Γραφείο τελετών & οδική ασφάλεια!

Μια ιδιαίτερη καμπάνια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/7/2019

Το γραφείο τελετών "Φάνης Μπαμπούλας & Υιός" είναι ένα από τα πιο γνωστά του κλάδου σε ολόκληρη την Ελλάδα, όχι τόσο για την… επωνυμία, όσο για τις πρωτότυπες διαφημιστικές καμπάνιες που δημιουργεί. Κάθε ανάρτησή του στα social media γίνεται viral, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που η πολιτική που ακολουθεί στην επικοινωνία έχει γίνει αντικείμενο πτυχιακών και διπλωματικών εργασιών! Φέτος ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ για τα διαφημιστικά βραβεία "Ermis" που έχουν θεσπιστεί στη χώρα μας, χάρη στο πρωτότυπο περιεχόμενο των πρόσφατων διαφημιστικών μηνυμάτων και των πρωτοποριακών υπηρεσιών που προσφέρει.
Η πιο πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια του γραφείου, έχει να κάνει με το ευαίσθητο θέμα της οδικής ασφάλειας και αποτελείται από τρία διαφορετικά μηνύματα, τα οποία έχουν να κάνουν με την υπερβολική ταχύτητα, την χρήση του κράνους και την χρήση των κινητών τηλεφώνων την ώρα της οδήγησης, που αν μη τι άλλο χαρακτηρίζονται από μια έξυπνη και ιδιαίτερη προσέγγιση. Το δημιουργικό τμήμα του γραφείου έχει πιάσει τον σύγχρονο παλμό της κοινωνίας, τα trend της εποχής και σε συνδυασμό με το αντικείμενο που δραστηριοποιείται, έχει καταφέρει να δημιουργήσει τρία μηνύματα που σίγουρα κάνουν αίσθηση σε όποιον τα διαβάσει, όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς παρακάτω. Με την ευχή οι υπηρεσίες τους να μας είναι αχρείαστες για πολύ καιρό ακόμη, ευχόμαστε ταυτόχρονα τα μηνύματα της καμπάνιας να αφυπνίσουν όσους περισσότερους αναβάτες και οδηγούς γίνεται:

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.