Αναδημοσίευση του Mini Test για το Suzuki DL1000 V-STROM από το τεύχος 630 του περιοδικού ΜΟΤΟ:
Στα λόγια του έρχεσαι!
Το V-Strom 1000 με βάση αυτά που προσφέρει, ήταν μπροστά από την εποχή του εδώ και χρόνια! Και το 2017 που ανανεώθηκε έγινε επιτέλους επίκαιρο! Η εποχή πρόλαβε το V-Strom 1000 κι όχι το αντίθετο…
Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός είναι κάτι που απουσιάζει από το V-Strom, αλλά μόλις ξεφύγεις από το επιφανειακό θα φτάσεις στην ουσία. Παρά τις αλλαγές στην χαρτογράφηση και φυσικά στην εξάτμιση για να έρθει εντός προδιαγραφών (Euro4 τότε), η μέγιστη απόδοση παρέμεινε ίδια αλλάζοντας λίγο την καμπύλη. Το V-Strom επίσης διαθέτει την λειτουργία της εύκολης εκκίνησης (με ένα μόνο πάτημα στην μίζα) και το σύστημα ελέγχου του ρελαντί στις χαμηλές στροφές, όταν χρησιμοποιείς τον συμπλέκτη και πηγαίνεις αργά.
Μέσα στην κίνηση, το V-Strom είναι πραγματικά σαν ψάρι μέσα στο νερό. Σε αυτό παίζει βέβαια μεγαλύτερο ρόλο το πολύ μικρό πλάτος για χίλια κυβικά και γενικότερα οι μαζεμένες διαστάσεις, κάτι που η Suzuki είχε φυσικά φροντίσει κατά την πρώτη ριζική ανανέωση του V-Strom 1000. Στην σβέλτη οδήγηση, αλλά και για κάθε στιγμή το νέο V-Strom διαθέτει ετοιμοπόλεμα τα "μερικώς συνδυασμένα" φρένα με το cornering ABS της Bosch. Το Suzuki διαθέτει τα καλύτερα φρένα, σε ένα οικονομικότερο πακέτο, και τους παραγράφεις το ατόπημα με το traction control που δεν εκμεταλλεύεται την νέα ECU της Bosch.
Πλήρη τα όργανα που είναι τοποθετημένα, επίπεδα απέναντί σου, σαν σε παλιά Mercedes… Αυτή η τοποθέτηση όμως διώχνει τις αντανακλάσεις σε όποια γωνία κι αν είναι ο ήλιος
Στην πράξη τα φρένα αποδεικνύονται κορυφαία, όπως ικανοποιητικό είναι και το traction control παρόλο που είναι αυτούσιο από το προηγούμενο μοντέλο και δεν εκμεταλλεύεται όλα τα δεδομένα, όπως ακριβώς κάνουν οι ακριβότερες μοτοσυκλέτες με traction control σε 8-9 επίπεδα λειτουργίας. Ωστόσο είναι θετικό που το απενεργοποιείς πανεύκολα και με καλή πρόσφυση η επέμβασή του είναι ήπια, όσο απότομα κι αν γλιστρήσει ο πίσω τροχός. Στην βροχή όμως, αν ο πίσω τροχός γλιστρήσει απότομα και όχι προοδευτικά, τότε επεμβαίνει άγαρμπα.
Προοδευτική συμπεριφορά του πιρουνιού σε πληθώρα περιπτώσεων, και φυσικά εγγύηση Bosch για την διαχείριση των φρένων, έστω και των Tokico
Με προβολείς που κάνουν την δουλειά τους και μπορείς να κινηθείς σβέλτα και το βράδυ, το V-Strom σου επιτρέπει να συνεχίσεις το ταξίδι σου για όσο αντέχεις από έλλειψη ύπνου χωρίς άλλου είδους κούραση. Δεν προσφέρει την καλύτερη κάλυψη στην κατηγορία του, δεν σου φωνάζει ότι θα κάνει τον γύρο της Γης μαζί σου, κι όμως όλα αυτά είναι μέσα στις δυνατότητές του. Ξοδεύοντας ώρες, γράφοντας χιλιόμετρα στη σέλα του, το καλό ζύγισμα, η άνετη θέση οδήγησης και οι ήπιοι κραδασμοί, με αναρτήσεις που φιλτράρουν τον δρόμο, θα σε κρατήσουν ξεκούραστο κάνοντας την έκπληξη. Στο μεγαλύτερο σύνολο χρήσεων, το V-Strom είναι παραπάνω από ικανοποιητικό και για άλλη μία φορά κρατά ζωντανό, εκείνο για το οποίο έχει γίνει γνωστό αυτό το όνομα μοντέλου: Τον καλύτερο μέσο όρο της κατηγορίας!
Πολύ άνετη σέλα που στεγνώνει και με καλό ρυθμό και πρακτική σχάρα με μπόλικο εμβαδό
Εύρος τιμών
Οι τιμές κυμαίνονται από 9.000 ευρώ έως και 12.000 για την έκδοση XT. Δεν υπάρχουν πολλές αγγελίες για αυτή την γενιά και φυσικά, το τι ζητάει ο κάθε πωλητής έχει να κάνει και με την κατάσταση που βρίσκεται, ενώ πολλά από τα μεταχειρισμένα V-Strom πωλούνται με αρκετά after market αξεσουάρ πάνω τους
Τι πρέπει να προσέξετε
Πρόκειται για μία από τις πλέον αξιόπιστες μοτοσυκλέτες, με ελάχιστα έως μηδενικά προβλήματα μέχρι και σήμερα. Μετά από βαθιά έρευνα και ψάχνοντας να βρούμε κάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως "πρόβλημα", βρήκαμε μόνο ένα μικρό θέμα που είχε δημιουργηθεί με το TPS (Throttle Position Sensor) το οποίο σε ορισμένες μοτοσυκλέτες ήταν λάθος ρυθμισμένο από το εργοστάσιο
Ναι
Για πραγματική adventure touring χρήση
Όχι
Αν ψάχνετε τις υπερ-επιδόσεις των μεγάλων adventure
Γιατί
Προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που προδιαθέτει και περιμένεις
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Αντιπρόσωπος: |
Σφακιανάκης ΑΕΒΕ |
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
|||||||||||||||
Μήκος: |
2.285mm |
|
||||||||||||||
Ύψος: |
1.410mm |
|
||||||||||||||
Μεταξόνιο: |
1.555mm |
|
||||||||||||||
Απόσταση από το έδαφος: |
165mm |
|
||||||||||||||
Ίχνος: |
109 mm |
|
||||||||||||||
Γωνία κάστερ (o): |
25,30 |
|
||||||||||||||
Απόσταση σέλας - τιμονιού (mm): |
720 |
|||||||||||||||
Απόσταση σέλας - μαρσπιέ (mm): |
530 |
|||||||||||||||
Απόσταση μαρσπιέ - τιμονιού (mm): |
890 |
|||||||||||||||
Απόσταση πίσω σέλας - πίσω μαρσπιέ (mm): |
520 |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ |
||||||||||||||||
233 |
||||||||||||||||
(χωρίς καύσιμο:218) |
||||||||||||||||
Πίσω |
50,9% |
|||||||||||||||
Εμπρός |
49,1% |
|||||||||||||||
Σφάλμα στοιχείων κατασκευαστή: |
2,1% |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
|||||||||||||||
Τύπος: |
Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών, αφαιρούμενο υποπλαίσιο |
|
||||||||||||||
Πλάτος (mm): |
865 |
|
||||||||||||||
Βάρος κατασκευαστή, γεμάτη (kg): |
228 |
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
|||||||||||||||
Τύπος: |
Τετράχρονος, δικύλινδρος V90o υγρόψυκτος, 2ΕΕΚ/4 βαλβίδες |
|
||||||||||||||
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): |
100 x 66 |
|
||||||||||||||
Χωρητικότητα (cc): |
1037 |
|
||||||||||||||
Σχέση συμπίεσης: |
11,3:1 |
|
||||||||||||||
Ισχύς (HP/rpm): |
100,5/8.000 |
|
||||||||||||||
Ροπή (kg.m/rpm): |
10,5/4.000 |
|
||||||||||||||
Ειδική ισχύς (HP/l): |
96,9 |
|
||||||||||||||
Τροφοδοσία: |
Ψεκασμός με δυο πεταλούδες σε κάθε αυλό |
|
||||||||||||||
Σύστημα εξαγωγής: |
2 σε 1 |
|
||||||||||||||
Σύστημα λίπανσης: |
Υγρό κάρτερ |
|
||||||||||||||
Σύστημα εκκίνησης: |
Μίζα |
|
||||||||||||||
Ρεζερβουάρ (l): |
20 |
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
|||||||||||||||
Συμπλέκτης: |
Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος, υδραυλική οδήγηση |
|
||||||||||||||
Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση: |
Γρανάζια/1,838 |
|
||||||||||||||
Τελική μετάδοση / σχέση: |
Αλυσίδα 525 / 2,412 (41/17)
|
|
||||||||||||||
Συνολικές σχέσεις / km/h ανά 1.000 rpm |
|
|||||||||||||||
1η |
3,000 / 8 |
|
||||||||||||||
2α |
1,933 / 13 |
|
||||||||||||||
3η |
1,500 / 16 |
|
||||||||||||||
4η |
1,227 / 20 |
|
||||||||||||||
5η |
1,086 / 23 |
|
||||||||||||||
6η |
1,000 / 25 |
|
||||||||||||||
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ |
|
|||||||||||||||
Ρύθμιση βαλβίδων (km): |
24.000 |
|
||||||||||||||
Αλλαγή λαδιού (km): |
Στα 1.000 και κάθε 6.000 |
|
||||||||||||||
Ποσότητα λαδιού με/χωρίς φίλτρο (l): |
2,7/3,1 |
|
||||||||||||||
Φίλτρο λαδιού / αλλαγή (km): |
Στα 1.000 και κάθε 18.000 |
|
||||||||||||||
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (S Mode) |
||||||||||||||||
Km/h |
Sec |
Μέτρα |
|
|||||||||||||
0-50 |
1,81 |
10,74 |
|
|||||||||||||
0-100 |
3,87 |
54,90 |
|
|||||||||||||
0-150 |
7,43 |
181 |
|
|||||||||||||
0-200 |
30,85 |
1394,2 |
|
|||||||||||||
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ |
||||||||||||||||
Μέτρα |
Sec |
Km/h |
|
|||||||||||||
0-400 |
12,20 |
177,55 |
|
|||||||||||||
0-1.000 |
23,66 |
195,36 |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (sec/μέτρα) |
||||||||||||||||
Km/h |
4η |
5η |
6η |
|||||||||||||
40-80 |
2,71/44,66 |
3,53/58,26 |
|
|||||||||||||
80-120 |
2,76/77,18 |
3,51/98,25 |
3,73/103,98 |
|||||||||||||
120 - 160 |
3,78/148,29 |
5,07/199,12 |
5,57/217,85 |
|||||||||||||
ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ |
||||||||||||||||
Km/h |
Sec |
Μέτρα |
|
|||||||||||||
100-40 |
2,35 |
51,60 |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΙΠΠΟ |
|
|||||||||||||||
|
Κενή |
Γεμάτη |
|
|||||||||||||
Θεωρητικά |
|
2,26 |
|
|||||||||||||
Πραγματικά |
2,17 |
2,32 |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
|||||||||||||||
ΕΜΠΡΟΣ |
|
|||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ |
Ανεστραμμένο πιρούνι KYB |
|
||||||||||||||
Διαδρομή/Διάμετρος (mm): |
160/43 |
|
||||||||||||||
Ρυθμίσεις: |
Προφόρτιση ελατηρίων, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
|
||||||||||||||
ΤΡΟΧΟΣ |
|
|||||||||||||||
Ζάντα: |
Αλουμινένια χυτή |
|
||||||||||||||
Ελαστικό: |
110/80-19 (59V) |
|
||||||||||||||
ΦΡΕΝΟ |
|
|||||||||||||||
Δυο δισκόφρενα 310mm, ακτινική δαγκάνα Tokico με τέσσερα έμβολα, Cornering ABS |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
|||||||||||||||
ΠΙΣΩ |
|
|||||||||||||||
ΤΥΠΟΣ |
Ένα αμορτισέρ ΚΥΒ, μοχλικό |
|
||||||||||||||
Διαδρομή τροχού (mm): |
160 |
|
||||||||||||||
Ρυθμίσεις: |
Προφόρτιση ελατηρίου δίχως εργαλεία, απόσβεση επαναφοράς |
|
||||||||||||||
ΤΡΟΧΟΣ |
|
|||||||||||||||
Ζάντα: |
Αλουμινένια χυτή 4 x 17 |
|
||||||||||||||
Ελαστικό: |
150/70R-17 (69V) |
|
||||||||||||||
ΦΡΕΝΟ |
|
|||||||||||||||
Δισκόφρενο 260mm, δαγκάνα δύο εμβόλων, Cornering ABS |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
|
|||||||||||||||
Στροφόμετρο με αναλογική ένδειξη, οθόνες με ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας, με ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού, ρολόι, ρύθμιση της φωτεινότητας, αυτονομία σε km, λυχνίες για πίεση λαδιού, λειτουργία ψεκασμού, Cornering ABS, traction ontrol, νεκρά/σταντ/μεγάλη σκάλα προβολέα/φλας, στιγμιαία και μέση κατανάλωση, ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε ύψος και κλίση, imobilazer
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ |
||||||||||||||||
Hp: |
91 / 8.300 |
|||||||||||||||
Kg.m |
8,9 / 4.500 |
|||||||||||||||
Λεζάντα |
||||||||||||||||
Στο δρόμο αντιλαμβάνεσαι πιο ραφιναρισμένη την λειτουργία του δικύλινδρου, σε σχέση με αυτό που πραγματικά παράγει, απόρροια της λειτουργίας της ECU. Μία έκρηξη συντελείται μετά τις 3.000 στροφές στην ροπή που σε διάστημα 1.500 στροφών σκαρφαλώνει στην μέγιστη τιμή της και κρατιέται κοντά για σχεδόν 3.000 στροφές! Η ιπποδύναμη ανεβαίνει ακόπιαστα μέχρι τις 7.000 όπου μειώνεται λίγο η ευστροφία, για να σταματήσει η άνοδος μέσα σε 500 στροφές πολύ ομαλά όμως, διατηρώντας υψηλά την απόδοση! |
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΑ ΣΧΕΣΗ |
||||||||||||||||
Κόφτης: 9.200 |
|
|||||||||||||||
Μέγιστη ισχύς: 8.200 |
|
|||||||||||||||
Στον κόφτη |
|
|||||||||||||||
1η : 83,7 |
|
|||||||||||||||
2α : 129,89 |
|
|||||||||||||||
3η : 167,39 |
|
|||||||||||||||
4η : 204,63 |
|
|||||||||||||||
5η : 231,20 |
|
|||||||||||||||
6η : 251,08 |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ |
|
|||||||||||||||
Μέση : 6,4 |
|
|||||||||||||||
Ελάχιστη : 5,8 |
|
|||||||||||||||
Μέγιστη : 8,5 |
|
|||||||||||||||
Αυτονομία (km): 312,5 |
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
Αντ/κά Suzuki V-Strom 1000 (201) |
Προτεινόμενη Λιανική (με ΦΠΑ 24%, €) |
Έμβολο πλήρες*: |
216,04 |
Τελικό εξάτμισης: |
381,88 |
Εμπρός φτερό: |
94,13 |
Εμπρός τροχός: |
603,98 |
Προβολέας: |
283,96 |
Μανέτα φρένου: |
64,26 |
Σέλα: |
143,91 |
Πλαίσιο (με υποπλαίσιο): |
579,10 |