Kawasaki Z900 RS: Νέος χρωματισμός - φόρος τιμής

Εμπνευσμένη από το "Aitsu to lullaby"
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/8/2018

Ο συγκεκριμένος χρωματισμός της Kawasaki στη Z900 RS δεν αποτελεί απλά έναν ακόμα ελκυστικό συνδυασμό για το 2019, αλλά έναν φόρο τιμής στην anime ταινία, με τίτλο "Aitsu to lullaby". Η ταινία προβλήθηκε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 1983 και το σενάριο της βασίστηκε στο ομώνυμο manga (όπως λέγονται τα κόμικς στην Ιαπωνία). Πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ο Hishiki Kenji, ένας έφηβος μοτοσυκλετιστής που οδηγώντας ένα Z2 750, καταλήγει να κοντράρεται με τον αρχηγό μια συμμορίας μοτοσυκλετών, για τα μάτια μιας κοπέλας. Η ιστορία μπορεί να ακούγεται κοινότυπη αλλά είχε τεράστια απήχηση και η Ζ2 750, που οδηγούσε ο πρωταγωνιστής, είχε τη χαρακτηριστική διχρωμία λευκού και κόκκινου που φέτος η Kawasaki αποφάσισε να μεταφέρει από τον κόσμο των Anime στη πραγματικότητα.

Στην Ιαπωνική μοτοσυκλετιστική κουλτούρα δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Στο πρόσφατο παρελθόν είχαμε την Honda που έβγαλε στην παραγωγή το Vultus NM4 σε μια προσπάθεια να αντιγράψει τη μοτοσυκλέτα από μια άλλη γνωστή ταινία Anime, το Akira (1988). Η προσπάθεια της Honda ήταν άξια, ως προς τον τομέα της εμφάνισης, όμως το αποτέλεσμα ήταν άνευρο, δίχως να εξιτάρει οδηγικά, όπως θα περίμενε κανείς από μία μοτοσυκλέτα επηρεασμένη από τον Akira... Ωστόσο η γενναία επιλογή της Honda να φέρει στην παραγωγή μία τόσο φουτουριστική μοτοσυκλέτα ανταμείφθηκε, κατά κάποιο τρόπο, από Hollywood που την επέλεξε για την ταινία Ghost in the Shell, με την Scarlett Johanson, ενώνοντας έτσι δύο διαφορετικούς κόσμους των anime… από την άλλη βέβαια, αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους θεατές που δεν γνωρίζουν την προϊστορία της εκάστοτε μοτοσυκλέτας όπως την διαβάζετε εσείς στο ΜΟΤΟ.

Επιστρέφοντας λοιπόν στην μοτοσυκλέτα του Kenji μπορεί ίσως να παρατηρήσατε πως πρόκειται για ένα διαφορετικό σε κυβικά μοντέλο από το θρυλικό Ζ1 που έχτισε τον μύθο των "Ζήτα", γεγονός που οφείλεται στις κατηγορίες των διπλωμάτων της Ιαπωνίας, με βάση την ηλικία του πρωταγωνιστή. Με τα δύο μοντέλα να είναι απολύτως ίδια εμφανισιακά δεν είναι μεμπτό που η Kawasaki εμπνεύστηκε από την συγκεκριμένη Ζ2, το ακριβώς αντίθετο θα έλεγε κανείς. Καθώς ακόμη κι αν δεν ασχολείται κάποιος με τα ιαπωνικά κόμικ, παραμένει ένας εξαιρετικά ενδιαφέρον συνδυασμός χρωμάτων! Ο χρωματισμός θα βγει στη παραγωγή το 2019, όμως αυτό που δεν γνωστοποιήθηκε είναι αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή και αμερικάνικη αγορά. Συνεπώς το μόνο που μπορούν να κάνουν οι οπαδοί των anime, κι όλοι όσοι θα ήθελαν ένα ακριβώς ίδιο Ζήτα, είναι να περιμένουν λίγο ακόμη μέχρι τα παγκόσμια σαλόνια, που το MOTO θα είναι εκεί, να εκμεύεσει μια επίσημη απάντηση από την Kawasaki

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.