Απεβίωσε ο Hubert Auriol – Είχε συνδέσει το όνομά του με το Dakar

Φτωχότερος ο κόσμος της μοτοσυκλέτας
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/1/2021

Σε ηλικία 68 ετών, ο Γάλλος Hubert Auriol άφησε σήμερα Κυριακή 10 Ιανουαρίου την τελευταία του πνοή από καρδιαγγειακό νόσημα, συνέπεια της μεγάλης μάχης που έδινε. Γεννημένος στην Αντίς Αμπέμπα, o Hubert Auriol απέκτησε το παρατσούκλι «Αφρικανός» για την επικράτησή του με BMW R80G/S το 1981 και 1983 πριν προχωρήσει στα αυτοκίνητα αλλά και στην Cagiva, φτάνοντας να αναλάβει και διευθυντής του Rally Dakar (τότε Paris-Dakar) για σχεδόν μία δεκαετία.

Ήταν ο πρώτος που πήρε μέρος στο Dakar και με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες και ήταν ο άνθρωπος στον οποίο -χρόνια τώρα- έχουμε αποδώσει στο ΜΟΤΟ τον τίτλο του θεμελιωτή ολόκληρης της κατηγορίας των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών!

Ο Auriol πήρε μία «άσκηση των μηχανικών», το R80G/S και το ανέδειξε νικητή σε ένα Rally που εκείνη την εποχή καθήλωνε όλο τον κόσμο, μπαίνοντας σφήνα στις Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες. Και δίχως αυτή την επιτυχία και την ιστορική κόντρα με τον Cyril Neveu, είναι πλέον καταγεγραμμένο στην πορεία της ιστορίας, πως η BMW δεν θα είχε πάρει την απόφαση να επενδύσει το ίδιο δυναμικά στο πρόγραμμα του G/S και μετέπειτα GS.

Ο ίδιος ο Auriol σε απευθείας συζήτηση που είχαμε πριν από έξι χρόνια, τόνισε πως μέχρι και το 1150GS οι βασικές αρχές που είχαν τοποθετηθεί τότε, τριάντα χρόνια πριν, εξακολουθούσαν να υπάρχουν αυτούσιες μέχρι δηλαδή και την πλήρη αλλαγή στα μετέπειτα μοντέλα!

Τον θεμελιωτή των σύγχρονων μεγάλων on-off και ιδρυτή του Africa Eco Race όταν έφυγε από την ASO, την διοργανώτρια αρχή του Rally Dakar, διαδέχονται τα τρία του παιδιά.

Η διοργάνωση του Dakar εξέδωσε ανακοίνωση για τον ξαφνικό θάνατο του Auriol που παρόλο που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας είχε επισκεφτεί το πρώτο Dakar στην Σαουδική Αραβία για να το καλωσορίσει στο νέο του ξεκίνημα...

Συλλυπητήρια στην οικογένειά του και τους οικείους,

Καλό ταξίδι Hubert Auriol…

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.