Η MV Agusta στην Ελλάδα: Νέα εποχή με ισχυρές βάσεις

Αλλάζει σελίδα η Ιταλίδα ντίβα
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/2/2024

Η MV Agusta ήταν και παραμένει μια εταιρεία που μας κάνει να ονειρευόμαστε. Ναι, πάντα έφτιαχνε και πάντα θα φτιάχνει μοτοσυκλέτες για την ελίτ του μοτοσυκλετισμού, αλλά ταυτόχρονα η παρουσία της στους δρόμους θα προσφέρει απόλαυση ακόμα σε εκείνους που απλώς την βλέπουν χωρίς ποτέ να την καβαλήσουν!

Μηχανολογικά έργα τέχνης με δύο ρόδες, που ομορφαίνουν τον χώρο γύρο τους. Πέρα όμως από την εμφάνιση, αντίστοιχα εξωτική και μοναδική είναι η τεχνολογία τους, με κορυφαίας ποιότητας υλικά και εξαρτήματα, αλλά και ένδοξη αγωνιστική ιστορία με 37 Παγκόσμια Πρωταθλήματα GP.

Αν είχαν ένα σοβαρό πρόβλημα, αυτό ήταν το επιχειρηματικό κομμάτι, με την εμπορική πορεία της να είναι μόνιμα μέσα σε μια μακροχρόνια οικονομική αστάθεια. Όχι πια!

2

Αντώνης Σαρακάκης (Business Center Manager Πετρόπουλος Α.Ε.)

Εδώ και δύο χρόνια, ο όμιλος της KTM άπλωσε ένα χέρι βοηθείας στην ιταλική εταιρεία, το οποίο στη συνέχεια έγινε μια σφιχτή αγκαλιά. Σήμερα λοιπόν, η MV Agusta έχει μπει σε μια νέα εποχή επιχειρησιακά, έχοντας τη δύναμη ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών του κόσμου.

Αυτή η θετική αλλαγή για την οικονομική και επιχειρηματική ευρωστία της, έχει προέκταση και στην Ελλάδα, όπου πλέον την αντιπροσώπευσή της έχει αναλάβει η εταιρεία Πετρόπουλος Α.Ε. (που ήδη αντιπροσωπεύει τον όμιλο της ΚΤΜ στην Ελλάδα).

Όλα τα παραπάνω έχουν άμεσο αντίκτυπο σε όλα τα επίπεδα του After Sales Service, δηλαδή στην παροχή ολοκληρωμένης υποστήριξης στους ιδιοκτήτες μετά την αγορά.

4

Ήδη ο όμιλος της KTM έχει ξεκινήσει την αναδιάρθρωση ολόκληρου του συστήματος παραγγελιών και διάθεσης ανταλλακτικών στο εργοστάσιο της Ιταλίας, εκσυγχρονίζοντας τις μεθόδους αποθήκευσης και διάθεσης των ανταλλακτικών προς το δίκτυο των αντιπροσώπων ανά τον κόσμο.

Αντίστοιχη δουλειά γίνεται και από την Πετρόπολος Α.Ε. εδώ στην Ελλάδα, διατηρώντας και εν ισχύοντας την συνεργασία της με την επιχείρηση Ευθυμίου ΜΟΤΟ στην Καλλιρόης που ήταν έως σήμερα η καρδιά της MV Agusta στη χώρα μας.

3

Παράλληλα με την οργανωτική αναδιάρθρωση των συστημάτων After Sales Service, η ιταλική εταιρεία πραγματοποιεί και μια συνολική αναβάθμιση στη γκάμα των μοντέλων της, με την προσθήκη της εντυπωσιακής LXP Orioli, που θα έρθει σύντομα στην Ελλάδα και αλλαγές στη γκάμα των μοντέλων της, ξεφεύγοντας ακόμα περισσότερο από τα συνηθισμένα.

Αυτή η νέα σελίδα για την παρουσία της MV Agusta στην Ελλάδα, άνοιξε με μια υψηλού επιπέδου δημοσιογραφική εκδήλωση στο κέντρο της Αθήνας, όπου τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας μας παρουσίασαν το πλάνο και τους τελικούς στόχους, μαζί με την φιλοσοφία της παρουσίας της MV Agusta μέσα στην ελληνική αγορά.

Μοναδικότητα, υψηλή αισθητική, μηχανολογική αρτιότητα, αλλά και αντίστοιχου επιπέδου συνολική εμπειρία συμβίωσης με μια μοτοσυκλέτα της Mv Agusta για όσους μπουν στο κλαμπ της Ιταλίδας ντίβας.    

5990

 

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.