MXGP: "Επίθεση" της GasGas στην ΜΧ2!

Νέοι ορίζοντες και στόχοι
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/12/2019

Η παρουσία της GasGas στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross επεκτείνεται και στην MX2, μέσω της συνεργασίας της με την DIGA-Procross. Η εργοστασιακή, πλέον, Diga Procross Factory Juniors, για το 2020 θα έχει για αναβάτες τους Längenfelder Simon και Jeremy Sydow.

Ο 19χρονος Sydow κατάφερε να βρεθεί έκτος στη γενική κατάταξη του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ΕΜΧ250 πέρσι και ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά στη Latvia. Είχε έναν τραυματισμό στην αρχή της σεζόν, όμως κέρδισε την προσοχή με τον εξαιρετικό ρυθμό του στην Kegums. Έκανε το ντεμπούτο του στην MX2 το περασμένο καλοκαίρι στον αγώνα της Ιταλίας και εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του, που τον τοποθέτησαν εντός της δεκάδας στο δεύτερο sprint της Imola. “Είμαι πολύ χαρούμενος και ευγνώμων που μου δίνεται η ευκαιρία να οδηγήσω με την εργοστασιακή υποστήριξη της GasGas την επόμενη σεζόν. Θα είναι η δεύτερη χρονιά που συνεργάζομαι με την DIGA-Procross και εκτιμώ ιδιαίτερα την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι άνθρωποί της. Θα καταβάλω το 100% στο να γίνω όσο καλύτερος μπορώ! Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα χρόνια!” είπε ενθουσιασμένα ο Sydow.

Από την άλλη, ο 15χρονος ngenfelder ήταν τρίτος στην ΕΜΧ125 με επτά τερματισμούς εντός βάθρου, εκ των οποίων ο ένας στο ψηλότερο σκαλί στο Βέλγιο. Τα φώτα της προσοχής στράφηκαν πάνω του γι’ άλλη μια φορά όταν επιλέχθηκε να γίνει μέλος της εθνικής ομάδας (της Γερμανίας) που συμμετείχε στο Motocross of Nations, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Ολλανδία. Εκεί, ο Längenfelder ξεχώρισε για άλλη μια φορά, καθώς ήρθε τέταρτος στη γενική κατάταξη του FIM Junior World Championship. Ο Längenfelder ανέφερε: “Είναι υπέροχο που θα μπορέσω να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα της GasGas, η οποία είναι διαφορετική αλλά γνωρίζουμε πως θα έχουμε τα κατάλληλα εφόδια για την πρώτη μας προσπάθεια στην ΜΧ2. Έχω πολλά να μάθω ακόμη και ανυπομονώ για να βρεθώ αντιμέτωπος με τις νέες προκλήσεις. Θα προετοιμαστώ κατάλληλα το χειμώνα μαζί με την ομάδα.”

Ο υπεύθυνος της ομάδας, Justin Amian αναφέρθηκε στο όνειρο της DIGA-Procross που δεν ήταν άλλο απ’ το να γίνει μια ομάδα με εργοστασιακή υποστήριξη και δεν ήταν κάτι που περίμενε να πραγματοποιηθεί τόσο γρήγορα. “Είμαι πολύ χαρούμενος και ευγνώμων που η DIGA-Procross θα ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο, εκπροσωπώντας την GasGas στο paddock της MX2 ως η επίσημη ομάδα της.” Οι προετοιμασίες για την ερχόμενη σεζόν ήδη έχουν ξεκινήσει και εξελίσσονται με γοργό ρυθμό, ενώ η ομάδα θα συνεχίσει την εξέλιξή της βήμα-βήμα. Ο Amian έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας πως τόσο ο Sydow όσο και ο Längenfelder εκπροσωπούν τη νέα γενιά αναβατών και έχουν πολλές δυνατότητες, τόσο σαν αναβάτες όσο και στο να φέρουν εις πέρας τους στόχους της ομάδας, που δεν είναι άλλοι απ’ το να βελτιωθούν τη νέα σεζόν.

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."