Νέα στελέχη ανέλαβαν στην Kawasaki

Τις οργανωτικές αλλαγές ανακοινώνει η TEOMOTO!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/5/2019

Η Teomoto Α.Ε. ανακοινώνει τις οργανωτικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε μετά τις πρόσφατες εξελίξεις που περιγράφαμε σε προγενέστερο ρεπορτάζ.

 

Τότε είχαν αποχωρήσει τόσο ο επί 24 χρόνια επικεφαλής κι αντιπρόεδρος του Κλάδου Δικύκλου στον ΣΕΑΑ, Γενικός Διευθυντής κ. Α. Στυλιανίδης, όσο και ο υπεύθυνος επικοινωνίας κ. Ν. Θωμόπουλος. Αντίστοιχα πλέον αναλαμβάνει την επίβλεψη και τον συντονισμό ο κ. Ιάκωβος Αλμασίδης, Μηχανολόγος Μηχανικός και με μεγάλη αγάπη στην μοτοσυκλέτα γενικά, και στην θέση του Marketing και PR Manager ο κ. Γιάννης Αλεξάκης που πρόσφατα είχε αποχωρήσει από την Αφοι Σαρακάκης ΑΕΒΜΕ. Πρόκειται για δύο ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία και το σημαντικότερο πραγματικούς μοτοσυκλετιστές.

Σε μία πραγματικότητα όπου αντιμετωπίζουμε στελέχη άλλων εταιριών που μιλούν για την μοτοσυκλέτα τελείως αριθμολογικά, όταν είναι ένα όχημα που στηρίζει την ύπαρξή του στο συναίσθημα, το γεγονός πως βλέπουμε να συνεχίζουν να αναλαμβάνουν στελέχη που έχουν βαθιά επίγνωση της ελληνικής πραγματικότητας και της μοτοσυκλέτας σφαιρικά, μας δίνει αισιοδοξία για το μέλλον. Δεν είναι τυχαίο που την περασμένη Κυριακή, τα νέα στελέχη ταξίδευαν καβαλώντας για την Τρίπολη για να παρακολουθήσουν από κοντά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, όπως ακριβώς θα έκαναν κι αν δεν είχαν αναλάβει τα νέα τους καθήκοντα.

Στην θέση του After Sales & Operations Manager τοποθετήθηκε ο κ. Δημήτρης Σιμιτζής που έχει πολυετή εμπειρία στον χώρο της μοτοσυκλέτας και στην ίδια την γκάμα της Kawasaki.

 

Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα, κάτι για το οποίο είμαστε αισιόδοξοι από την στιγμή που σε συνομιλία μας μαζί τους, έχουν πλήρη εικόνα της αγοράς και των ζητημάτων που καλείται να αντιμετωπίσει η ΤΕΟΜΟΤΟ για να ισχυροποιήσει την Kawasaki στην Ελλάδα. Φαίνεται επίσης από αυτή την κίνηση του Ομίλου, πως η Kawasaki είναι ένα από τα πράγματα που θέλει να κρατήσει στο portfolio του, όπως ακριβώς κλείναμε και στο ρεπορτάζ που έγινε απαντώντας στα σενάρια του γενικού Τύπου για πιθανή αλλαγή αντιπροσώπευσης της Kawasaki.

 

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της TEOMOTO A.E.:

 

 

Οργανωτικές αλλαγές στην ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε.

 

 

Στα πλαίσια των ενεργειών για την περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά, η ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε., ανακοινώνει οργανωτικές αλλαγές.

Την επίβλεψη και τον συντονισμό αναλαμβάνει ο κ. Ιάκωβος Αλμασίδης, με μεταπτυχιακές σπουδές Μηχανολόγου Μηχανικού και μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας.

Τα καθήκοντα του After Sales & Operations Manager αναλαμβάνει ο κ. Δημήτρης Σιμιτζής. Ο κ. Σιμιτζής, με μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα Operations & Logistics Management του Πανεπιστημίου Surrey, διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο της μοτοσυκλέτας με ειδίκευση στην Οργάνωση της Διοίκησης και στην Ανάπτυξη των Επιχειρήσεων.

Παράλληλα, τα καθήκοντα του Marketing & PR Manager αναλαμβάνει ο κ. Γιάννης Αλεξάκης. Ο κ. Αλεξάκης είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και διαθέτει σημαντική εμπειρία στο χώρο της μοτοσυκλέτας.

Η ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. εύχεται ολόψυχα καλή επιτυχία στη νέα ομάδα Διοίκησης, εκφράζοντας παράλληλα την βεβαιότητα ότι με την εμπειρία και τις εξειδικευμένες γνώσεις τους θα συμβάλλουν καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας και στην χάραξη της νέας της πορείας στην ελληνική αγορά.

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.