Η φετινή χρονιά για το MXGP ήταν άκρως επιτυχημένη καθώς εκτός από ρεκόρ τηλεοπτικής προβολής ο θεσμός κατάφερε να πετύχει ρεκόρ επισκεψημότητας σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με το 2022.
Η σελίδα του MXGP στο Facebook αριθμεί πλέον 3,12 εκατομμύρια χρήστες, με τις αναρτήσεις που έχουν γίνει μέσα από αυτήν να φτάνουν τις 152 εκατομμύρια εμφανίσεις (αύξηση 53% σε σχέση με το 2022). Ταυτόχρονα οι αναδημοσιεύσεις των φίλων του motocross έχουν φτάσει τα 5,4 εκατομμύρια με την αύξηση να είναι στο 237%! Σημαντική αύξηση σημειώθηκε στην πλατφόρμα του YouTube, οι συνδρομητές έφτασαν τους 365.000 (αύξηση 14% σε σχέση με το 2022), με τις προβολές των περιεχομένων του MXGP να φτάνουν τα 31 εκατομμύρια το 2023 (αύξηση 150% σε σχέση με το 2022).
Ο λογαριασμός του MXGP στο Instagram μετρά πλέον 1,25 εκατομμύρια followers με τα reels που υπάρχουν εκεί να συγκεντρώνουν 12,4 εκατομμύρια προβολές το 2023. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως το hashtag #MXGP χρησιμοποιήθηκε φέτος 918.000 φορές, με το κοινό της Αμερικής να κρατά τα πρωτεία όσον αφορά την χρήση και την Ιταλία και Ινδονησία να ακολουθούν. Σημαντική αύξηση υπήρξε και στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα TikTok με τους followers να φτάνουν τους 251.000, με τις προβολές των βίντεο να αγγίζουν τις 48 εκατομμύρια προβολές, και τα likes να φτάνουν τα 2,4 εκατομμύρια (αύξηση 150% σε σχέση με το 2022). Στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter), οι ακόλουθοι αγγίζουν τις 100.000 (96,500), ενώ το 2023 πραγματοποιήθηκαν από τους χρήστες 19 εκατομμύρια tweets. Σημαντική απήχηση στο ηλεκτρονικό κοινό είχε το 2023 και το ψηφιακό μηνιαίο περιοδικό MXGP Mag (123 ηλεκτρονικά τεύχη μέχρι και σήμερα από το έτος ιδρύσεως 2013). Το ηλεκτρονικό περιοδικό του θεσμού, είχε 4 εκατομμύρια αναγνώσεις και πάνω από 44 εκατομμύρια εμφανίσεις σε όλες τις πλατφόρμες (κινητά, σταθερούς υπολογιστές, tablet, κλπ.) ενώ σε κάθε έκδοση του υπάρχει αποκλειστικό περιεχόμενο, όπως το MXGP Hall of Fame, Vintage Bikes, άρθρα σε σχέση με το MXGP, Social Media, φωτογραφίες MX και πολλά άλλα.