Kawasaki W800 2019 στην EICMA

Σε δύο εκδόσεις!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/11/2018

Μετά την εφαρμογή των Euro4 προδιαγραφών, η Kawasaki πριν από δύο χρόνια αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του W800, καθώς δεν ήθελε να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά του μοντέλου της. Στην EICMA, αναφέρθηκε στην επιστροφή του, αφού πλέον τα κλασσικά μοντέλα καθώς και τα neo retro καταλαμβάνουν ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας στην αγορά, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει την παρουσίασή του μέσα από μια σειρά αναλυτικών φωτογραφιών.

Το νέο W800 θα βγει σε δύο εκδόσεις την Street και την Café και είναι κατά 90% καινούργιο, ενώ πλέον εναρμονίζεται στις προδιαγραφές Euro4 που θα είναι σε ισχύ μέχρι το 2021. Η σειρά W έχει αρκετές και ουσιώδεις αλλαγές, όπως το καινούργιο πλαίσιο, καθώς και τη χρήση του πίσω δισκόφρενου που εμφανίζεται για πρώτη φορά στα μοντέλα της οικογένειας W, ενώ η τεχνολογία LED δεν απουσιάζει από τον προβολέα, προσφέροντας έτσι σύγχρονα στοιχεία στην κλασσική σχεδίαση.

Στο τέλος ακολουθεί αναλυτικό gallery με φωτογραφίες

Ο κινητήρας χωρητικότητας 773 κυβικών διατηρεί τον άξονα κίνησης του εκκεντροφόρου, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνεται πως παραμένει αερόψυκτος. Ακόμη, όπως φαίνεται το μοντέλο θα φέρει και θερμαινόμενα γκριπ, ενώ θα μπορούν να το οδηγήσουν και οι κάτοχοι διπλώματος Α2. Τέλος, η Kawasaki αναφέρει πως θα παρουσιάσει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου καθώς και την ημερομηνία της κυκλοφορίας του στις αρχές του νέου έτους… Μέχρι τότε ας αρκεστούμε στις φωτογραφίες, ελπίζοντας να βγει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.