Έλεγχοι της Τροχαίας στη Ζάκυνθο, οδηγούν σε ακινητοποίηση 35 ενοικιαζόμενων ATV

Χωρίς δίπλωμα και κράνη, και υπό την επήρεια αλκοόλ οι περισσότεροι αναβάτες
Έλεγχοι τροχαίας στη Ζάκυνθο
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/7/2023

Κατά τη διάρκεια ελέγχων πρόληψης επικίνδυνων οδηγικών συμπεριφορών στον Λαγανά της Ζακύνθου, το βράδυ της 10ης Ιουλίου 2023, ελέγχθηκαν 85 ενοικιαζόμενα ATV, εκ των οποίων ακινητοποιήθηκαν οι 32, λόγω μέθης, μη χρήσης προσταευτικού κράνους και επικίνδυνης οδήγησης από τους αναβάτες τους.

Στους ελέγχους ης 10/7/2023 στη Ζάκυνθο βεβαιώθηκαν συνολικά 190 παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, μεταξύ των οποίων:

-22- για ταχύτητα,
-2- για ζώνη ασφαλείας,
-32- για προστατευτικό κράνος,
–5- για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
-12– για στέρηση αδείας ικανότητας οδήγησης,
-4- για επικίνδυνους ελιγμούς κατά την οδήγηση,
-1- για μη χρήση παιδικού καθίσματος,
-2- για ανασφάλιστα οχήματα και
-2- για Κ.Τ.Ε.Ο.

Παράλληλα, ακινητοποιήθηκαν συνολικά -27- οχήματα, για περιπτώσεις μη χρήσης προστατευτικού κράνους και στέρησης άδειας ικανότητας οδήγησης.

Τέλος, σημειώνεται ότι απογευματινές και νυχτερινές ώρες της ιδίας ημέρας (10.07.2023), οι εντατικοί τροχονομικοί έλεγχοι συνεχίστηκαν στις περιοχές του Λαγανά και του Καλαμακίου Ζακύνθου, όπου ελέγχθηκαν -85- τετράτροχες μοτοσυκλέτες «γουρούνες», εκ των οποίων οι -32- ακινητοποιήθηκαν, για περιπτώσεις μέθης, μη χρήσης προστατευτικού κράνους και επικίνδυνης οδήγησης.

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.