Ducati Panigale V4: Επετειακή έκδοση "916"

Σε μόλις 500 κομμάτια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

10/7/2019

Το 2019 σηματοδοτεί την 25η επέτειο απ’ τη δημιουργία της θρυλικής 916, η οποία παραμένει μέχρι και σήμερα αντικειμενικά, μια απ’ τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες που έχουν φτιαχτεί ποτέ. Το μοντέλο κυκλοφόρησε το 1994, ενώ το 1998 έκλεισε τον κύκλο του και αντικαταστάθηκε απ’ την 996.  Η Ducati για να γιορτάσει την επέτειο της 916 αποφάσισε να βγάλει μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση της νέας πανίσχυρης Panigale V4 σε 500 αριθμημένα αντίτυπα. Η περιορισμένη έκδοση ξεχωρίζει απ’ την διχρωμία της (κόκκινο άσπρο, όπως ήταν τα αγωνιστικά χρώματα της εποχής) καθώς και τον αριθμό "1" μπροστά στο φαίρινγκ της, τον οποίο έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει μόνο ο πρωταθλητής της περσινής χρονιάς στο εκάστοτε πρωτάθλημα. Ο λόγος που το έκανε αυτό η Ducati ήταν για να τιμήσει μαζί με την 916 και τον Carl Fogarty που πήρε τέσσερις τίτλους στο WSBK, τη δεκαετία του ’90 μαζί της. Επίσης, όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτες, η πάνω πλάκα του πιρουνιού της V4 αναγράφει τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου μαζί με το όνομα της έκδοσης, χαραγμένο με λέιζερ.

Στον επερχόμενο γύρο του φετινού πρωταθλήματος, που θα πραγματοποιηθεί στην ιστορική Leguna Seca, η Ducati θα παρουσιάσει την Panigale V4 25ο Anniversario 916, παρέα με τον Carl Fogarty και τους εργοστασιακούς αναβάτες της ομάδας, Alvaro Bautista και Chaz Davies. Οι μοτοσυκλέτες τους δε, θα έχουν και αυτές τα γραφικά της επετειακής έκδοσης. Δυστυχώς για μας, στο δελτίο τύπου της Ducati υπάρχουν μόνο δύο φωτογραφίες της έκδοσης, με την εταιρεία απ’ το Bolognia να εντείνει περισσότερο την ανυπομονησία των θαυμαστών της, μέχρι τα αποκαλυπτήριά της στο αγωνιστικό τριήμερο.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.