H Harley Davidson Athena στο Battle of The Kings!

Ένα μυθικό café racer!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/3/2020

Το φετινό Battle of The Kings διοργανώνεται απ’ τη Harley Davidson με αφορμή τον εορτασμό της 60ης επετείου από τη δημιουργία της πρώτης Sportster. Πριν από τέσσερα χρόνια, η Harley Davidson Athena είχε λάβει μέρος στο διαγωνισμό για πρώτη φορά και κατάφερε να προκριθεί στον μεγάλο τελικό του Battle of The Kings, ενώ ήταν νικήτρια στον τελικό της Ευρώπης, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή custom εμπνευσμένη απ’ την αρχαία μυθολογία μας.

Φέτος επαναλαμβάνει το ίδιο, αντλώντας έμπνευση απ’ το μυθικό κόσμο των τεράτων και έπλασε μια μοναδική custom κατ’ εικόνα του Γρύπα! Χρησιμοποίησε ως βάση ένα Roadster, ενώ σμιλεύοντας μεταλλικές επιφάνειες και συνδυάζοντας αρμονικά τις καμπύλες με αιχμηρές γωνίες, δημιούργησε ένα μοναδικό café racer! Μέσα από εδώ μπορείτε να ψηφίσετε αυτή που θεωρείτε ότι αξίζει τον τίτλο. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Γρύπας της Harley Davidson Athena εκπέμπει δυναμισμό και δεν κρύβει τις εργατοώρες που χρειάστηκαν για τη δημιουργία του. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε βρείτε περισσότερες πληροφορίες.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Έμπνευση

Η Harley-Davidson Athena, νικήτρια του διαγωνισμού Battle of The Kings 2016 ανάμεσα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA), με το εμπνευσμένο από την αρχαία θεά Νύχτα δημιούργημά της, ακολουθεί την παράδοση με μια μοτοσυκλέτα που προέρχεται από τον μυθικό κόσμο των τεράτων: Ανάμεσα στα τέρατα που στοίχειωσαν τους εφιάλτες και διακόσμησαν τα όνειρα των ανθρώπων υπάρχει ένα που νίκησε τη πλαστικότητα των μύθων στο χρόνο. Αμάλγαμα των βασιλέων των ζώων της γης και τ' ουρανού, του λιονταριού και τ' αετού.  Ο Γρύπας ήταν αυτός που φύλαγε με συνέπεια τις πύλες των Λαών στη Περσέπολη, αυτός κοσμούσε την αίθουσα του θρόνου στη Κνωσσό, και την κορφή του πύργου της Πίζας.

Για 5.000 χρόνια ο Γρύπας έμεινε άγρυπνος, έτοιμος να ξεσκίσει τις σάρκες κάθε εισβολέα που τόλμησε να ονειρευτεί τους αμύθητους θησαυρούς ή να κρυφοκοιτάξει τα μεγάλα μυστικά που φύλαγε το τέρας.  Ο Γρύπας της HD Athena, ακολουθώντας αυτή την παράδοση σχεδιάστηκε για να προφυλάξει το πολυτιμότερο όλων των θησαυρών, τη ζωή του αναβάτη του.

Αλλά είναι Ατταλός ο Γρύπας. Γιατί θυμίζει στους ανθρώπους πως μοιράζονται όνειρα, κι εφιάλτες ενάντια στο χρόνο και σ' όλες τις δυνάμεις του διαχωρισμού. Κι αν είναι ίδια τα όνειρα και οι εφιάλτες μας τότε τι μπορεί να μας χωρίσει?

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.