Εντυπωσιακό νέο κατάστημα Yamaha στην Μεσογείων

Πρότυπο κατάστημα της ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ Α.Ε.
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/11/2018

Αισιόδοξο παράδειγμα για την μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα, τα εγκαίνια ενός καταστήματος που μαζί με μονάχα ένα ακόμη στην Ελλάδα, αποτελούν σημείο αναφοράς που αντίστοιχο βλέπει κανείς μόνο στο εξωτερικό. Η αθρόα προσέλευση κόσμου στα επίσημα εγκαίνια, έδειχνε αυτή ακριβώς την ανάγκη, να περιηγηθούν σε έναν εκθεσιακό χώρο – ένα μεγάλο κατάστημα, που θα έριχνε μπόλικες δόσεις αισιοδοξίας στην δύσκολη συγκυριακά κατάσταση της αγοράς μοτοσυκλέτας που επικρατεί σχεδόν μία δεκαετία τώρα. Διότι παρόλο που η οικονομική δυνατότητα είναι αρκετά μικρή, η αγορά δεν θέλει να εισπράττει λιγότερες υπηρεσίες από αυτό που βλέπει πως υπάρχει αλλού. Άσχετα λοιπόν που τα δεδομένα δεν είναι τα πλέον ικανοποιητικά για τέτοιες επενδύσεις, ο κόσμος θέλει να τις βλέπει να γίνονται, και η μεγάλη προσέλευση στα εγκαίνια δήλωνε αυτό ακριβώς. Η ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ Α.Ε. πραγματοποίησε λοιπόν μία σοβαρή επένδυση σε μία από τις πιο δύσκολες συγκυριακά στιγμές, δημιουργώντας μία κάθετη μονάδα Yamaha με μεγάλη έκθεση και παράλληλα πλούσιο εξοπλισμό αναβάτη.

Εντυπωσιακή η έκθεση του εξοπλισμού και των αξεσουάρ, που εκμεταλλεύεται τον άπλετο χώρο έτσι ώστε ο επισκέπτης και πελάτης να μπορεί να τα δει ταυτόχρονα μπροστά του και μεγάλη ποικιλία από διαθέσιμα προϊόντα.

Το γεγονός πως αποτελεί σημαντικό βήμα για την αγορά της μοτοσυκλέτας συνολικά, φανερώνει η επίσκεψη πολλών σημαντικών στελεχών ανταγωνιστικών εταιριών, που πέρασαν να συγχαρούν για το μέγεθος της επένδυσης και μάλιστα να ευχηθούν για καλή πορεία. Πρόσφατα άλλωστε ο κλάδος της μοτοσυκλέτας σε επίπεδο εισαγωγέων ήρθε για πρώτη φορά κοντά και ανοίχτηκαν δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ στελεχών που πρότερα δεν αντάλλασσαν κουβέντα, όχι εξαιτίας διενέξεων αλλά από κεκτημένη ταχύτητα του ανταγωνισμού σε επαγγελματικό επίπεδο. Στο μεγάλο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής όμως, ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες της Yamaha, αντάλλασσαν φιλοφρονήσεις και ευχές, αναγνωρίζοντας με βάση τον κανόνα της ευγενούς άμιλλας, την προσπάθεια της ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ Α.Ε.

Τους ευχόμαστε λοιπόν καλή επιτυχία στην εμπορική τους πορεία. Το νέο κατάστημα, αντικαθιστά το μικρότερο που υπήρχε λίγα μέτρα πιο πάνω, απέναντι σχεδόν από την κεντρική πλατεία της Αγίας Παρασκευής και στρέφει ακόμη περισσότερα φώτα στην Μεσογείων. Ακολουθεί δελτίο τύπου:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΣΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΗΣ ΥΑΜΑΗΑ Η ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ!

Εγκαίνια νέου πρότυπου καταστήματος
ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ

ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 397, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

 

 

Το νέο μας κατάστημα της ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ Α.Ε. στην Αγία Παρασκευή αποτελεί γεγονός! Ανοιξε τις πόρτες του, το απόγευμα της Τετάρτης 31 Οκτωβρίου με ένα μεγάλο party!

Πάνω από 800 επισκέπτες μας τίμησαν με την παρουσία τους και έζησαν την εμπειρία:

Εξαιρετικές επιλογές από τον γνωστό μουσικό παραγωγό Μιχάλη Τσαουσόπουλο έδωσαν τον παλμό και κράτησαν τους επισκέπτες μας σε εξαιρετική διάθεση.

Γιαπωνέζικο άρωμα με street food από τον εξαιρετικό Βασίλη Καλλίδη και ιδιαίτερες γλυκές δημιουργίες ειδικά για την βραδιά από τον ταλαντούχο Alex Pavlov.

Μεγάλη δόση ενέργειας από τη MONSTER και υπέροχου καφέ Nespresso.

Εκρηκτική ατμόσφαιρα με επίδειξη - έκπληξη από τους πρωταθλητές Kendo της ομάδας του Νίκου Νικολούζου.

Όσοι επισκέφθηκαν τον χώρο δήλωσαν ενθουσιασμένοι. Μεταξύ αυτών οι Ολυμπιονίκες στην ιστιοπλοΐα Τάκης Μάντης και Παύλος Καγιαλής, ο γνωστός δημοσιογράφος Γιώργος Λιάγκας, ο εκρηκτικός showman Τονυ Σφήνος και ο διεθνής ποδοσφαιριστής Γιούρκας Σεϊταρίδης οι οποίοι με χαρά ξεναγήθηκαν στον χώρο και φωτογραφήθηκαν.

Το νέο κατάστημα της ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ Α.Ε. στην Μεσογείων 397, αποτελεί πρότυπο για την αγορά δικύκλων, αξεσουάρ και τεχνικής υποστήριξης. Αναπτύσσεται σε 900 τ.μ. σε 2 επίπεδα όπου ο αναβάτης μπορεί να βρει τα πάντα. Τη μεγαλύτερη ποικιλία δικύκλων ΥΑΜΑΗΑ, πρότυπο συνεργείο πλήρως εξοπλισμένο, τεράστια ποικιλία σε αξεσουάρ κορυφαίων εταιρειών, που απευθύνονται και σε μη αναβάτες, και κυρίως εξειδικευμένο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.