Η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ΜΧ έπεσε τελικά πριν από λίγες μέρες στις Κρηνίδες, μετά από ένα "σίριαλ" για το αν θα πραγματοποιούνταν τελικά ο αγώνας ή όχι. Ο λόγος ήταν ότι πάνω από 50 αναβάτες είχαν δηλώσει πως θα απείχαν από τον αγώνα, ως ένδειξη πένθους για τον άδικο χαμό του Αλέξη Γεωργαντά, αλλά και ως διαμαρτυρία για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, με υπαιτιότητα –βάσει της ανακοίνωσης των αναβατών- της ΑΜΟΤΟΕ.
Ο αγώνας λοιπόν τελικά πραγματοποιήθηκε με δραματικά μειωμένες συμμετοχές, αλλά και με αλλαγές στην βαθμολογία ορισμένων κατηγοριών εξαιτίας ακριβώς της αποχής, όπως για παράδειγμα η κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία ΜΧ2 από τον Δημήτρη Μπάκα.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Ανέστης Ράδος, ο οποίος πήρε την πρωτοβουλία και οργάνωσε την συγκεκριμένη κίνηση των αναβατών, ο Μπάκας είχε δηλώσει στον ίδιο πως δεν θα συμμετείχε στον τελευταίο αγώνα, κάτι που τελικά δεν συνέβη αφού ο Μπάκας έτρεξε τελικά στον αγώνα της ΜΧ2 –η οποία είχε τρεις συμμετοχές- και με τους βαθμούς που συνέλλεξε αναδείχθηκε πρωταθλητής, ενώ μέχρι εκείνον τον αγώνα πρωτοπόρος στην βαθμολογία ήταν ο Αντώνης Σάγμαλης, αναβάτης της Yamaha.
Αυτό οδήγησε την ΚΤΜ SEE να αναρτήσει μια δήλωση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί, η οποία αναφέρει: "Η KTM SEE Racing & Events Support Team Hellas θα ήθελε να συγχαρεί τον Αντώνη Σάγμαλη ως τον πραγματικό Πρωταθλητή Ελλάδος motocross στην κατηγορία MX2 για το 2021. Οι φετινές επιδόσεις του νεαρού αναβάτη και κυρίως το ήθος του αναγνωρίζεται από την πορτοκαλί αγωνιστική οικογένεια. Θερμά συγχαρητήρια Αντώνη!"
Προφανώς η όλη αυτή κατάσταση εγείρει ερωτήματα, χωρίς βέβαια να παραγνωρίζουμε το γεγονός πως ο Μπάκας αγωνίστηκε ως είχε το δικαίωμα και η οργάνωση του αγώνα από την τοπική λέσχη ήταν άρτια και υποδειγματική για το πώς θα πρέπει να είναι διαμορφωμένες οι πίστες σωστά και με γνώμονα την ασφάλεια όλων. Παρόλα αυτά, κατά την δική μας άποψη, τα αποτελέσματα δεν θα έπρεπε να προσμετρηθούν στην συνολική βαθμολογία, ακριβώς λόγω της μαζικής αποχής.
Από εκεί και πέρα υπάρχει και το ηθικό σκέλος της υπόθεσης, εφόσον υπήρξε όντως συμφωνία μεταξύ των αναβατών για το συγκεκριμένο σκοπό, η οποία αθετήθηκε μονομερώς, βάσει πάντα των δηλώσεων των ίδιων των αναβατών. Αυτό όμως, όπως αναφέρουμε, αφορά το ηθικό κομμάτι της όλης υπόθεσης και πρωτίστως θα πρέπει να λυθεί το διοικητικό και οργανωτικό σκέλος, που αφορά αποκλειστικά την ευθύνη και το κατά πόσο οι ενέργειες της Ομοσπονδίας, κινήθηκαν βάσει των κανονισμών.