Yamaha Tenere 700: Ρεκόρ προπαραγγελιών

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

2/5/2019

Ο πολυαναμενόμενος ερχομός του Tenere 700 βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών και η μάχη για την απόκτησή του σε προνομιακή τιμή γίνεται μέχρις εσχάτων. Μάλιστα, οι ηλεκτρονικές προεγγραφές για την αγορά του έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία και γι’ αυτό η ελληνική αντιπροσωπεία της Yamaha, ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε. αποφάσισε να δώσει παράταση διατηρώντας ανοιχτή την πλατφόρμα μέχρι τις 31 Ιουλίου του 2019. Όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν την βασική έκδοση του Tenere 700 σε προνομιακή τιμή. Στο παρακάτω δελτίο τύπου μπορείτε να βρείτε όλες τις προϋποθέσεις.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

NEA YAMAHA TENERE 700

Οι προεγγραφές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία!

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι οι ηλεκτρονικές προεγγραφές για την αγορά της πολυαναμενόμενης Yamaha Tenere 700 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία!

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες σε προνομιακή τιμή που αφορούν παραδόσεις εντός του Ιουλίου έχουν υπερκαλύψει την προσφορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, δίνοντας μία πρώτη γεύση για τη δυναμική της μοναδικής Tenere 700!

Μπορείτε τώρα και εσείς να προλάβετε την προνομιακή τιμή των €9.990 (για τη βασική έκδοση)

που συνεχίζει να ισχύει με δύο όρους

-        Οn-line προεγγραφή ως τις 31 Ιουλίου 2019:

https://tenere700.yamaha-motor.eu/el-GR/registration

-        Παράδοση από τον Σεπτέμβριο του 2019!

Μετά το κλείσιμο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, από την 1η Αυγούστου η Yamaha θα συνεχίσει τη διάθεση της Tenere 700 στην κανονική τιμή των €10.490 - για τη βασική έκδοση – με παραγγελίες και παραδόσεις μέσω των καταστημάτων των Επίσημων Συνεργατών Yamaha σε όλη την Ευρώπη.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.