Ημέρες Μοτοσυκλέτας 2018

Θα είναι όλοι εκεί!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/7/2018

Μια από τις σημαντικότερες μοτοσυκλετιστικές εκδηλώσεις για τα ελληνικά δρώμενα, βρίσκεται για άλλη μια χρονιά προ των πυλών. Οι "Ημέρες Μοτοσυκλέτας", όπως θα διαβάσετε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, συγκεντρώνουν όλο και περισσότερες συμμετοχές προς τέρψιν του κοινού που θα έχει την ευκαιρία να επισκεφθεί το event:

Δελτίο τύπου
"Λιγότεροι από τρεις μήνες απομένουν για την εκδήλωση Ημέρες Μοτοσυκλέτας 2018 και οι εταιρείες που θα συμμετάσχουν διαρκώς αυξάνονται.
Οι ωραιότερες και πλέον σημαντικές μοτοσυκλέτες ήδη έκλεισαν το ραντεβού τους στις Ημέρες Μοτοσυκλέτας, όπου θα κυριαρχήσουν θεματικές εκθέσεις με σπάνιες και ιδιαίτερες μοτοσυκλέτες από την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας και τη Λέσχη Κλασικής Ιαπωνικής Μοτοσυκλέτας, αλλά και Custom show με την επιμέλεια του caferacers.gr με νέες δημιουργίες και βραβευμένες κατασκευές.

Όμως, εκτός από τις δεκάδες custom και κλασικές μοτοσυκλέτες θα υπάρχουν και σημαντικές παρουσίες από σύγχρονα μοντέλα, με πολλά από αυτά να συνοδεύονται από τους προγόνους τους. Οι εταιρείες που έχουν δηλώσει μέχρι τώρα την παρουσία τους στην εκδήλωση είναι οι Moto Guzzi, Ducati Scrambler, Triumph, Honda, MV Agusta, Harley Davidson, KTM, Royal Enfield, Indian, Husqvarna, Bajaj και Οrcal, ενώ αναμένονται να ακολουθήσουν και άλλες.
Oι Ημέρες Μοτοσυκλέτας του 2018 θα φιλοξενηθούν το τελευταίο τριήμερο του Σεπτεμβρίου (28-29-30/9) και κρατώντας το αρχικό τους concept θα εμπλουτιστούν με νέες ιδέες. Το διήμερο γίνεται τριήμερο, έτσι ώστε όλοι να το ευχαριστηθούν περισσότερο. Kαντίνες με ποιοτικό street food, Barber Shop, συναυλίες αλλά και καλλιτέχνες tattoo θα δώσουν στην εκδήλωση ένα διαφορετικό χρώμα, απευθείας από τις μεγαλύτερες αντίστοιχες εκδηλώσεις στην υφήλιο, όπως τα Bike Shed, Wheels & Waves, Glemseck κλπ. Μείνετε συντονισμένοι, οι εκπλήξεις θα είναι πολλές ακόμα!"

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.