MV Agusta και KTM: Τώρα αρραβώνας και στο βάθος γάμος - Αποκλειστική συνέντευξη στο ΜΟΤΟ

Μια ιστορία με πολύ παρελθόν και ακόμα περισσότερο μέλλον
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/11/2022

Στα πλαίσια της έκθεσης της EICMA, ο μόνιμος συνεργάτης μας Alan Cathcart είχε μια πολύ σημαντική και αποκλειστική συνάντηση-συνέντευξη με τον Ρώσο ιδιοκτήτη της MV Agusta κύριο Timur Sardarov, η οποία έρχεται να ρίξει (περισσότερο) φως στην πρόσφατη εξαγορά του 25,1% της ιταλικής εταιρείας από την Pierer Mobility, δηλαδή την μητρική εταιρεία που διευθύνει την KTM, Husqvarna και GASGAS. Η συνέντευξη αυτή θα δημοσιευθεί στο επόμενο τεύχος του ΜΟΤΟ και είναι αποκαλυπτική σχετικά με τις προθέσεις του Ρώσου ιδιοκτήτη για το μέλλον της MV Agusta. Ταυτόχρονα επαληθεύει και αποσαφηνίζει όλα όσα είχαν ακουστεί ως φήμες τα τελευταία χρόνια γύρω από την MV Agusta. Μιλά για την πιθανότητα πλήρους εξαγοράς από την KTM στο μέλλον, αλλά και την στρατηγική που εξυπηρετεί η υπάρχουσα συμφωνία.

Η συνέντευξη αυτή έχει πολύ μεγάλη αξία, όχι μόνο γιατί αποσαφηνίζει το μέλλον της MV Agusta, αλλά και γιατί ρίχνει λίγο παραπάνω φως στις προθέσεις του Stefan Pierer και της KTM, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να παίρνει σαφή μορφή ομίλου εταιρειών.

Να θυμίζουμε πως ο Stefan Pierer σε πολλές συνεντεύξεις στο παρελθόν έχει παρουσιάσει τον εαυτό του ως τον ευρωπαίο “αντίπαλο” της ιαπωνικής βιομηχανίας δικύκλων. Επίσης να θυμίσουμε πως είχε φτάσει πολύ κοντά στην εξαγορά της Ducati όταν οι μεγαλομέτοχοι του VW Group χρειάζονταν ζεστό χρήμα για να πληρώσουν τα πρόστιμα του “Diesel Gate” και είχαν κρεμάσει ταμπελάκι “Πωλείται” στην ιταλική εταιρεία.

Μάλιστα η συμφωνία χάλασε την τελευταία στιγμή, όχι για οικονομικούς λόγους αλλά καθαρά για εθνικούς και ιδεολογικούς, καθώς ένα τμήμα των μετοχών της Ducati παραμένει σε ιταλικά χέρια…

Όπως κι αν έχει, ο Stefan Pierer έχει αρχίσει να ξεδιπλώνει το πλάνο επέκτασης του ομίλου της KTM, ανακοινώνοντας επίσημα την εμπορική και όχι μόνο κατασκευαστική σύμπραξη με την MV Agusta, αλλά και την CFMOTO. Κι αυτά δεν έγιναν τους τελευταίους μήνες, αλλά έχουν προετοιμαστεί αρκετά χρόνια πριν. Στην περίπτωση της MV Agusta, τουλάχιστον πριν από μια πενταετία! Διότι αρκετό καιρό πριν ξεκινήσουν οι κουβέντες μεταξύ Timur και Pierer, η KTM είχε κάνει πρόταση εξαγοράς της MV Agusta στον γιο του Castiglioni.  

Σημασία έχει πως τώρα η KTM κατέχει το 25,1% της MV Agusta, οπότε το μεγάλο ερώτημα είναι αν η MV Agusta θα έχει το ίδιο μέλλον με την GASGAS ή έστω με την Husqvarna. Δεν χρειάζεται να μαντέψετε! Την απάντηση την δίνει ο ίδιος ο Timur στη αποκλειστική συνέντευξή του που θα δημοσιευτεί στο επόμενο ΜΟΤΟ.

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.