Η BMW εξετάζει την παραγωγή μασκών!

Προσαρμόζεται στην πανδημία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

9/4/2020

Στην αρχή της πανδημίας στην Ευρώπη, οι κυβερνήσεις διάφορων μελών της Ε.Ε. ορθώς ξεκίνησαν να παίρνουν προληπτικά μέτρα για την προστασία των πολιτών τους, ενώ την ίδια ώρα η Κίνα άρχισε σιγά σιγά να ανακάμπτει και να περνά στην αντεπίθεση. Όσο περνούσε ο καιρός όλο και περισσότερες χώρες ξεκίνησαν να ενισχύουν την Ε.Ε., όπως η Κίνα με την παραχώρηση χιλιάδων χειρουργικών μασκών.

Ωστόσο, η “θύελλα” δεν λέει να κοπάσει και έτσι μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας ξεκίνησαν να παίρνουν τη κατάσταση στα χέρια τους, ενισχύοντας με κάθε τρόπο είτε οικονομικά είτε με την παροχή ιατρικού εξοπλισμού – και όχι μόνο -  πρωτίστως τα νοσοκομεία της Ιταλίας που μετρά τα περισσότερα θύματα στην Ευρώπη. Η MV Agusta συνδράμει τόσο οικονομικά όσο και μέσω της δωρεάς διαγνωστικών μηχανημάτων για το νοσοκομείο του Varese, ενώ άλλοι -όπως αρκετές αντιπροσωπείες εδώ στην Ελλάδα- συνδράμουν τοπικά με παροχή οχημάτων. Αντίστοιχα, οι Yamaha και Benelli έχουν ήδη δωρίσει μηχανήματα αναπνευστικής υποστήριξης για τις ΜΕΘ, μάσκες και γάντια σε νοσοκομεία που τα χρειάζονται περισσότερο, ενώ η Dainese έχει συμβάλλει και αυτή, προσφέροντας τον οβολό της.

Από την άλλη μεγάλα ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Ford και η General Motors συνεργάζονται με τους προμηθευτές ιατρικού εξοπλισμού και βοηθούν στην συναρμολόγηση και κατασκευή μηχανημάτων αναπνευστικής υποστήριξης.

Η BMW από την πλευρά της είναι ήδη αρωγός στην καταπολέμηση του COVID-19 έχοντας δωρίσει οχήματα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας διάφορων χωρών, με στόχο την εύκολη μεταφορά των εθελοντών και των επαγγελματιών υγείας. Παράλληλα, έχει πραγματοποιήσει δωρεές προσφέροντας αντισηπτικά και μάσκες. Την ίδια ώρα βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τους προμηθευτές της για να διασφαλίσει τις απαραίτητες μάσκες υψηλής αναπνευστικής προστασίας (αυτές με φίλτρο που κατακρατεί πάνω απ’ το 95% των σωματιδίων με διάμετρο <5mm), γνωστές ως και Ν95, οι οποίες χρησιμοποιούνται απ’ το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που έρχονται σε επαφή με φορείς του COVID-19.

Επίσης, με στόχο να διασφαλίσει την μελλοντική ευμάρειά της, η BMW ανέφερε πως εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκταθεί και στη παραγωγή ιατρικών μασκών και η ίδια… “Αντιμετωπίζουμε στην παγκόσμια πτώση των πωλήσεων που έχει δημιουργήσει η πανδημία, με το ενδεχόμενο να αλλάξουμε την παραγωγή μας με βάση τις ανάγκες της αγοράς – κάτι που δεν είναι δύσκολο για εμάς. Με αυτό τον τρόπο έχουμε τη δυνατότητα να εξασφαλίσουμε την ήδη υπάρχουσα οικονομική επιτυχία της εταιρείας,” ανέφερε ο Pieter Nota, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.

Παράλληλα η BMW υποστηρίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο απ’ την πλευρά της, τόσο τους επίσημους αντιπροσώπους όσο και τους καταναλωτές της. Επειδή τα δεδομένα της πανδημίας είναι διαφορετικά σε κάθε χώρα, η BMW προχώρησε στην λήψη συγκεκριμένων μέτρων για κάθε αγορά, αφότου ήρθε σε επαφή με τους τοπικούς αντιπροσώπους της. Έτσι, σε ορισμένες αγορές προχώρησε στην επέκταση του χρονικού διαστήματος της εγγύησης κατά την αγορά ενός νέου οχήματος και την επέκταση του προγράμματος συντήρησης, ενώ τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της όσο είναι νόμιμο απ’ την εκάστοτε κυβέρνηση λειτουργούν κανονικά.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.