MIG-RR: Ηλεκτρικό ποδήλατο Ducati

Για ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/1/2019

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα απ’ τα μεγάλα ονόματα της μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας επεκτείνονται στην ηλεκτροκίνηση. Το καλοκαίρι μάλιστα μετά τον “χωρισμό” της με την Alta Motors, η Harley Davidson άνοιξε το δικό της R&D τμήμα αποκλειστικά για την έρευνα και εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ενώ παρουσίασε την Livewire στην περσινή EICMA. Οι κινήσεις αυτές, όπως της Kymco με την IONEX και το SuperNEX καθώς και της Sym δεν πέρασαν απαρατήρητες και έτσι η Ducati ξεκίνησε ήδη τα πρώτα της βήματα παρουσιάζοντας το MIG-RR.

Το νέο ηλεκτρικό ποδήλατο της Ducati είχε κάνει το ντεμπούτο τον περασμένο Νοέμβριο στην EICMA και από σήμερα είναι διαθέσιμο σε όσους επιθυμούν να το παραγγείλουν απ’ την ιστοσελίδα της Ducati με τις παραδόσεις να ξεκινάνε τον Απρίλιο, ενώ το κόστος αγοράς να ανέρχεται στα 6.250€. Το MIG-RR δημιουργήθηκε με την συνεργασία της Ducati και της Thok Ebikes και διαθέτει τον ηλεκτρικό κινητήρα της Shimano Steps E8000 με μπαταρία 504Wh. Κατασκευασμένο για enduro, διαθέτει αναρτήσεις της FOX Factory Kashima οι οποίες έχουν διαδρομή 170mm μπροστά και 160mm πίσω. Οι ζάντες είναι 29 ιντσών μπροστά και 27,5 πίσω, ενώ έχει τετραπίστονες δαγκάνες και σττους δύο δίσκους. Το τιμόνι είναι της Renthal και είναι κατασκευασμένο απο carbon για την ελαχιστοποίηση του βάρους. 
Με αυτό τον τρόπο η Ducati ξεκινά την επέκτασή της στον κόσμο των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών, ενώ όπως δήλωσε ο Claudio Domenicalli κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων του αγώνα Motostudent στην Aragon βρίσκονται κοντά στην παραγωγή μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.