Νέο BMW R18 custom "Spirit of Passion"

Από την Kingston Custom
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

19/1/2021

Σχεδιασμός που ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί έξω στο δρόμο. Αυτό είναι ο ορισμός του νέου R18 "Spirit of Passion" από την Kingston Custom για λογαριασμό της BMW Motorrad. Μετά τον Roland Sands, είναι η  σειρά του Dirk Oehlerking να βάλει την προσωπική του πινελιά με το δεύτερο custom R18 της σειράς "SoulFuel", η οποία αποτελεί μια συνεργασία μεταξύ της BMW Motorrad και επιλεγμένους custom builders.

Η Kingston Custom του Oehlerking είναι γνωστή για τους ακραίους σχεδιασμούς που δημιουργεί. Κι όμως, όποιος ήταν προετοιμασμένος για μια ολική επανασχεδίαση του R18, έπεσε πολύ έξω. "Το BMW R18 είναι τόσο άψογο, που διατήρησα μεγάλο μέρος του ως είχε. Το πλαίσιό του είναι τόσο αυθεντικό και τεχνολογικά προηγμένο, που τίποτε δεν έπρεπε να αλλαχθεί", δηλώνει ο Oehlerking. Παρόλα αυτά, η μοτοσυκλέτα έχει πραγματικά μεταμορφωθεί, σε κάτι που δεν αφήνει αμφιβολία ότι έχει σχεδιαστεί από τη Kingston Custom.

Το πιο εντυπωσιακό του "Spirit of Passion" (σ.σ. "Το πνεύμα του πάθους" όπως το ονόμασαν οι δημιουργοί του), αλλά και η μεγαλύτερη σχεδιαστική πρόκληση ταυτόχρονα, είναι το τιμόνι και το φτερό. Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με μία Kingston Roadster style από τον Oehlerking, ενώ η σέλα προέρχεται από την λίστα των universal αξεσουάρ. Τα φλας αντικαταστάθηκαν κι αυτά από τα φλας της Kellerman, ενώ ο LED μπροστινός προβολέας είναι πλέον ενσωματωμένος στο φαίρινγκ. Η αρχική βαφή και οι γραμμές υιοθετήθηκαν για το φαίρινγκ και το φτερό, με την προσθήκη κάποιων λεπτομερειών στο στιλ της Kingston. Η ανάρτηση και το ρεζερβουάρ είναι τα στάνταρ της μοτοσυκλέτας. Ο συνολικός σχεδιασμός είναι βασισμένος στην φιλοσοφία του art deco.

Ο… "μαέστρος" της μεταμόρφωσης, o Dirk Oehlerking, είναι πρώην αγωνιζόμενος, σχεδιαστής και κατασκευαστής, ο οποίος με το Spirit of Passio επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά, σύμφωνα με την BMW, πως όχι μόνο έχει κατακτήσει την απόλυτη γνώση της τέχνης του, αλλά την ενσωματωμένη στην δουλειά του για πάνω από 35 χρόνια. Για τον ίδιο, η διαδικασία του σχεδιασμού ξεκινά πριν καν τραβηχτούν οι πρώτες γραμμές στο χαρτί και πριν καν βιδωθούν οι πρώτες βίδες. Όπως λέει ο Oehlerking "το επεξεργάζομαι πάρα πολύ εκ των προτέρων. Οι μοτοσυκλέτες μου πάντα διαθέτουν ψυχή, γοητεία και χαρακτήρα. Είναι εκπληκτικά δείγματα, γι' αυτό και απαιτούν πολύ προσοχή και φροντίδα. Μου έρχονται διαρκώς στο μυαλό αμέτρητα σχέδια όταν έρχεται η ώρα να αποφασίσω σε τι στιλ θέλω να επικεντρωθώ. Μόλις επιλέξω, ξεκινάω με ένα σχέδιο με μολύβι και γόμα. Μετά συνεχίζω μέχρι να καταλήξω μέσα μου βαθιά ότι αυτό είναι!"

Γεννημένος στο Ανόβερο, ο Oehlerking έχει δημιουργήσει ήδη μια μεγάλη παράδοση στο customizing των μοτοσυκλετών της BMW. Από τα custom της BMW Motorrad, 17 είναι δικές του δημιουργίες, με πιο ξεχωριστές τα "Black Phantom" και "White Phantom", δύο μοντέλα που έθεσαν νέα στάνταρ στην κατηγορία των custom της εποχής τους. Παρόλα αυτά, η μεταμόρφωση του R18 ήταν κάτι καινούργιο για τον Oehlerking, καθώς όπως αναφέρει ο ίδιος, ήταν το πιο εντυπωσιακό project της καριέρας του, ενώ νιώθει ευγνώμον για την εμπιστοσύνη που έδειξε για μια ακόμη φορά στο πρόσωπό του η BMW Motorrad.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.