Δεύτερη ανάκληση της BMW S1000RR για το ίδιο θέμα!

Τελικά έφταιγε το ίδιο το ψυγείο λαδιού
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/10/2019

Πρόσφατα σας ενημερώσαμε για το θέμα της μεγάλης καθυστέρησης στη γραμμή παραγωγής των BMW S1000RR που με τη σειρά της έχει επηρεάσει τις παραδόσεις των μοτοσυκλετών στις περισσότερες χώρες. Όμως όσοι περιμένετε με ανυπομονησία τα νέα και όχι απαραίτητα για να την αγοράσετε - (ανάμεσά τους και εμείς που ήδη έχουμε πάρει μια μικρή γεύση από τις δυνατότητες αυτής της μοτοσυκλέτας στην πίστα της Jerez) θα απογοητευτείτε από την εξέλιξη. Εμείς για παράδειγμα ζηλεύουμε τους Αμερικάνους και τους Βρετανούς που ήταν οι πρώτοι που παρέλαβαν μέσα στο 2019 τις ολοκαίνουριες S1000RR, όμως θα πάνε για τρίτη φορά στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της BMW μέσα σε ένα χρόνο!

Μάλιστα αυτή τη φορά θα ο λόγος είναι ακριβώς ο ίδιος που είχαν πάει και την προηγούμενη και αφορά πιθανή διαρροή λαδιού από το ψυγείο λαδιού. Η πρώτη ανάκληση που αφορούσε αυτό το θέμα (μοτοσυκλέτες παραγωγής Σεπ/2018 – Μαρτ/2019), είχε εντοπίσει το πρόβλημα στον τρόπο σύνδεσης των σωληνώσεων επιστροφής του λαδιού από το ψυγείο λαδιού προς τον κινητήρα, όπου δεν ήταν επαρκώς σφιγμένα και από την πίεση και τους κραδασμούς έφευγαν από το ψυγείο. Η τεχνική οδηγία τότε, έλεγε πως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έπρεπε να ελέγξουν τις συνδέσεις και να σφίξουν τα κολάρα των σωληνώσεων.

Μία εβδομάδα αργότερα, η BMW εξέδωσε δεύτερη τεχνική οδηγία, για τις μοτοσυκλέτες που είχαν κατασκευαστεί από τις 9 Μαΐου του 2019  έως και τις 7 Ιουνίου του 2019. Αυτή τη φορά το πρόβλημα είχε εντοπιστεί μέσα στον κινητήρα, όπου η δίοδος λαδιού προς το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είχε επαρκή ποσότητα/ροή λαδιού, οδηγώντας σε πρόωρη φθορά τα γρανάζια και μεγάλη πιθανότητα καταστροφής τους με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα του κιβωτίου και του πίσω τροχού. Αυτή η ανάκληση ήταν και βασική αιτία της μεγάλης καθυστέρησης στις παραδόσεις, αφού για να λυθεί το πρόβλημα έπρεπε να γίνουν αλλαγές στη γραμμή παραγωγής.

Τώρα όμως η BMW έβγαλε άλλη μία ανάκληση για το ψυγείο λαδιού στις S 1000 RR που κατασκευάστηκαν μεταξύ 5 Σεπ/2018 και 27 Αυγ/2019 (όλες δηλαδή…), η οποία λέει πως πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το ψυγείο λαδιού, διότι τα σημεία σύνδεσης των σωληνώσεων ραγίζουν.

Ουσιαστικά δηλαδή, μετά την πρώτη ανάκληση που έλεγε να σφίξουν περισσότερο τις σωληνώσεις στο ψυγείο, τώρα ανακάλυψαν πως οι ίδιες οι βάσεις σύνδεσης των σωληνώσεων ραγίζουν και πρέπει να ενισχυθούν ώστε να αντέχουν στους κραδασμούς που φτάνουν εκεί από την ταλάντωση των σωληνώσεων.

       

 

   

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.