Νέα ανάκληση BMW F750/850GS 2018

Πρόβλημα με τις μπιέλες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/1/2019

Αυτή δεν είναι η πρώτη ανάκληση για τα F750GS και F850GS, καθώς το καλοκαίρι είχε διαπιστωθεί απ’ την εταιρεία –μετά από στατικές δοκιμές του κινητήρα- πως η αντλία λαδιού υπολειτουργούσε, οδηγώντας έτσι στην ανάκληση 1.385 μοτοσυκλετών στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αυτή τη φορά το πρόβλημα εντοπίζεται στις μπιέλες του κινητήρα, οι οποίες όπως αναφέρει η BMW έχουν τοποθετηθεί με λάθος τρόπο, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να υπολειτουργεί, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο τραυματισμού του αναβάτη. Αρχικά το ζήτημα εντοπίστηκε από Γερμανούς κατόχους των μοντέλων και η ανάκληση αφορά και τις δύο εκδόσεις που κατασκευάστηκαν απ’ τις 14/5/2018 έως τις 12/11/2018.

Η ανακοίνωση της ανάκλησης έγινε από την Γερμανία.

Η ανάκληση αυτή δεν αφορά μοτοσυκλέτες που έχουν εισαχθεί και κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά

 

Η BMW ενημερώνει τους ιδιοκτήτες των μοτοσυκλετών της μέσω επιστολών, ενώ παράλληλα τους προσφέρει τη δυνατότητα μέσα από την ιστοσελίδα της να ελέγξουν αν η μοτοσυκλέτα τους υπάγεται σε κάποια ανάκληση. Η διαδικασία είναι απλή και πληκτρολογώντας τα 7 τελευταία ψηφία του πλαισίου της μοτοσυκλέτας σας μπορείτε να δείτε σας αφορά η ανάκληση. Το αντίστοιχο link μπορείτε να το βρείτε εδώ. Κρατήστε το link αυτό για μελλοντική χρήση, καθώς ακόμη και στην περίπτωση που το χρησιμοποιήσετε και δείτε πως υπάρχει για την ελληνική μοτοσυκλέτα σας κάποια τεχνική οδηγία, τότε αυτή δεν αφορά την ανάκληση για μπιέλες, από την στιγμή που οι μοτοσυκλέτες που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα δεν ανήκουν στην συγκεκριμένη παρτίδα, και πιθανότατα πρόκειται για κάποια αναβάθμιση λογισμικού. 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.