Kawasaki J125 2016

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

19/11/2015

Η Kawasaki επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά των scooter και ρίχνει στη μάχη το δεύτερο μέλος της οικογένειας –πλέον- J, το J125. Το νέο scooter της Kawasaki ανήκει στην μικρή κατηγορία μόνο σε ό,τι αφορά τον κυβισμό του, καθώς οι διαστάσεις και η άνεση που προσφέρει βρίσκονται στα επίπεδα του μεγαλύτερου αδερφού, του J300 που παρουσιάστηκε το 2014.


Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας των 125 κυβικών αποδίδει 13,8 ίππους και 1,2 χιλιογραμμόμετρα ροπής, ενώ το ρεζερβουάρ του είναι μεγάλο με χωρητικότητα 13 λίτρων και συνολικό βάρος στα 182 κιλά.
Η πληθωρική του σιλουέτα μεταφράζεται σε υψηλά επίπεδα άνεσης και μπόλικους χώρους, καθώς κάτω από τη σέλα του χωράει ένα full face κράνος και μια τσάντα μεγέθους Α4, ενώ διαθέτει και ντουλαπάκι για πορτοφόλι, γάντια και μικροαντικείμενα, όπου μέσα του φιλοξενείται και μια παροχή ρεύματος 12V.


Οι δίσκοι των φρένων εμπρός και πίσω έχουν διαστάσεις 260mm και 240mm αντίστοιχα, οι οποίοι συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων, με ρυθμιζόμενες μανέτες, ενώ το ABS θα είναι προαιρετικό.
Η διάσταση των τροχών είναι 14'' για μπροστά και 13'' για πίσω και τα δύο αμορτισέρ πίσω διαθέτουν ρύθμιση για την προφόρτιση των ελατηρίων.


Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό του, το J125 έχει σέλα δύο επιπέδων με δύο χρωματικούς τόνους, πίσω φώτα Led και το "μούτρο" του θυμίζει έντονα την σχεδίαση των σπορ μοτοσυκλετών της Kawasaki. Τα όργανά του είναι ένας συνδυασμός ψηφιακών και αναλογικών ενδείξεων, με την LCD οθόνη να παρέχει πλήθος πληροφοριών.


“Το J125 εισάγει την Kawasaki σε νέες κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς μηχανοκίνητων δικύκλων”, όπως σχολίασε ο Shigemi Tanaka της Kawasaki Motors Europe. “Το J300 έχει ήδη αποκτήσει τη φήμη του ποιοτικού και απολαυστικού στην οδήγηση scooter και τώρα ήρθε η ώρα να κάνει η Kawasaki την εμφάνισή της και σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες scooter, αυτή των 125cc.”

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.