O Nicky Hayden απεβίωσε…

Υπέκυψε τελικά στα τραύματά του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2017

Δυστυχώς η μεγάλη μάχη που έδινε ο Nicky Hayden έληξε με τον χειρότερο τρόπο. Ο Nicky υπέκυψε στα τραύματά του και έφυγε σήμερα από την ζωή με το Maurizio Bufalini Hospital της Cesena να ανακοινώνει τον θάνατό του.

Ο 35χρονος Αμερικανός είχε υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και κατάγματα στον θώρακα, μεταφερόμενος ως πολυτραυματίας στο νοσοκομείο του Rimini και από εκεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Cesena. Είχε προηγηθεί τροχαίο ατύχημα, όταν τον παρέσυρε αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της προπόνησής του με ποδήλατο, παρουσία κι άλλων ποδηλατιστών.

Ο Nicky Hayden είχε μακρά πορεία στους αγώνες, αποτελώντας για αυτόν οικογενειακή παράδοση από τον πατέρα και τους αδερφούς του. Το 2006 είχε κατακτήσει τον τίτλο στα MotoGP και το 2015 είχε μεταπηδήσει στα WSBK, ενώ πέρσι είχε πάρει μέρος σε δύο αγώνες στα MotoGP.

Ο Nicky Hayden ήταν από τους αναβάτες που οι αντίπαλοί τους σέβονται, τόσο για την αγωνιστική του παρουσία, όσο και για την στάση και το ήθος του, πράγμα που αποδεικνύεται με πολλούς τρόπους, και με πρώτο και κύριο ότι ο Hayden ήταν πάντοτε παρόν στους αγώνες των MotoGP συνομιλώντας με όλους. Έζησε τραγικές στιγμές, όπως τον θάνατο του Marco Simoncelli και είχε αποδεχτεί ότι οι αγώνες είναι επικίνδυνοι. Για αυτό και ο θάνατός του κατά την διαδικασία της προπόνησης, είναι ακόμα πιο τραγικός. Με τον Hayden κλείνει ο κύκλος των Αμερικανών στα παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας και πλέον οι σκέψεις όλων είναι στην οικογένειά του, με την οποία ο Hayden είχε τους πιο στενούς δεσμούς..

Καλό κουράγιο στους Earl – Rose – Jennifer – Kathleen – Tommy και Roger Hayden, στην αρραβωνιαστικιά του Jackie, στους στενούς φίλους και την ομάδα του..

Καλό ταξίδι Nicky

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.