Aprilia Pegaso 650 Strada (2005 - 2011)

Από τον

Χρήστο Πατεράκη

8/8/2015

Της μόδας

Τo 2005 η Aprilia παρουσίασε την καινούργια γενιά των Pegaso με τον υγρόψυκτο κινητήρα των 660 κυβικών της Minarelli. Σε αυτήν ανήκαν τρεις διαφορετικές εκδόσεις, η On-Off Trail και δυο supermoto πόλης, η Strada και η Factory, δείχνοντας ότι αυτές είχαν και την μεγαλύτερη σημασία

Την εποχή που παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά των Pegaso ζούσαμε τον πυρετό των supermoto. Οι μοτοσυκλέτες που έμοιαζαν, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο, με αυτές που βλέπαμε να πλαγιολισθαίνουν ατέλειωτα στους αγώνες άρχισαν να αγοράζονται σε μεγάλους αριθμούς και να κυκλοφορούν στους δρόμους. Ο κινητήρας που επέλεξε η Aprilia να τοποθετήσει στο καινούργιο τότε Pegaso είχε ήδη χρησιμοποιηθεί από την Yamaha στις XT660X και ΧΤ600R. Πρόκειται για έναν αξιόπιστο κινητήρα με “βαρύ” στρόφαλο, σχετικά μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις, κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και λίπανση με ξηρό κάρτερ. Κραδασμοί χαμηλής συχνότητας χαρακτηρίζουν την λειτουργία, ενώ η απόδοσή του είναι σημαντική από τις χαμηλές στροφές, αλλά το ωφέλιμο εύρος περιστροφής του τελειώνει νωρίς στις 7.000 στροφές. Επιπρόσθετα, οι κραδασμοί του μεγάλου μονοκύλινδρου γίνονται κουραστικοί όταν οι στροφές του διατηρούνται πάνω από τις 5.000. Έτσι και αλλιώς όμως η Aprilia δεν στόχευε να ανταγωνιστεί με το Pegaso τις δυνατότερες, ελαφρύτερες και με μεγαλύτερες δυνατότητες στην ακραία οδήγηση μοτοσυκλέτες άλλων κατασκευαστών, όπως της ΚΤΜ. Μόνο και μόνο το συμβατικό πιρούνι του Pegaso σε αντιπαράθεση με τα αντεστραμμένα των άλλων δείχνει με πολύ καλό τρόπο τον προσανατολισμό του. Στόχευε να είναι ένα “πολιτικό” και όχι “πολεμικό” supermoto, κυρίως για την πόλη και το πλεονέκτημά του σε αυτό ήταν η φροντισμένη του εμφάνιση. Η Aprilia άλλωστε πάντοτε έφτιαχνε φροντισμένες αισθητικά μοτοσυκλέτες εκπροσωπώντας επάξια το ιταλικό design. Εξάλλου, το Pegaso 600 του 1990 ήταν η πρώτη της μοτοσυκλέτα με κινητήρα μεγάλου κυβισμού οπότε και ο σχεδιασμός της τελευταίας γενιάς δεν έγινε “στο πόδι”.Χωρίς να έχει τον “μπελά” της εξέλιξης και της κατασκευής δικού της κινητήρα, η Aprilia έφτιαξε ένα ατσάλινο πλαίσιο από σωλήνες κυρίως ορθογωνικής διατομής ιδιαίτερα ενισχυμένο στην περιοχή του λαιμού - εκεί αποθηκεύεται  και το λάδι του ξηρού κάρτερ - με αφαιρούμενο, επίσης ατσάλινο, υποπλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι. Θέλοντας να δώσει μια μοτοσυκλέτα με αυξημένη ευχρηστία και μοντέρνα εμφάνιση η Aprilia την εξόπλισε με ένα πολύ πρακτικό ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ και χώρο κάτω από την σέλα, ιδιαίτερα πλήρη όργανα με πολλές πληροφορίες και ρυθμίσεις, ενώ οι χυτές αλουμινένιες ζάντες του μαζί με τα γραφικά παρέπεμπαν στην superbike Mille RSV. H έκδοση Factory του Pegaso προχωρούσε ακόμη περισσότερο την σύνδεσή της με τα κορυφαία μοντέλα έχοντας ελαφρύτερες και ανοδιωμένες σε χρυσό χρώμα ζάντες, με ακτίνες αντί των χυτών της Strada, ακτινική δαγκάνα και αντλία για το μπροστινό φρένο, σωληνάκια φρένων με ατσάλινη επένδυση, το fat bar τιμόνι του Tuono 1000 και μπροστινό φτερό, πλαϊνά καπάκια και προστατευτικά για τα δυο τελικά των εξατμίσεων από ανθρακονήματα που μαζί με τα διαφορετικά γραφικά την έκαναν πιο προκλητική και όμορφη από την Strada.Οι χώροι είναι επαρκείς και για δύο άτομα, κάτι που δεν ισχύει για την προστασία από τον αέρα που είναι ελάχιστη κάνοντας άβολη την διατήρηση ταχύτητας πάνω από τα 130 χιλιόμετρα, παρόλο που ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να φέρει την ένδειξη πάνω από τα 180. Στην κίνηση στην πόλη και σε χαλαρούς ρυθμούς, η απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές είναι πολύ ευχάριστη, όπως και ο μπάσος ήχος από τις εξατμίσεις του. Αρκετοί αναβάτες του παραπονιούνται για την σκληρότητα του κιβωτίου, κάτι που βελτιώνεται με τα λάδια και την σωστή ρύθμιση της μανέτας του συμπλέκτη, ενώ λύνεται με την τοποθέτηση μακρύτερου λεβιέ ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις έχουν σχετικά σφικτή λειτουργία, ενώ το μπροστινό φρένο δεν έχει καλή αίσθηση και προοδευτικότητα, χωρίς όμως η απόδοσή του να είναι ανεπαρκής.

Το πλαίσιο είναι στιβαρό και εμπνέει εμπιστοσύνη σε στροφές με υψηλές ταχύτητες, ενώ η κατανομή των μαζών του και οι μαζεμένες του διαστάσεις “κρύβουν” τα αρκετά κιλά του στις μικρές ταχύτητες. Υπάρχουν αρκετά μεταχειρισμένα Strada σήμερα με την τιμή τους πλέον να αρχίζει λίγο ψηλότερα από αυτήν ενός καινούργιου παπιού, ενώ δεν είναι αδηφάγο σε κατανάλωση, αλλά ούτε και η συντήρησή του είναι μπελάς.  Όσον αφορά την εμφάνισή του ακόμη και σήμερα δεν θα την χαρακτήριζες παρωχημένη και είναι μια αξιόλογη επιλογή για  μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσηςμοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος: Tετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 1ΕΕΚ/4 βαλβίδες

Διάμετρος επί διαδρομή (mm): 100 x 84

Κυβικά (cc): 659

Σχέση συμπίεσης: 10:1               

Ανάφλεξη: Ψηφιακή         

Τροφοδοσία: Ψεκασμός Mikuni, αυλός 45mm                                    

Σύστημα εκκίνησης:                        Μίζα

Σύστημα εξαγωγής:                        2 σε 2

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη:  Υγρός, πολύδισκος, με ντίζα

Σχέσεις ταχυτήτων: Πέντε

Τελική μετάδοση:   Αλυσίδα, γρανάζια

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος: Ατσάλινο ανοικτό, αφαιρούμενο υποπλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι

Γωνία κάστερ (o):      

Ίχνος (mm):   

Μεταξόνιο (mm):  1.490 

Ύψος σέλας (mm):  780

Βάρος κατασκευαστή κενή/γεμάτη (kg):    180    

Πραγματικό βάρος γεμάτη, ζυγισμένη (Kg): 196,5

Ρεζερβουάρ/ρεζέρβα (l):15/3           

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι

Διάμετρος (mm):  45

Διαδρομή (mm):  140                

Ρυθμίσεις: Καμία

Πίσω: Αμορτισέρ Sachs, μοχλικό

Διαδρομή (mm):130

Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση επαναφοράς

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός: Δισκόφρενο 320mm, δαγκάνα Brembo με τέσσερα έμβολα

Πίσω:  Δισκόφρενο 240mm, δαγκάνα με ένα έμβολο

Δυνατό, αλλά χωρίς καλή αίσθηση το μπροστινό φρένο, σφικτή η λειτουργία του συμβατικού πιρουνιού και ιδιαίτερης εμφάνισης οι χυτές αλουμινένιες ζάντες του Strada

 

ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός

Ελαστικό: 110/70 – 17

Ζάντα: 3,50 x 17

Πίσω

Ελαστικό: 160/60 -17

Ζάντα: 4,50 x 17

ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Στροφόμετρο με αναλογική ένδειξη, οθόνη με ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας, ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, ώρα λειτουργίας για κάθε έναν μερικό χιλιομετρητή, ένδειξη μέγιστης ταχύτητας, ορίου service, θερμοκρασίας ψυκτικού, τάση μπαταρίας, ρολόι, χρονόμετρο, δείκτης καυσίμου, στροφόμετρο, ρύθμιση κόφτη, ρύθμισης έντασης φωτισμού οθόνης, ενδεικτικές λυχνίες για φλας / μεγάλη σκάλα φώτων / σταντ / βενζίνη / υπόδειξη σφάλματος / νεκρά, αποθηκευτικός χώρος πάνω από το ρεζερβουάρ και κάτω από τη σέλα, alarm

Υπερπλήρεις οι ενδείξεις από τα όργανα, ενώ από τον αριστερό διακόπτη επιλέγει ο αναβάτης ποιές πληροφορίες θέλει να βλέπει. Υπάρχει ακόμη και δυνατότητα ρύθμισης της τροφοδοσίας από τα κουμπάκια που έχουν πάνω τους

 

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Ισχύς κατασκευαστή (HP/rpm): 50/6.250

Ροπή κατασκευαστή (Kg.m/rpm): 6,25/6.200

Επιτάχυνση 0 - 400m (sec) : 14,08

 

Ισχύς στον τροχό (ΗΡ/rpm): 44,6/6.100

Ροπή στον τροχό (kg.m/rpm): 5,8/5.000

Ιδιαίτερα δυνατός από τις χαμηλές ήδη στροφές εμφανίζεται ο μονοκύλινδρος κινητήρας της Minarelli. Η απόδοσή του αυξάνεται γραμμικά με την άνοδο των στροφών καταφέρνοντας να αποδίδει πρακτικά σταθερή ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών του. Οι κραδασμοί του όμως γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί όταν οι στροφές του είναι πάνω από 5.000 χιλιάδες.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)

Μέση:            6

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (km)

Μέση:            250

ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ (με ΦΠΑ 23% σε €)

 

Έμβολο πλήρες: 227

Μπιέλα (με στρόφαλο): 1.050

Τελικό εξάτμισης (ένα): 364

Ρεζερβουάρ:   992

Εμπρός φτερό: 91

Εμπρός ζάντα:  190

Μανέτα φρένου:  22

Σέλα:   148

Πλαίσιο: 1.404

Oι προαναφερόμενες τιμές ήταν σε ισχύ τον Aύγουστο του 2012

Η αξιοπιστία του κινητήρα έχει αποδειχθεί, χωρίς αυτό να αναιρεί το ότι πρέπει και αυτός να ελεγχθεί. Η εμφάνιση, που έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην εμπορική επιτυχία του Pegaso Strada, πρέπει να ελεγχθεί πρώτα μαζί με την ακεραιότητα των πλαστικών και την λειτουργία όλων των ηλεκτρικών συστημάτων και των ενδείξεων των οργάνων. Έχουν υπάρξει αναφορές για την ευπάθεια της αντλίας και του φίλτρου της βενζίνης - που βρίσκονται μέσα στο ρεζερβουάρ - αλλά αυτό όπως και το λογισμικό της τροφοδοσίας - για το οποίο επίσης έχουν γίνει αναβαθμίσεις από το αρχικό μοντέλο με τα προβλήματα στις χαμηλές στροφές- είναι θέματα που θα λυθούν με έλεγχο σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

 

 

Πρακτικός ο χώρος στο καπάκι που κρύβει την τάπα του ρεζερβουάρ. Υπάρχει άλλος ένας κάτω από τη σέλα

Χαρακτηριστικό σημείο της σχεδίασής του αποτελούν τα δυο τελικά των εξατμίσεων στην ουρά με το μικρού μεγέθους φανάρι led

Kymco K-XCT 300i (2013-2015) - Κάνοντας το επόμενο βήμα

Με το βλέμμα στην premium κατηγορία
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/1/2024

Τιμή μεταχειρισμένου: Από €2.500

TEST MOTO: τ. 526

Αλλαγή εποχής

Στο ντεμπούτο του το K-XCT 300i μας έκανε να αναθεωρήσουμε το image της Kymco από "έναν ακόμη κατασκευαστή από την Ταϊβάν" σε κάτι πολύ ανώτερο, αφού δεν διαθέτει μόνο μια ευρεία γκάμα αλλά πλέον τα μοντέλα της σηματοδοτούν εξελίξεις

Βέβαια δεν έχει αλλάξει κάτι από τότε, αφού και τώρα η Kymco συνεχίζει ακάθεκτα να επενδύει σε νέες τεχνολογίες –όπως τις ηλεκτρικές της μοτοσυκλέτες- στον εξοπλισμό των μοντέλων της με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας/μόδας, όπως το Noodoe (multimedia σύστημα συνδεσιμότητας με smartphone) και σύγχρονη εμφάνιση. Με αυτό τον τρόπο αρκετά μοντέλα της, όπως το K-XCT 300i, δεν δείχνουν ξεπερασμένα ακόμη και μετά από έξι χρόνια από το ντεμπούτο τους. Εφοδιασμένο με DRL φωτιστικά σώματα, ιδιαίτερη σχεδίαση και ποιοτική βαφή με διάφορα και έντονα χρώματα για να επιλέξεις, η “μπογιά” του XCT περνάει μέχρι και σήμερα.

2

Το τρακοσάρι σκούτερ της Kymco είχε σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, με σαφή προσανατολισμό να προσφέρει διασκέδαση στην οδήγηση και να μην είναι μονάχα ένα πρακτικό σκούτερ για τις καθημερινές μετακινήσεις. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο προσφέρει στο σύνολο μια ιδιαίτερη ευστάθεια, τόσο στην τελική του, που σε ευνοϊκές συνθήκες η βελόνα μπορεί να αγγίξει τα 160km/h, όσο και στις συνεχείς στροφές και εναλλαγές κλίσεων, χωρίς να παρουσιάζει ελαστικότητες. Τα δύο αμορτισέρ έχουν ποιοτική λειτουργία και συνεισφέρουν στη σφικτή αίσθηση του συνόλου με αντίστοιχες αποσβέσεις, αφήνοντας τη ευρύχωρη σέλα να “σηκώσει” το βάρος της άνεσης για τον αναβάτη και συνεπιβάτη. Το τρίγωνο της εργονομίας είναι ιδιαίτερο, καθώς τα πόδια σου ακουμπούν σχετικά ψηλά στο δάπεδο με τα χέρια να βρίσκονται πρακτικά από πάνω τους. Ωστόσο, είναι ένα από τα ελάχιστα σκούτερ που σου επιτρέπει να μεταφέρεις τα πόδια στο πίσω μέρος του δαπέδου και να σκύψεις μπροστά, παίρνοντας μια άκρως επιθετική στάση. Η ζελατίνα είναι σωστά μελετημένη, αφήνοντας το οπτικό πεδίο του αναβάτη ελεύθερο ακόμη και για αυτούς που είναι κάτω του μετρίου αναστήματος.

Όμορφα και ευανάγνωστα τα όργανα με αρκετές πληροφορίες και αναλογικό στροφόμετρο

3

Κινητήρας που εντυπωσιάζει

Ο κινητήρας του K-XCT έχει βασιστεί στον G5 αλλά είχε αρκετές εξελίξεις, όπως το διαφοροποιημένο σχήμα των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής, τον ψεκασμό της Keihin και το πρόγραμμά του. Αυτές οι αλλαγές προσέφεραν στο σκούτερ της Kymco, καλύτερη απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές και προτιμήθηκε από αρκετούς αναβάτες, αν κρίνουμε από το πόσο συχνά το συναντάμε στους δρόμους της πρωτεύουσαας. Η μετάδοση συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα και στους πολυσύχναστους δρόμους του κέντρου σου επιτρέπει να κινηθείς ακόμη και με μονοψήφιο αριθμό χιλιομέτρων, με την εμπλοκή της μετάδοσης να πραγματοποιείται σε χαμηλές στροφές, προσφέροντας καλό έλεγχο χωρίς να πατινάρει.

O αποθηκευτικός χώρος έχει όγκο 41 λίτρων, έχει επένδυση, είναι φωτιζόμενος και μάλιστα με αισθητήρα κίνησης

5

To KXC-T έχει αρκετά μεγάλο μέγεθος χωρίς όμως να φτάνει -ούτε καν να πλησιάζει- αυτό των mega σκούτερ και δεν προβληματίζει ιδιαίτερα με τις διαστάσεις του. Σίγουρα δεν είναι το ελαφρύτερο ούτε το μικρότερο σκούτερ για να είναι η πρώτη επιλογή κάποιου που κινείται καθημερινά σε μποτιλιαρισμένους δρόμους. Είναι όμως μια άριστη επιλογή για όσους θα εκμεταλλευτούν τη δυναμική του συμπεριφορά και θα διασκεδάσουν οδηγώντας έξω από το κέντρο των πόλεων. Συγχρόνως, προέρχεται από μια εταιρεία που πλέον πρωταγωνιστεί στα σκούτερ, με εδραιωμένη και συνεχή παρουσία στην χώρα μας, διαθέτοντας επαρκές δίκτυο υποστήριξης. To μοντέρνο K-XCT αποδείχθηκε καλό και στην κατανάλωση, κάτι που έχει πλέον βαρύνουσα σημασία για την επιλογή κάθε μέσου μεταφοράς ή διασκέδασης.

5

Ναι

Για την ευστάθειά του σε όλες τις συνθήκες

Όχι

Αν θες κορυφαία άνεση

Γιατί

Το κόστος απόκτησης είναι αρκετά χαμηλό

Εύρος τιμών

Αυτή τη στιγμή στις αγγελίες των μεταχειρισμένων υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα K-XCT 300i με το φτηνότερο να κοστίζει μόλις €2.600. Τα περισσότερα από αυτά διαθέτουν αρκετά αξεσουάρ και βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση παρότι έχουν πολλά χιλιόμετρα στην “πλάτη” τους. Επίσης, υπάρχουν και ορισμένα καινούργια με κόστος στις 4.935 ευρώ για όσους τα θέλουν με μηδέν χιλιόμετρα και με ABS, το οποίο προστέθηκε στο μοντέλο από το 2015 κι έπειτα.

Τι πρέπει να προσέξετε

Ένας ενδελεχής έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι αρκετός για να αποκαλύψει τα όποια σημεία μπορεί να κρύβουν επιπλέον κόστος απ’ την συντήρησή τους. Κατόπιν επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία, ενημερωθήκαμε πως δεν υπάρχει κάποια ανάκληση για το μοντέλο, ωστόσο ο έλεγχος θεωρούμε πως είναι σημαντικός, ιδίως για τους σωλήνες του συστήματος ψύξης και φρένων, που μετά από πέντε χρόνια μπορεί να έχουν ξεραθεί, όπως συμβαίνει στην πλειοψηφία των οχημάτων.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με 1ΕΕΚ και 4Βαλβίδες

Διάμετρος επί διαδρομή (mm): 72,7 x 72      

Κυβικά (cc): 298,9

Σχέση συμπίεσης: 10,8:1

Ανάφλεξη: Ψηφιακή

Τροφοδοσία: Ψεκασμός keihin

Σύστημα εκκίνησης:        Μίζα

Σύστημα εξαγωγής:         1 σε 1

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη: φυγοκεντρικός

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος: Ατσάλινο σωληνωτό

Γωνία κάστερ (o): 28

Ίχνος (mm): 107

Μεταξόνιο (mm): 1.450

Ύψος σέλας (mm): 810

Βάρος κατασκευαστή γεμάτη (kg): -

Πραγματικό βάρος γεμάτη, ζυγισμένη (Kg): 186

Ρεζερβουάρ/ρεζέρβα (l): 11/-

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι

Διάμετρος (mm): 37

Διαδρομή (mm): 110

Ρυθμίσεις: Καμία

Πίσω: Δύο αμορτισέρ

Διαδρομή (mm): 93

Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίων σε πέντε θέσεις

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός: Δίσκος τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα τριών εμβόλων

Πίσω: Δίσκος τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα δύο εμβόλων

ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός

Ελαστικό: 120/70-14

Πίσω

Ελαστικό: 150/70-13

ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αναλογικό στροφόμετρο, LCD οθόνη με ψηφιακό ταχύμετρο, ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές, στάθμη βενζίνης, θερμοκρασία ψυκτικού, ενδεικτικές λυχνίες για φλας/μεγάλη σκάλα φώτων/λειτουργία ψεκασμού/αλλαγής λαδιού/ρεζέρβας/πίεσης λαδιού/φόρτισης μπαταρίας, ψηφιακό ρολόι, αλάρμ, πλαϊνό και κεντρικό σταντ, ρυθμιζόμενες μανέτες, ντουλαπάκι με έξοδο ρεύματος 12V, άνοιγμα σέλας από τον κεντρικό διακόπτη, φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, χειρολαβές συνεπιβάτη, LED Daytime Running Light

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)

Μέση: 4,1

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (km)

Μέση: 268

Αντ/κά Street Twin

Προτεινόμενη Λιανική (με ΦΠΑ 24%, €)

Έμβολο πλήρες:

32,95

Ρουλεμάν – Κομβίο:

-

Τελικό εξάτμισης:

497,17 με καταλύτη

Εμπρός φτερό: 

50,91

Εμπρός τροχός:

213,38 πλήρης με ρουλεμάν & αποστάτες

Προβολέας:

344,43

Μανέτα φρένου:

24,50

Σέλα αναβάτη /συνεπιβάτη:

307,72

Πλαίσιο:

Κ.Π.