Η Pierer Mobility αναλαμβάνει την διάθεση της CFMOTO σε 5 Ευρωπαϊκές χώρες

Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ισπανία και Μ. Βρετανία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/11/2022

Η Pierer Mobility, δηλαδή η KTM, Husqvarna και GASGAS θα πουλά πλέον στο δίκτυό της και τις μοτοσυκλέτες της CFMOTO σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ισπανία και έχει προηγηθεί ήδη η αναγγελία για Αγγλία και Ιρλανδία. Για όσους έχουν χάσει κάποιο ή κάποια επεισόδια, η ανακοίνωση αυτή αποτελεί συνέχεια της αναγγελίας ανάληψης σε Μ. Βρετανία και Ιρλανδία και το ΜΟΤΟ είχε γράψει τότε πως θα ακολουθήσουν κι άλλες μεγάλες αγορές, κυρίως εκείνες που την διάθεσή τους είχε αναλάβει η KSR και εκείνες στις οποίες η KTM βρίσκεται απευθείας και όχι μέσω αντιπροσώπου.

Το ΜΟΤΟ έχει την αποκλειστική πληροφορία από τον κ. Christoph Wolf υπεύθυνο πωλήσεων της CFMOTO σε επίπεδο Ευρώπης, πως εδώ ολοκληρώνεται το πλάνο επέκτασης που έχουν προγραμματίσει και δεν υπάρχουν σχέδια επέκτασης σε άλλες χώρες. Αυτό ισχύει και συγκεκριμένα για την Ελλάδα, όπως απάντησε σε επέκταση της ερώτησής μας.

Συνοπτικά το ιστορικό έως τώρα: Η Pierer Mobility επένδυσε για πρώτη φορά στην CFMOTO πριν από δέκα χρόνια, ενώ το 2018 ξεκίνησε η θεμελίωση ενός ολοκαίνουριου εργοστασίου της KTM δίπλα στο εργοστάσιο της CFMOTO. Το ΜΟΤΟ βρισκόταν κατά αποκλειστικότητα εκείνη την ημέρα στην Κίνα, μέσω του Alan Cathcart μόνιμου συνεργάτη του περιοδικού και μέλους της συντακτικής ομάδας τα τελευταία 25 χρόνια, καταγράφοντας το κλίμα της συνεργασίας από κοντά. Γνωρίζαμε λοιπόν από την πρώτη στιγμή, κατά επέκταση και εσείς, πως στόχος της KTM ήταν να ξεκινήσει τις διαδικασίες για είσοδο στην τεράστια αγορά της Κίνας προβλέποντας την χρονική στιγμή που αυτή θα εξελιχθεί ζητώντας μεγαλύτερες κι ακριβότερες μοτοσυκλέτες, όπως και πλέον γίνεται. Στην πενταετία που μεσολάβησε το εργοστάσιο όχι μόνο εδραιώθηκε αλλά αναπτύχθηκε βιομηχανικά ολόκληρη η περιοχή χτίζοντας δίκτυο προμηθευτών, για να έρθουν στο επίπεδο που ήθελε η Pierer Mobility.

Ξεκινώντας η CFMOTO την διάθεση των μοτοσυκλετών της Pierer Mobility στην Κίνα, οι δύο συνεργάτες εμβάθυναν την συνεργασία τους με δικλείδες ασφαλείας ώστε η εξάρτηση κάθε πλευράς να είναι αμοιβαία. Για αυτό και η διάθεση των μοτοσυκλετών της CFMOTO στην Ευρώπη έφυγε από τον μεγαλύτερο συνεργάτη τους έως τώρα, το KSR Group, και πήγε στην Pierer Mobility. Καθώς αυτές οι κινήσεις αφορούν δικλείδες ασφαλείας για την συνεργασία τους στις διαφορετικές ηπείρους, περιορίζονται σε αντικρυστές παραχωρήσεις και έτσι τα ATV δεν συμπεριλαμβάνονται στις αλλαγές αυτές. Το KSR Group συνεχίζει λοιπόν να έχει την διάθεση των ATV της CFMOTO στις χώρες που έως τώρα δραστηριοποιούταν.

Συγκεκριμένα για την Ελλάδα οι αλλαγές αυτές αφήνουν ανεπηρέαστη την ελληνική αντιπροσωπεία που έχει απευθείας συνεργασία και συμβόλαια αποκλειστικής διάθεσης με το εργοστάσιο, τόσο για τις μοτοσυκλέτες όσο και για τα ATV της CFMOTO.

Γνωρίζω προσωπικά τον κ. Christoph Wolf από την επίσκεψη του ΜΟΤΟ στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του KSR Group, στο οποίο ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος έως και λίγους μήνες πριν. Πλέον εργάζεται στην Pierer Mobility, στελεχώνοντας την ομάδα πωλήσεων και marketing της CFMOTO μέσα στο φαντασμαγορικό κτήριο, House of Brands.

Το House of Brands είναι αυτή την στιγμή ένα κέντρο επιχειρήσεων που διαχειρίζεται τεράστιο κομμάτι της Ευρωπαϊκής – και όχι μόνο- αγοράς μοτοσυκλέτας, καθώς συγκεντρώνει στους διαφορετικούς ορόφους με τους γυάλινους τοίχους όλες τις μάρκες της Pierer Mobility και εδώ και λίγο καιρό και της CFMOTO για τις συγκεκριμένες χώρες. Λογική κίνηση να προσκαλέσει η Pierer Mobility και ορισμένα στελέχη του KSR Group να την ακολουθήσουν με την ανάληψη της διάθεσης της CFMOTO στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, καθώς θα έπρεπε να στηθεί νέα ομάδα για να στηρίξει τον φόρτο εργασίας.

Στις παραπάνω χώρες οι πωλήσεις, το marketing, η τεχνική υποστήριξη καθώς και η διάθεση των ανταλλακτικών περνούν από 1η Ιανουαρίου 2023 στο τεράστιο πορτοκαλί χωριό έξω από το Mattighofen, 260 χιλιόμετρα μακριά από τις εγκαταστάσεις και τις ρομποτικές αποθήκες του KSR Group που βρίσκονται έως τώρα.

Ο κος Hubert Trunkenpolz με επίσημο τίτλο «Μέλος του Executive Board της PIERER Mobility», αλλά ουσιαστικά ο άνθρωπος #2 στην σειρά αποφάσεων μετά τον ίδιο τον κ.Pierer, δήλωσε: « Η Pierer Mobility και η CFMOTO συνεργάζονται σχεδόν μία δεκαετία και είναι ο συνεργάτης πωλήσεων και παραγωγής των ΚΤΜ μοτοσυκλετών στην Κίνα, έχοντας μεγαλώσει το δίκτυο προμηθευτών και τις εγκαταστάσεις της τα τελευταία χρόνια για να μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες μας. Είναι μία λογική κίνηση βάση της συνεργασία μας, να αναλάβουμε εμείς την ανάπτυξη και τις πωλήσεις της CFMOTO σε επιλεγμένες αγορές, ως πρώτο βήμα».

Όπως αντιλαμβάνεστε ο κος Trunkenpolz είπε απέξω – απέξω, όσα λέμε στην αρχή του άρθρου περί δικλείδων ασφαλείας καθώς κάθε εταιρεία έχει “leverage” στην αγορά δραστηριοποίησης της άλλης. Επιπρόσθετα παραχωρήθηκαν και ποσοστά της Pierer Mobility στην CFMOTO αλλά και το αντίστροφο, επισφραγίζοντας έτσι το ύψος της μεταξύ τους συνεργασίας.

O Trunkenpolz ολοκληρώνει την δήλωση του λέγοντας πως αυτό είναι το «πρώτο βήμα», αφήνοντας να εννοηθεί πως η KTM θα αναλάβει την CFMOTO και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

Στην συνομιλία μας με τον κ. Christoph Wolf για την μετεγκατάστασή του στο House of Brands της Pierer Mobility, τόνισε πως είναι ένα απαιτητικό περιβάλλον συγκριτικά με την αγκαλιά του KSR Group και πως δεν υπάρχει κανένα σχέδιο επέκτασης σε αγορές που η KTM δραστηριοποιείται μέσω αντιπροσώπων και όχι απευθείας, όπως δηλαδή και η Ελλάδα. Δεδομένης της θέσης του, αυτή η πληροφορία δεν θα μπορούσε να έρθει από πιο μέσα, κι έτσι έχετε μία πλήρη εικόνα για το τι συμβαίνει με αυτές τις μάρκες ώστε να είστε σε θέση να απαντήσετε σε κάθε φήμη και φυσικά θα επανέλθουμε με κάθε αλλαγή, πριν αυτή ανακοινωθεί επίσημα, κρατώντας σας μέσα στα πράγματα.

 

 

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.