H Harley Davidson Athena στο Battle of The Kings!

Ένα μυθικό café racer!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/3/2020

Το φετινό Battle of The Kings διοργανώνεται απ’ τη Harley Davidson με αφορμή τον εορτασμό της 60ης επετείου από τη δημιουργία της πρώτης Sportster. Πριν από τέσσερα χρόνια, η Harley Davidson Athena είχε λάβει μέρος στο διαγωνισμό για πρώτη φορά και κατάφερε να προκριθεί στον μεγάλο τελικό του Battle of The Kings, ενώ ήταν νικήτρια στον τελικό της Ευρώπης, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή custom εμπνευσμένη απ’ την αρχαία μυθολογία μας.

Φέτος επαναλαμβάνει το ίδιο, αντλώντας έμπνευση απ’ το μυθικό κόσμο των τεράτων και έπλασε μια μοναδική custom κατ’ εικόνα του Γρύπα! Χρησιμοποίησε ως βάση ένα Roadster, ενώ σμιλεύοντας μεταλλικές επιφάνειες και συνδυάζοντας αρμονικά τις καμπύλες με αιχμηρές γωνίες, δημιούργησε ένα μοναδικό café racer! Μέσα από εδώ μπορείτε να ψηφίσετε αυτή που θεωρείτε ότι αξίζει τον τίτλο. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Γρύπας της Harley Davidson Athena εκπέμπει δυναμισμό και δεν κρύβει τις εργατοώρες που χρειάστηκαν για τη δημιουργία του. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε βρείτε περισσότερες πληροφορίες.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Έμπνευση

Η Harley-Davidson Athena, νικήτρια του διαγωνισμού Battle of The Kings 2016 ανάμεσα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA), με το εμπνευσμένο από την αρχαία θεά Νύχτα δημιούργημά της, ακολουθεί την παράδοση με μια μοτοσυκλέτα που προέρχεται από τον μυθικό κόσμο των τεράτων: Ανάμεσα στα τέρατα που στοίχειωσαν τους εφιάλτες και διακόσμησαν τα όνειρα των ανθρώπων υπάρχει ένα που νίκησε τη πλαστικότητα των μύθων στο χρόνο. Αμάλγαμα των βασιλέων των ζώων της γης και τ' ουρανού, του λιονταριού και τ' αετού.  Ο Γρύπας ήταν αυτός που φύλαγε με συνέπεια τις πύλες των Λαών στη Περσέπολη, αυτός κοσμούσε την αίθουσα του θρόνου στη Κνωσσό, και την κορφή του πύργου της Πίζας.

Για 5.000 χρόνια ο Γρύπας έμεινε άγρυπνος, έτοιμος να ξεσκίσει τις σάρκες κάθε εισβολέα που τόλμησε να ονειρευτεί τους αμύθητους θησαυρούς ή να κρυφοκοιτάξει τα μεγάλα μυστικά που φύλαγε το τέρας.  Ο Γρύπας της HD Athena, ακολουθώντας αυτή την παράδοση σχεδιάστηκε για να προφυλάξει το πολυτιμότερο όλων των θησαυρών, τη ζωή του αναβάτη του.

Αλλά είναι Ατταλός ο Γρύπας. Γιατί θυμίζει στους ανθρώπους πως μοιράζονται όνειρα, κι εφιάλτες ενάντια στο χρόνο και σ' όλες τις δυνάμεις του διαχωρισμού. Κι αν είναι ίδια τα όνειρα και οι εφιάλτες μας τότε τι μπορεί να μας χωρίσει?

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες