MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά

Αφήνει τη Yamaha μετά από πέντε χρόνια και μετακομίζει στο πράσινο στρατόπεδο της Kawasaki
motomag MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

22/12/2023

Ο Ελβετός Jeremy Seewer ο οποίος τερμάτισε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος MXGP 2023, από την επόμενη χρονιά θα βρεθεί στην ομάδα KRT, έχοντας ως teammate τον Γάλλο Romain Febvre.

Ο Seewer, ο οποίος βρίσκεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross της FIM για περισσότερο από μία δεκαετία, μπορεί να μην έχει κερδίσει κάποιον τίτλο, ωστόσο το κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης του είναι η σταθερότητα. Χαρακτηριστικό είναι πως σε 187 εμφανίσεις σε Grand Prix έχει καταφέρει να τερματίσει στις 178! Ο Ελβετός ο οποίος πραγματοποίησε δοκιμές με την Kawasaki KX 450SR θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον αγώνα της Αργεντινής στις 10 Μαρτίου.

Μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στην KRT ο Jeremy Seewer δήλωσε: "Νομίζω ότι είναι μια εταιρεία στην οποία μπορώ να ταιριάξω. Ανυπομονώ για μια μακροχρόνια σχέση και ελπίζω για το καλύτερο, ο κύριος στόχος είναι να κερδίζουμε όσο το δυνατόν πιο συχνά, να έχουμε επιτυχίες μαζί, να απολαμβάνουμε τη συνεργασία με σπουδαίους ανθρώπους και να το διασκεδάζουμε.”

MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά

O Steve Guttridge, Αγωνιστικός Διευθυντής της Kawasaki Motors Europe ανέφερε: "Ήμουν πάντα μεγάλος θαυμαστής του Jeremy λόγω της εξωπραγματικής τεχνικής του ικανότητας σε όλες τις μοτοσυκλέτες που τον έχω δει να αγωνίζεται στο παρελθόν, τόσο σε επίπεδο MX2 όσο και σε επίπεδο MXGP. Μαζί με την προφανή οδηγική και επαγγελματική νοοτροπία του, βρίσκεται στους πολύ λίγους κορυφαίους αναβάτες στον κόσμο σε οποιεσδήποτε συνθήκες στο MXGP! Έτσι, το να τον καλωσορίσουμε στην ομάδα KRT MXGP είναι πραγματικά μια εξαιρετικά συναρπαστική κατάσταση!  Όλοι στην Kawasaki του εύχονται ένα πολύ θερμό καλωσόρισμα και επιτυχίες κατά τη διάρκεια της σεζόν 2024 που πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς."

Antti Pyrhonen, Team Manager KRT: "Στην KRT, μαζί με τους αναβάτες, εργαζόμαστε πολύ σκληρά για να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας την επόμενη σεζόν. Τόσο ο Jeremy όσο και ο Romain ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν τι επιδιώκουν και θα λάβουν την απόλυτη υποστήριξή μας για το έργο που έχουμε μπροστά μας. Η KX450SR έχει αποδείξει τις δυνατότητές της και φέτος υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη εξέλιξη από το τμήμα R&D της Kawasaki. Είμαστε ενθουσιασμένοι για το έργο που έχουμε μπροστά μας και θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας."

MXGP, Kawasaki Racing Team - Ο Jeremy Seewer δίπλα στον Romain Febvre την επόμενη χρονιά
Ετικέτες

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."