Επενδύει η ΚΤΜ SEE στους συνεργάτες της

Μια σημαντική κίνηση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/5/2019

Η K-Motors South East Europe AE, που είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μοτοσυκλετών KTM, Husqvarna και Bajaj, πάει κόντρα στο ρεύμα της κρίσης που έχει πλήξει τη χώρα μας την τελευταία δεκαετία, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω της επιμόρφωσης των συνεργατών της. Τα θέματα που αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αφορούσαν τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών της KTM. Μάλιστα, η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην πίστα των Σερρών μια μέρα πριν τα KTM ORANGE DAYS και δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος χώρος, καθώς οι εκπαιδευόμενοι είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες της KTM και να δουν από πρώτο χέρι τις δυνατότητες τους. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να δείτε περιοσσότερες λεπτομέρειες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η K-Motors South East Europe AE, αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μοτοσυκλετών KTM, Husqvarna, Bajaj στην Ελλάδα διοργάνωσε ένα ιδιαίτερο σεμινάριο επιμόρφωσης των πωλητών των συνεργατών της εταιρείας στην πίστα των Σερρών. 

Την Παρασκευή 3 Μαΐου 2019, στα πλαίσια των Orange Days και του track day που διοργανώνει το www.track-day.gr, η K-Motors South East Europe AE προσκάλεσε τους υπεύθυνους πωλήσεων των καταστημάτων των συνεργατών της εταιρείας, για ένα πρωτότυπο σεμινάριο ενημέρωσης των προϊόντων της KTM. 

Το σεμινάριο παρουσίασε ο Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δικτύου, κύριος Αργύρης Παπαγιαννακόπουλος, αναλύοντας διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών της KTM, ενώ παράλληλα προχώρησε και σε ανάλυση του ανταγωνισμού. 

Αμέσως μετά το σεμινάριο, οι συνεργάτες της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα περισσότερα μοντέλα της KTM στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών, ώστε να διαπιστώσουν τον γνήσια Ready to Race χαρακτήρα τους. 

Τα χαμόγελα όλων στο τέλος της ημέρας προδίδουν την επιτυχία της διοργάνωσης.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.