφτασε στην απόλυτη συγκομιδή βαθμών, ενώ ο Μανώλης Κρητικός ήταν συνολικά δεύτερος, ισοβαθμώντας με τον Βούλγαρο Malinov (ο οποίος είχε και την pole position) και πίσω τους βρέθηκε στο τέλος του διημέρου ο Δημήτρης Μπαξεβάνης. Ο Μπαξεβάνης ήταν και ο πρώτος της MX300 – που αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία μέσα στην μεγαλύτερη κατηγορία- διατηρώντας την πρωτιά και στον βαθμολογικό πίνακα, με τους Γιώργο Γρηγοριάδη και Γιώργο Σπυρή (αμφότεροι με ΚΤΜ) να παίρνουν την δεύτερη και τρίτη θέση στον αγώνα.

#21 Αλέξανδρος Γεωργαντάς – HUSQVARNA FC250

#49 Μάριος Κανάκης – KTM SX 125

Στην ΜΧ2 το άθροισμα των βαθμών έφερε πρώτο τον Ανδρέα Ανδρέου, οδηγώντας αριστοτεχνικά στο δύσκολο και λασπωμένο τερέν, ο οποίος με αυτή τη νίκη παρέμεινε πρώτος και βαθμολογικά. Ο Γεωργαντάς, που είχε κερδίσει στον προκριματικό, αναδείχθηκε δεύτερος (έχοντας κερδίσει στο δεύτερο σκέλος), ενώ τρίτος ήταν ο Ανέστης Ράδος.

Στην MX2T, ο Μάριος Κανάκης επικράτησε του Σάγμαλη , ο οποίος έμεινε για λίγο εκτός βάθρου στην ΜΧ2 οδηγώντας μια μοτοσυκλέτα 125 κυβικών.

Ο Βασίλης Πακαταρίδης, ήταν ο μεγάλος θριαμβευτής στην κατηγορία OPEN, πετυχαίνοντας και αυτό το απόλυτο με δύο νίκες σε αντίστοιχα σκέλη, προσφέροντας παράλληλα και μπόλικο θέαμα. Ο Ευγένιος Τσομπάνογλου ήρθε δεύτερος με μια συνολική διαφορά 10 βαθμών και τρίτος στην κατάταξη του διημέρου βρέθηκε ο Βαγγέλης Μπαλατσός που ισοβάθμησε με τον Βαγγέλη Μπουρίκα. Αντίστοιχο σκηνικό είχαμε και στην Senior, με έναν αναβάτη της Yamaha, τον Μάρκο Καρασακαλίδη, να παίρνει και τις δύο καρό σημαίες, με τον Νίκο Δρόσο και τον Χρυσόστομο Αναγνώστου να παίρνουν την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στις μικρότερες κατηγορίες, παρά τις λιγοστές συμμετοχές, οι νεαροί αναβάτες έδειχναν να το διασκεδάζουν –όπως πρέπει άλλωστε- με τον Σταύρο Βαγγελακάκη να παίρνει δύο νίκες στην ΜΧ85, ακολουθούμενος από τους Δημήτρη Γανωτή και Σωτήρη Θεοδωρίδη, ενώ στην ΜΧ65 ο μικρός Dani Tsankov, ήταν ο πρώτος από τους δύο συμμετέχοντες στην κατηγορία, με τον Λευτέρη Παπαδάκη να τερματίζει δεύτερος.

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην ίδια πίστα στις 18-19 Ιουλίου.

 

Αποτελέσματα 3ου αγώνα - Δράμα

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."