MotoGP – Ο Cal Crutchlow θα αγωνιστεί ως wild card στο Grand Prix της Ιαπωνίας

Με την ομάδα Yamalube RS4GP Racing Team και μία ειδικά βαμμένη Yamaha YZR-M1
Cal Crutchlow
Από το

motomag

11/8/2023

Μετά τον Bautista που θα αγωνιστεί ως wild card στη Μαλαισία και για το οποίο διαβάσατε στο MOTO, ακόμη ένας παλιός μας γνώριμος θα δώσει το παρών ως wild card σε άλλον αγώνα του MotoGP. Ο λόγος για τον δοκιμαστή της Yamaha Cal Crutchlow, o οποίος θα βρεθεί στο GP της Ιαπωνίας με την ομάδα Yamalube RS4GP Racing Team YZR-M1.

Ο Βρετανός επιστρέφει ξανά στη σέλα της Yamaha YZR-M1 μετά την περυσινή του τελευταία εμφάνιση στο Grand Prix της Valencia. Αυτή τη φορά όμως ο Crutchlow δεν θα αντικαταστήσει κάποιον αναβάτη της Yamaha αλλά θα αγωνιστεί ως wild card στο GP της Ιαπωνίας με την ομάδα Yamalube RS4GP Racing Team YZR-M1. Η μοτοσυκλέτα θα είναι βαμμένη στα χρώματα της Yamalube ενώ ο δοκιμαστής της Yamaha ολοκλήρωσε πριν από μερικές ημέρες ένα μονοήμερο ιδιωτικό τέστ στην πίστα του Motegi με την εν λόγω Yamaha YZR-M1. Η συμμετοχή του Crutchlow φυσικά δεν είναι τυχαία καθώς η εταιρεία των τριών διαπασών θέλει με κάθε τρόπο να βρει μια λύση στο πρόβλημα της ανταγωνιστικότητας που την ταλανίζει εδώ και καιρό.

Ο Cal Crutchlow δήλωσε: “Είμαι χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Motegi με την ομάδα Yamalube RS4GP. Ως επίσημος δοκιμαστής της Yamaha, κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω στην ανάπτυξη της M1. Το GP στην Ιαπωνία είναι μια καλή ευκαιρία για να δοκιμάσουμε πρωτότυπα εξαρτήματα σε έναν αγώνα. Είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε υπέροχα μαζί. Θα εργαστούμε σκληρά για να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τη Yamaha.”

Cal Crutchlow

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.