Honda XL750 Transalp - Ανάκληση για το κεντρικό στάντ

Αφορά 453 μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν από 24/1/2023 έως και 1/12/2023
motomagHonda XL750 Transalp – Ανάκληση για πιθανό σπάσιμο του κεντρικού στάντ
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

16/2/2024

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, σε συνεννόηση με τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Honda στην Ελλάδα, ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε., προχωρούν σε ανάκληση 453 XL750 Transalp, στα οποία έχει τοποθετηθεί το ελαττωματικό κεντρικό σταντ, που ανήκει στον κατάλογο των εξτρά αξεσουάρ της εταιρείας.

Ειδικότερα, όπως μας ενημερώνει η Γ.Γ.Β. σε ανακοίνωσή της, το σημείο έδρασης του κεντρικού σταντ δεν έχει την απαραίτητη αντοχή, με κίνδυνο να σπάσει. Αυτό θα μπορούσε να έχει ως συνέπεια κατά την συνήθη χρήση του, το σταντ να σπάσει, που με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε πτώση της μοτοσυκλέτας.

Σε χειρότερη -και σπανιότερη- περίπτωση το στάντ θα μπορούσε να ανοίξει απροειδοποίητα, κατά την διάρκεια την οδήγησης. Αυτό, όπως είναι λογικό, ενέχει αυξημένο κίνδυνο τραυματισμού του αναβάτη, ο οποίος δεν θα είναι προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος στην Ελλάδα, που να σχετίζεται με το σπάσιμο του κεντρικού σταντ, το οποίο δεν αποτελεί τμήμα του βασικού εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας, αλλά ανήκει στον κατάλογο Γνήσιων Αξεσουάρ της Honda.

Οι ιδιοκτήτες των Transalp που επηρεάζονται θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, προκειμένου να επισκεφτούν το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Honda σε αυτούς. Εκεί, θα γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος για την αντοχή του στάντ, που θα κρίνει αν απαιτείται αντικατάστασή του, η οποία δεν θα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη.

Για περισσότερες πληροφορίες και τυχών διευκρινήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Τεχνικής Διεύθυνσης της ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε. ή μέσω e-mail στην διεύθυνση [email protected].

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.