Προάγγελος: Η ΚΤΜ AG αναλαμβάνει την MV AGUSTA σε ΗΠΑ-Καναδά-Μεξικό

Έρχεται επέκταση της συνεργασίας
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/9/2022

Μετρά χρόνια η επιθυμία της KTM AG, μέρος του PIERER Mobility AG να αποκτήσει την MV AGUSTA και είμαστε μάρτυρες εσωτερικού αστείου πριν από πολλά χρόνια, για τρικύλινδρες μοτοσυκλέτες που θα προστεθούν στην μεγάλη ομπρέλα του κυρίου Pierer.

Υπό ιταλική σημαία και με έναν Castiglioni στο τιμόνι, ήταν αδύνατο να γίνει κάτι τέτοιο. Ο Castiglioni ο πρεσβύτερος είχε καταφέρει να πουλήσει την MV Agusta στην Harley και να την ξανά πάρει πίσω με κέρδος και σε καλύτερη κατάσταση από ότι την έδωσε.

Η ιστορία της MV Agusta είναι εξαιρετικά περίπλοκη και δεν θα αναλύσουμε όλες τις αγοραπωλησίες του ονόματος που περιλαμβάνουν ποσοστό και από την Mercedes AMG, αλλά σε κάθε περίπτωση τέτοιες πρακτικές τύπου Castiglioni δεν θα μπορούσαν να περάσουν από τον Pierer.

Τώρα που η MV Agusta είναι στα χέρια του Timur Sardarov και με δεδομένα τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τον πόλεμο στην Ουκρανία και μετά, οι συνθήκες είναι πιο ευνοϊκές από κάθε άλλη φορά για μία εκ νέου προσέγγιση.

Στο νέο τεύχος του ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες έχουμε μία δυνατή αποκλειστικότητα με την οδήγηση της εμβληματικής τους νέας μοτοσυκλέτας, της Lucky Explorer 9.5 που είναι δική τους κατασκευή.

Ταυτόχρονα θα κυκλοφορήσουν και την 5.5 που κατασκευάζει η QJ που διαχειρίζεται και την Benelli και θα είναι ένα πιο εξελιγμένο TRK, ναυαρχίδα όμως θα είναι η Lucky Explorer.

Βρεθήκαμε πρόσφατα στο Varese για την οδήγησή της που θα φιλοξενηθεί στο επόμενο τεύχος, αλλά δημοσιεύσαμε εδώ, τις πρώτες εμπειρίες καθώς και μία μακρά συνέντευξη με τον Brian Gillen που είναι ο υπεύθυνος σχεδιασμού, Αμερικανός υπήκοος και κομμάτι της παλιάς φρουράς της εταιρείας, από την εποχή του Castiglioni!

 

Οδηγούμε το πρωτότυπο MV Agusta Lucky Explorer 9.5 – Αποκλειστική συνέντευξη με τον σχεδιαστή!

 

Με σημερινή της ανακοίνωση, η MV Agusta ενημερώνει από το Varese πως από εδώ και πέρα και για «πολλά χρόνια στο μέλλον» όπως λένε χαρακτηριστικά, η KTM AG θα αναλάβει την διανομή, την προώθηση, την υποστήριξη και την διανομή ανταλλακτικών της MV Agusta για τις σημαντικές αγορές της Β. Αμερικής και του Μεξικού.

Η MV Agusta ελπίζει πως οι εμβληματικές μοτοσυκλέτες της, σύμβολο της ιταλικής σχολής σχεδιασμού, όπως τις αποκαλεί, θα εκμεταλλευτούν το ευρύ δίκτυο της KTM και τον υψηλό βαθμό της οργάνωσής του και θα μπορέσουν να επεκταθούν περισσότερο στην Β. Αμερική.

 

Σημαντικό σημείο της ανακοίνωσης, είναι πως η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος ενός στρατηγικού σχεδιασμού με στόχο την αλματώδη επέκταση της MV Agusta τα επόμενα χρόνια. Για τον λόγο αυτό η KTM AG θα δημιουργήσει ένα νομικό πρόσωπο που θα αναλάβει τα συμφέροντα της MV Agusta στην Β. Αμερική και έτσι οι μοτοσυκλέτες θα μπορούν να διατεθούν τόσο μέσα από το υπάρχον δίκτυο της MV Agusta όσο και από τους αντιπροσώπους της KTM στην Αμερική.

 

Για εμάς εδώ στο MOTO, αυτά είναι προάγγελος μίας μεγαλύτερης ενσωμάτωσης που είναι προ των πυλών.

 

Ο Timur Sardarov CEO της MV Agusta Motor S.p.A. δήλωσε: «Είναι μία συναρπαστική εξέλιξη, ανάμεσα σε δύο ιστορικούς ευρωπαίους κατασκευαστές. Είμαι πεπεισμένος πως το διευρυμένο δίκτυο και ο επαγγελματισμός της KTM θα ταιριάξουν απόλυτα με τις ελκυστικές μας μοτοσυκλέτες και το κέρδος θα είναι και των δύο. Με βάση την συνεργασία αυτή, θα συνάψουμε νέες συνέργειες που θα μας βοηθήσουν να κάνουμε άλματα μπροστά».

 

Από την πλευρά της KTM AG σχολίασε ο κύριος Hubert Trunkenpolz, μέλος του Executive Board, πρακτικά όμως το N.2, δήλωσε:
«Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που θα ξεκινήσουμε μία νέα συνεργασία με μία ιστορική μάρκα. Οι μάρκες μας ολοένα και δυναμώνουν σε κάθε γωνιά του κόσμου και ιδιαίτερα στην Β.Αμερική περάσαμε το φράγμα των 100.000 μονάδων μέσα στο 2022 ως σύνολο KTM, Husqvarna και GASGAS. Αναλαμβάνοντας και τις MV Agusta θα συμπληρώσουμε την γκάμα μας με ορισμένες πολύ ελκυστικές μοτοσυκλέτες. Με την προσθήκη των εμβληματικών και πολυτελών ιταλικών μοτοσυκλετών στην KTM North America θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τους μοτοσυκλετιστές στην σημαντική αυτή αγορά και να φέρουμε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για νέους και υπάρχοντες αντιπροσώπους».

 

Ο χρόνος πλέον μετρά αντίστροφα για ανακοίνωση της KTM AG πως εξαγοράζει πλήρως την MV Agusta και στην ενσωματώνει στην μεγάλη της σφαίρα επιρροής που επεκτείνεται πέρα από τα εμπορικά σήματα που εξ ολοκλήρου ανήκουν στην Pierer Mobility AG.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.