Yamaha - Περισσότερες μπλε συγκινήσεις για το 2023

Yamaha Racing
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/3/2023

Η Yamaha Motor Greece παρουσιάζει τους αγωνιζόμενους της στη μοτοσυκλέτα για το 2023, στις διοργανώσεις του WSSP300, του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας, του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, αλλά και των Rally Raid.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Yamaha Motor Greece:

"Αδρεναλίνη στο χώμα, στην πίστα και… σε αγώνες ράλλυ! Μια ολοκληρωμένη εικόνα δίτροχου μηχανοκίνητου πάθους, μένοντας πιστοί στην υπόσχεση για την στήριξη του αθλητισμού και του πρωταθλητισμού.

Η Yamaha γεννήθηκε μέσα από τον πρωταθλητισμό ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο του DNA της. Αυτό το DNA εκφράζεται μέσω των δράσεων που πραγματοποιεί διαχρονικά, υποστηρίζοντας νέους, υποσχόμενους αθλητές.

Για το 2023, σας παρουσιάζουμε το νέο ΜΠΛΕ πλήρωμα, της Yamaha: οι υποστηριζόμενοι αθλητές μας στο Motocross με τις ΥΖs τους και στην Ταχύτητα με τις YZF-Rs τους, αποτελούν τη νέα γενιά αθλητών, οι οποίοι εκφράζουν τις αξίες, την φιλοσοφία και το όραμα της Yamaha, έχοντας στόχο την διάκριση.

Επιπρόσθετα, για πρώτη φορά συντονισμένα, δοκιμάζεται μια νέα ομάδα αθλητών οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε πολύ απαιτητικά stages Rally Raid με την ακούραστη Tenere 700!

Ευχόμαστε σε όλους τους αθλητές Καλή Επιτυχία και Πολλές Διακρίσεις!

Κάντε μας Υπερήφανους!

Γνωρίστε το ΜΠΛΕ πλήρωμα ΕΔΩ."

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.