Ducati - Ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ κύκλου εργασιών για πρώτη φορά στην ιστορία της

Με λειτουργικά κέρδη 109 εκατ. Ευρώ και παραδόσεις 61.562 μοτοσυκλετών
Ducati ρεκόρ εσόδων
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/3/2023

Η Ducati κλείνει το 2022 σημειώνοντας στοιχεία ρεκόρ πωλήσεων, εσόδων και λειτουργικών κερδών που έρχονται να προστεθούν στους τίτλους που πήρε το Borgo Panigale στον κόσμο των MotoGP και WorldSBK.

Το 2022, για πρώτη φορά στην ιστορία της, ο κύκλος εργασιών της Ducati ξεπέρασε το ποσό του 1 δισ. ευρώ (1.089 εκατ. ευρώ), σημειώνοντας αύξηση 24% σε σχέση με το 2021 (878 εκατ. ευρώ). Τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν κι αυτά ρεκόρ, με 109 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν σε μεγάλη αύξηση 77% σε σχέση με το 2021 (61 εκατ. ευρώ). Ως αποτέλεσμα, το επίπεδο κερδοφορίας αυξήθηκε επίσης φθάνοντας το 10 τοις εκατό.

Το 2022 ήταν επίσης εξαιρετικό όσον αφορά στα εμπορικά αποτελέσματα. Η Ducati έκλεισε τη χρονιά με το ρεκόρ των 61.562 παραδόσεων μοτοσυκλετών, σημειώνοντας αύξηση 3,6 τοις εκατό σε σχέση με το 2021.

Hennng Jens

Henning Jens, οικονομικός διευθυντής της Ducati: "Χαίρομαι που για δεύτερη συνεχή χρονιά είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε οικονομικές επιδόσεις ρεκόρ και αύξηση του επιπέδου κερδοφορίας της Ducati. Η επίτευξη τέτοιων αποτελεσμάτων παρά τη διαταραχή της αλυσίδας εφοδιασμού που επηρέασε έντονα τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη διάρκεια του 2022 αποτελεί αξιοσημείωτο επίτευγμα ολόκληρου του ομίλου Ducati. Καταφέραμε επίσης να συνεχίσουμε το σχέδιο αυτοχρηματοδοτούμενων επενδύσεων σε R&D, υποδομές και ψηφιοποίηση που ήταν στην ατζέντα μας για το 2022".

Το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας συνέχισε να αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, και στο τέλος του 2022 έφτασε τους 821 αντιπρόσωπους Ducati, οι οποίοι, με την προσθήκη των νέων αγορών Μπρουνέι, Εκουαδόρ, Ελ Σαλβαδόρ και Μογγολία, αντιπροσωπεύουν την Ducati σε 96 αγορές.

Ανάμεσα στα πιο αναμενόμενα μοντέλα του 2023 είναι το Multistrada V4 Rally, το νέο Diavel V4 και η δεύτερη γενιά Scrambler.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.