Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017

Μετά από χρόνια, έκθεση μοτοσυκλέτας ξανά!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/2/2017

Με δελτίου τύπου ο ανάδοχος οργανωτής, ALBATROSS Event Organizing, ανακοίνωσε την διοργάνωση της επίσημης έκθεσης μοτοσυκλέτας, μετά από εννέα χρόνια απουσίας. Η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα από όλες τις εταιρείες-μέλη του ΣΕΑΑ, καθώς θα είναι και η πρώτη φορά –μετά το 2008- που θα συμμετάσχουν με όλα τους τα μοντέλα.

Η έκθεση θα στηθεί στο εκθεσιακό κέντρο ξιφασκίας στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο στον Αγ. Κοσμά, θα διαρκέσει πέντε μέρες και οι πύλες της για το κοινό θα παραμείνουν ανοιχτές από την Πέμπτη 20 Απριλίου, έως και την Δευτέρα 24 Απριλίου. Η έκταση που θα καταλαμβάνει υπολογίζεται σε πάνω από 7.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ αναμένεται να προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες.

Πέρα από τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ, θα υπάρχουν περίπτερα εκθετών από τον χώρο των αξεσουάρ και των υπηρεσιών, ενώ είναι προγραμματισμένες και πάρα πολλές παράλληλες εκδηλώσεις και παρουσιάσεις. Το αναλυτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης, θα βρίσκεται αναρτημένο στο επίσημο site της έκθεσης, το οποίο θα αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές Μαρτίου. Το ωράριο για τους επισκέπτες θα είναι τις καθημερινές από τις 14:00 έως τις 21:00 και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00 το πρωί.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 2294-115125 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00) και με email στο [email protected]

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.