Κορωνοϊός: Σταμάτα και η BMW την παραγωγή!

Ένας μήνας διακοπή!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/3/2020

Επιβεβαίωση και από την Γερμανία, στο σημερινό άρθρο του ΜΟΤΟ για ολοκληρωτικό πάγωμα παραγωγής στην Ευρωζώνη. Μέχρι τώρα η BMW Motοrrad δεν είχε ανακοινώσει επίσημα την διακοπή των γραμμών παραγωγής, όντας πιο ευέλικτη και στην διατήρηση των αποστάσεων ανάμεσα στους μηχανικούς, όπως τονίσαμε εδώ.

Ωστόσο η διακοπή τροφοδοσίας από τους προμηθευτές που αναγκάζονται με την σειρά τους να κλείσουν και ταυτόχρονα η μείωση ζήτησης από τους περιορισμούς μετακίνησης των πολιτών στις πιο μεγάλες αγορές της Ευρώπης, τους αναγκάζουν να πάρουν την απόφαση αυτή.

Συμπεριλαμβανομένου βέβαια του ζητήματος της ασφάλειας της υγείας.

Η BMW θα διακόψει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στο Βερολίνο για τέσσερις εβδομάδες και στα μέσα Απριλίου θα εκτιμήσει εκ νέου την κατάσταση.

Για τους εργαζομένους δεν θα ακολουθήσουν μία συγκεκριμένη πολιτική πέρα από την άδεια, αλλά θα συνδυάσουν και την εκ περιτροπής εργασία για συγκεκριμένες θέσεις.

Το εργοστάσιο της BMW στο Σπάνταου υπάρχει ως σημείο από τότε που η εταιρεία αυτή έφτιαχνε κινητήρες αεροσκαφών και πολύ αργότερα εξαρτήματα μοτοσυκλετών, για το εργοστάσιο του μοτοσυκλετών του Μονάχου. Το 1969 όμως η παραγωγή μοτοσυκλετών της BMW μεταφέρθηκε εκεί και για πολλά χρόνια ήταν το μοναδικό εργοστάσιο της BMW Motorrad. Τώρα υπάρχουν και αλλού εργοστάσια -εκτός Ευρώπης- πέρα από προμηθευτές κινητήρων όπως των F900R-XR ή και μοτοσυκλετών ακόμη, όπως των μικρών τριακοσαριών. Πέρσι η BMW γιόρτασε τα πενήντα χρόνια αδιάκοπής λειτουργίας του εργοστασίου και τις 3.000.000 μοτοσυκλέτες που έχει κατασκευάσει εκεί…

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.