Νέος οικονομικός διευθυντής στην Ducati ο Henning Jens
Νέος CFO και μέλος διοικητικού συμβουλίου
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
8/4/2021
Μετακίνηση που μπορεί κανείς να την αποκαλέσει και εσωτερική, καθώς ο Oliver Stein αποχαιρετά την Ducati και μετακινείται στην Audi στις Βρυξέλες σε αντίστοιχη θέση. Την θέση του αναλαμβάνει πλέον ο Henning Jens και πέρα από την οικονομική διαχείριση θα έχει και την επίβλεψη των υπηρεσιών πληροφορικής που εξυπηρετούν τις ανάγκες της εταιρείας.
Ο κ.Jens έχει σπουδάσει μηχανολόγος στο Πανεπιστήμιο Kiel με μεταπτυχιακό σε εφαρμογές της βιομηχανίας συνεχίζοντας τις σπουδές του στα οικονομικά. Το 2002 απέκτησε MBA από το αμερικάνικο Πανεπιστήμιο Purdue.
Παράλληλα με τις σπουδές του στην Γερμανία ο κ.Jens εργάστηκε και ως σύμβουλος στην βιομηχανία.
Το 1991 εργάστηκε στην Airbus περνώντας από το τμήμα έρευνας και εξέλιξης στο οικονομική διαχείριση της κατασκευής του Airbus A380. To 2002 ταυτόχρονα με την απόκτηση του MBA μετακινήθηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία και το 2010 μπήκε στην οικογένεια της Volkswagen.
Πέρα από την εργασία του στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο κ.Jens παρέδιδε και σεμινάρια στην βελτίωση του τομέα έρευνας και την εξέλιξης επί 13 συναπτά έτη.
Πρόκειται για ένα πολύ έμπειρο στέλεχος που θα ανανεώσει την δυναμική της Ducati…
ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!
Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
2/4/2025
Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.
Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου.
Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου.
Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.
Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.
Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας.
Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.
Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.