Φήμες για νέο κινητήρα ΚΤΜ 890 κυβικών!

Πιθανή επιστροφή για το SMT
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/4/2019

Τις τελευταίες ημέρες γίνονται όλο και πιο έντονες οι φήμες για την έλευση ενός νέου κινητήρα απ’ την KTM. Για την ακρίβεια, λέγεται πως θα αποτελεί την ανανεωμένη έκδοση του ολοκαίνουργιου δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 790 κυβικών που τροφοδοτεί το 790 Duke, για το οποίο διαβάσατε αναλυτικά στο τεύχος 588 του ΜΟΤΟ, όπου στην χώρα μας κυκλοφορεί και η S έκδοση η οποία είναι εφοδιασμένη με την εξάτμιση της Arrow και το αμορτισέρ της Ohlins. Περισσότερα γι’ αυτήν την έκδοση θα μάθετε αναλυτικά στο τεύχος Μαΐου. Παράλληλα, ο ίδιος κινητήρας υπάρχει και στο 790 Adventure όπου στο τεύχος που κυκλοφορεί έχουμε την πρώτη πλήρη δοκιμή στην Ελλάδα η οποία είναι και μια απ’ τις πρώτες παγκοσμίως.

KTM 790 Adventure: Πρόβλημα τροφοδοσίας & απάντηση της εταιρίας

Αν ανατρέξουμε στην συνέντευξη που είχε δώσει ο Stefan Pierer λίγο πριν την έκλειψη του 2018, στο γερμανόφωνο Speedweek –αφήνοντας στην άκρη τις φήμες για την εξαγορά της Ducati- θα θυμηθούμε πως είχε αναφέρει την πιθανή επιστροφή του SMT. Τώρα, οι φήμες πραγματεύονται την επιστροφή του μοντέλου, όχι όμως με τον δικύλινδρο κινητήρα των 790 κυβικών αλλά με μια ενδεχομένως εξελιγμένη έκδοση, όπου ο κυβισμός θα έχει αυξηθεί στα 890 κυβικά. Με δεδομένο πως ο ίδιος ο Pierer έχει στραμμένη την προσοχή του στην εξέλιξη μιας νέας σειράς μοτοσυκλετών στην κατηγορία των 500 κυβικών, αλλά και το γεγονός πως ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 790 κυβικών δεν έχει προλάβει να κλείσει καλά καλά χρόνο, το σενάριο ενός νέου κινητήρα ίσως να μην είναι τόσο άμμεσοΤο μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι ότι η KTM στο μέλλον θα παρουσιάσει σίγουρα νέα μοντέλα... τα υπόλοιπα είναι εικασίες.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.