Royal Enfield - Πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια βόλτα One Ride με συμμετοχή και της Ελλάδας

Σε 58 χώρες και 468 πόλεις, ανάμεσα τους η Αθήνα, η Πάτρα και η Βέροια
motomag Royal Enfield: Πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια βόλτα One Ride με συμμετοχή και της Ελλάδας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/9/2023

Η παγκόσμια βόλτα της Royal Enfield με ονομασία “One Ride” για το 2023 πραγματοποιήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου, με 17.135 μοτοσυκλέτες της εταιρείας να βολτάρουν ανά την υφήλιο, με το eλληνικό παράρτημα του REOC να οργανώνει στην Ελλάδα βόλτες σε Αθήνα, Πάτρα και Βέροια.

Η Royal Enfield από το 2011 πραγματοποιεί μία φορά το χρόνο την παγκόσμια βόλτα “One Ride” με χιλιάδες μοτοσυκλέτες της εταιρείας να δημιουργούν ένα εντυπωσιακό θέαμα σε κάθε γωνιά της γης. Στη χώρα μας το Ελληνικό παράρτημα REOC είναι υπεύθυνο για τη διοργάνωση της εν λόγω βόλτας από το 2016. Το 2023 η παγκόσμια βόλτα “One Ride” έλαβε χώρα στις 17 Σεπτεμβρίου, με 17.135 μοτοσυκλέτες της RE να βολτάρουν σε 58 χώρες και 468 πόλεις. Ανάμεσα σε αυτές τις χώρες ήταν και η Ελλάδα, με το Ελληνικό παράρτημα του REOC να οργανώνει τρεις βόλτες σε Αθήνα, Πάτρα και Βέροια με την Ελληνική αντιπροσωπεία της Royal Enfield, Muvus να είναι υποστηρικτής της εκδήλωσης.

Royal Enfield

Η βόλτα της Αττικής ξεκινούσε από την Πλατεία Ελαιών της Κηφισιάς με τελικό προορισμό τον Μεσαιωνικό Πύργο Οινόης Μαραθώνα, με τους αναβάτες να οδηγούν μοντέλα της Royal Enfield του χθες και του σήμερα όπως το Bullet 500 και το νέο Super Meteor 650. Η βόλτα της Πάτρας ξεκινούσε από το καφέ της Πατρών – Κλάους με προορισμό το Κάστρο Κυλλήνης, με τη βόλτα της Βέροιας να ξεκινά από το κέντρο της πόλης με προορισμό το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου.

Royal EnfieldRoyal EnfieldRoyal Enfield

Φωτογραφίες: Σωτήρης Ζησίδης

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.