Αγωνιστικό ημερολόγιο FIM World Supercross 2023

Σε Αυστραλία, Βρετανία, Γαλλία, Καναδά και Ασία!
Πρόγραμμα FIM World Supercross 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/12/2022

Η FIM έδωσε στη δημοσιότητα το προσωρινό αγωνιστικό ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supercross της, κάνοντας πράξη τις υποσχέσεις της για αγώνες που θα καλύπτουν όλο -ή σχεδόν όλο- τον πλανήτη.

Μετά από την πιλοτική σεζόν του 2022, το ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα του AMA Supercross ανοίγει τα φτερά του, με πρόγραμμα που περιλαμβάνει αγώνες τόσο σε Ευρώπη όσο και σε Αμερική αλλά και στην Ασία.

Το 2022 η διοργάνωση της FIM κατάφερε να κόψει πάνω από 85.000 εισιτήρια -σύμφωνα με την ίδια-, με αγώνες σε Ουαλία και Αυστραλία.

Η πρώτη full σεζόν της διοργάνωσης θα λάβει χώρα το 23, με 6 συνολικά γύρους, και επέκταση σε μία ακόμα ήπειρο, την Αμερική -αν και όχι στις Η.Π.Α..

Οι αγώνες του FIM WSX 2023

Ο πρώτος γύρος αφορά στο Birmingham της Βρετανίας, που έχει προγραμματιστεί για την 1η Ιουλίου του 2023. Οι αγωνιζόμενοι θα μεταφερθούν κατόπιν απέναντι, στη Λιόν της Γαλλίας, για τον 2ο γύρο της 22ης Ιουλίου. Συνεχίζουμε στις 30 Σεπτεμβρίου με τον αγώνα της νοτιοανατολικής Ασίας (ο προορισμός δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα), για να περάσουμε στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας στις 14 Οκτωβρίου. Η σεζόν θα κλείσει με τα event του Βανκούβερ στον Καναδά στις 28 Οκτωβρίου και της Μελβούρνης στην Αυστραλία στις 24-25 Νοεμβρίου.

Μένει να δούμε πόσοι από τους κορυφαίους αθλητές Supercross θα απαρνηθούν το κύρος και τη βαρύτητα του καθιερωμένου εδώ και χρόνια AMA SX για να προσχωρήσουν στο φρέσκο αντίπαλο δέος του FIM WSX, και αν τελικά υπάρχει χώρος και για τα δύο Πρωταθλήματα στο παγκόσμιο στερέωμα.

Ετικέτες

Fantic - Πανελλήνια Πρωταθλήτρια για μια ακόμη φορά στην MX-OPEN με τον Δημήτρη Βαγγελάκο

Και τέταρτος για μόλις 3 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο, στην MX2 ο Νίκος Λυρίου
Fantic - Βαγγελάκος, Πρωταθλητές 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος πήρε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο στην MX-OPEN του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross 2024, καβάλα στην Fantic XXF250, ενώ σκληρή μάχη μέχρι το τέλος της σεζόν έδωσε για την τρίτη θέση της MX2 ο Νίκος Λυρίου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

"O Δημήτρης Βαγγελάκος στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής στην MX-OPEN με το XXF250 του απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό που περιλάμβανε αρκετά 450. Μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν με 9 νίκες στα 10 σκέλη που συμμετείχε, του επέτρεψαν την κατάκτηση του τίτλου, επί της ουσίας, ήδη από τον προτελευταίο αγώνα. Προσωπικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στον αγώνα των Τρικάλων και να γιορτάσει έτσι και την «τυπική» κατάκτηση του τίτλου.

O οδηγός της Fantic στην MX2, Νίκος Λυρίου (#161 FANTIC) που εντάχθηκε στην επίσημη ομάδα της Fantic στη μέση της χρονιάς, τελείωσε το πρωτάθλημα στην 4η θέση με ελάχιστη βαθμολογική διαφορά από την 3η θέση, που «παίχτηκε» μέχρι και το τελευταίο σκέλος του τελευταίου αγώνα. Στο 1ο σκέλος του αγώνα στα Τρίκαλα, ο Λυρίου κέρδισε την εκκίνηση και για άλλη μία φορά ανέλαβε τον ρόλο του θεαματικότερου αναβάτη, χαρίζοντας στους θεατές αξέχαστα περάσματα. Στη συνέχεια ο Νικόλας οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ στη συνέχεια η κόπωση τον ανάγκασε να κόψει λίγο ρυθμό τερματίζοντας έτσι 4ος.  Στο 2ο σκέλος ξεκίνησε πίσω, αλλά οδηγώντας σε καταιγιστικό ρυθμό και πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τερμάτισε 2ος. Έτσι τελικά ο αναβάτης της Fantic ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου του αγώνα με μόλις 1 βαθμό διαφορά από τον 2ο και τελειώνοντας έτσι το πρωτάθλημα στην 4η θέση με μόλις 3 βαθμούς διαφορά από την 3η.

Δημήτης Βαγγελάκος: Το 2024 ήταν για μένα μια αξέχαστη χρονιά. Κέρδισα όλα τα σκέλη στα οποία συμμετείχα εκτός από ένα. Σίγουρα τα πράγματα δεν ήταν πάντα εύκολα αφού ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και το να κερδίσεις μια καλή θέση στην εκκίνηση απέναντι στα 450 δεν είναι καθόλου δεδομένο. Επιπλέον, το κλείσιμο πιστών κοντά στην κατοικια μου δεν μου επέτρεψε να προετοιμαστώ για όλους τους αγώνες όσο θα ήθελα. Ευτυχώς το XXF 250  δούλεψε αψεγάδιαστα. Δοκιμάσαμε και τον νέο κινητήρα 310 της Fantic που έχει απίστευτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και παρότι έχει σχεδιαστεί αρχικά για enduro, με την κατάλληλη εξάτμιση είναι μια τέλεια επιλογή για την κατηγορία MX-OPEN.

Νίκος Λυρίου: Συνολικά τερμάτισα στην 4η θέση του πρωταθλήματος, μόλις 3 βαθμούς από την 3η θέση. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα , αφού στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος ερχόμενος από χειρουργείο στη κλείδα μου, δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω και να προετοιμαστώ κατάλληλα. Όμως, η αγάπη μου για το άθλημα δεν μπορούσε να με κρατήσει εκτός και έτσι με ότι μέσα είχα, πάλεψα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια από τις δυσκολότερες χρονιές μου από πολλές απόψεις. Έχω ήδη προγραμματίσει χειρουργείο για το γόνατο μου για να διορθώσω ένα παλιό τραυματισμό που δε μου επιτρέπει να αποδώσω το μέγιστο και πρέπει να το φτιάξω. Έτσι θα έχω λίγο χρόνο για ξεκούραση και αναθεώρηση, ώστε να επιστρέψω δυνατός και υγιής και να μπορώ να αγωνιστώ όπως μου αρμόζει ! Ευχαριστώ την ομάδα μου αλλά και όλους εσάς που με στηρίζετε και είστε δίπλα μου στις επιτυχίες μου, αλλά κυρίως στα δύσκολα και αυτό δείχνει πολλά.

Η πολύ επιτυχημένη χρονιά για την Fantic στην Ελλάδα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την υποστήριξη των χορηγών της, Drakos Engineering, Moto Market με λιπαντικά Motorex, Zulap, και DND Graphics, καθώς επίσης τους μηχανικούς της ομάδας, το προσωπικό της και όλους τους φίλους της Fantic που ήταν πάντα εκεί.

Μετά από σύντομη ανάπαυλα η Fantic Motor Hellas θα ξεκινήσει την αγωνιστική προετοιμασία για το 2025 με αρκετές εκπλήξεις."