Andrea Dovisiozo - Έσπασε τον καρπό του στο ΜΧ

Και χτύπησε ελαφρά και στο πρόσωπο
Ο Andrea Dovizioso έσπασε τον καρπό του σε προπόνηση motocross
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

 

Ο Andrea Dovizioso είχε μια άσχημη πτώση κατά τη διάρκεια προπόνησης Motocross, με αποτέλεσμα να σπάσει τον δεξιό καρπό του, αλλά και να χτυπήσει ελαφρά στο πρόσωπο.

Ο πρώην πιλότος του MotoGP έπεσε στην πίστα ΜΧ του Fermo, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και εγχειρίστηκε και πήρε εξιτήριο με τον δεξιό του καρπό σε νάρθηκα.

Τα νέα για την πτώση του “DesmoDovi” ανέβασε ο ίδιος στη σελίδα του στο fb, όπου αναφέρει τα εξής: “Υπάρχει αυτή η νέα μόδα με τους αναβάτες ΜΧ, να δείχνουν τα σπασίματα τους. Έτσι κι εγώ, που αισθάνομαι εν μέρει αναβάτης ΜΧ, δεν μπορούσα να μην είμαι στη μόδα… και αποφάσισα να σας δείξω το κάταγμα στον καρπό μου.

Έζησα μερικές ώρες φόβου, αλλά αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Το σημαντικό είναι πως είμαι καλά και δεν έπαθα κάποια μόνιμη βλάβη.”

Κατόπιν, ο Ιταλός αναβάτης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους γιατρούς του νοσοκομείου Murri στο Fermo, τους υπεύθυνους της πίστας Crossodromo Catini in Ponzano di Fermo, που τον βοήθησαν μετά την πτώση του, τον φυσιοθεραπευτή του, Fabrizio Bora, και τον φίλο του Yuri.

“Τώρα θα κάνω ένα μικρό διάλειμμα. Τα λέμε στην πίστα σε ένα μήνα, για να συνεχίσουμε τη δουλειά για τους στόχους του 2023.”

Περαστικά Andrea!

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.