Το νέο BMW R Nine T Racer;

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

H Intermot είναι η Έκθεση που παραδοσιακά η BMW και η KTM παρουσιάζουν τα "δυνατά" τους μοντέλα, με τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους ευρωπαίους να μοιράζουν το βάρος ανάμεσα στην Έκθεση της Κολονίας και την EICMA του Μιλάνου που ακολουθεί στις αρχές Νοεμβρίου.
Σας είχαμε δείξει εδώ και λίγες μέρες τις πρώτες φωτογραφίες από το G310GS, που κατά πάσα πιθανότητα θα εμφανιστεί στην EICMA, ενώ πριν από λίγο διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία για τη νέα έκδοση που ετοίμασε ην BMW πάνω στην πλατφόρμα του R Nine T, με την ονομασία "Racer".
Το βρετανικό Visordown εντόπισε αυτή την φωτογραφία, για την οποία κρατάμε ακόμη κάποιες επιφυλάξεις καθώς κάθε χρόνο το photoshop στο internet γίνεται όλο και καλύτερο, η οποία δείχνει ένα R Nine T με στοιχεία café racer, το οποίο μάλιστα ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με αυτό που αποκάλυπταν οι εγκρίσεις τύπου για την California που εξασφάλισε η BMW πριν λίγο διάστημα.
Ο κινητήρας έχει παραμείνει ο γνωστός αερόψυκτος boxer, το "μπικίνι-φαίρινγκ" με τον στρογγυλό προβολέα δίνουν ένα κομψό, ρετρό look, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα κλιπόν που φαίνεται να διαθέτει η μοτοσυκλέτα και η μακριά και ογκώδης εξάτμιση, η οποία αφήνει και τα μεγαλύτερα ερωτηματικά για την αυθεντικότητα της φωτογραφίας. Σε λίγες ώρες πάντως, θα λυθούν όλες οι απορίες σχετικά με το Racer αλλά και την έκδοση "Pure" που έχει ανακοινώσει η BMW ότι θα παρουσιάσει στην Κολονία.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.