Στρατηγική συνεργασία MV Agusta – QJ-Motor!

Αλλάζει το παγκόσμιο τοπίο της αγοράς
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

21/9/2020

Πριν από λίγες μέρες γράφαμε για το νέο τετρακύλινδρο Benelli που ετοιμάζεται να παρουσιάσει το εργοστάσιο, το οποίο μάλιστα από την ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία που έδωσε στην δημοσιότητα η Benelli, ο κινητήρας έμοιαζε να είναι αυτός από το F4 της MV Agusta.

Δεν πέρασαν παρά μερικές ώρες και η συνεργασία που μέχρι τότε ακουγόταν μόνο σε μερικές αναφορές, επιβεβαιώθηκε επίσημα από το δελτίο τύπου της MV. Πιο συγκεκριμένα, η MV Agusta ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της συνεργασία με την QJ-Motor Co. για την διάθεση των μοτοσυκλετών του ιταλικού εργοστασίου στην Κίνα. Το γκρουπ QJ είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Κίνα και η συμφωνία περιλαμβάνει –αρχικά όπως τονίζεται- την εμπορική διάθεση των MV Agusta μέσω ενός δικτύου μεγάλων καταστημάτων σε όλη την χώρα. Σε δεύτερο στάδιο, η συνεργασία θα περιλαμβάνει την από κοινού εξέλιξη σε βιομηχανικό επίπεδο και την συνεργασία σε νέα Projects.

Να θυμίσουμε εδώ ότι η MV Agusta έχει ήδη συνάψει συνεργασία με έναν άλλο κινέζικο κολοσσό, την Loncin, για την εξέλιξη και κατασκευή μιας ολόκληρης γκάμας μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών, ενώ ήδη συνεργάζεται με επιτυχία με την Fekon Co για την εισαγωγή των μοτοσυκλετών της στην κινέζικη αγορά. H QJ τώρα θα αυξήσει το δίκτυο των 7 κάθετων μονάδων σε 21, μέσα σε διάστημα 12 μηνών, ώστε να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η παρουσία της MV Agusta στην Κίνα. Στα "συν" για την επίτευξη της συμφωνίας, προσμετρήθηκε και η μεγάλη εμπειρία της QJ Motor στην διαχείριση μεγάλων παγκόσμιων εμπορικών ονομάτων στην Κίνα, από τον χώρο της μοτοσυκλέτας.

Ο Timour Sardarov, CEO της MV Agusta, δήλωσε ενθουσιασμένος με την υπογραφή αυτής της συνεργασίας, σηματοδοτώντας όπως είπε, την δεύτερη φάση της επέκτασης της MV στην Κίνα. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά είπε, ο στόχος είναι να γίνει η MV Agusta η νούμερο ένα ιταλική εταιρεία μοτοσυκλετών στην ασιατική χώρα, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Σε ό,τι αφορά την συνεργασία σε βιομηχανικό επίπεδο, τόνισε ότι οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν σύντομα.

Σε αντίστοιχο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Dongshao Guo, Γενικού Διευθυντή της Qianjiang Motor Co., ο οποίος είπε πως ευχαριστεί την MV Agusta γι' αυτή τη συμφωνία, καθώς αποτελεί "παλιό φίλο και στενό συνεργάτη" της Qianjiang Motorcycle. Δήλωσε επίσης πως ελπίζει στο μέλλον να προσφέρουν στους Κινέζους πελάτες περισσότερες μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων, με φιλική συμπεριφορά και ξεχωριστό στιλ, κάνοντας μια έμμεση αναφορά στα μελλοντικά πλάνα της συνεργασίας.

 

 

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.