AJP PR7 2016

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

19/11/2015

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο εξελικτικής διαδικασίας, η πορτογαλική εταιρεία παρουσίασε στην EICMA την AJP PR7, μια adventure μοτοσυκλέτα που διατήρησε πολλά από τα στοιχεία που είχε όταν παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πέρσι στην Intermot. Η AJP τοποθετεί την PR7 στην αγορά ως "μια καθαρόαιμη μοτοσυκλέτα για το χώμα, ευέλικτη αλλά ταυτόχρονα και άνετη, μικρή σε διαστάσεις και ελαφριά, με δυνατότητα να φορτωθεί με αποσκευές και να ταξιδέψει για πολλά χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα."
Σε σχέση με το πρωτότυπο διατηρήθηκε το υβριδικό περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών που συνδυάζει αλουμινένια με ατσάλινα μέρη, ενώ πλέον είναι ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο και ενώνεται με βίδες με το λαιμό που παίζει και τον ρόλο του δοχείου λαδιού.
Το ανεστραμμένο πιρούνι του είναι διαμέτρου 48mm και δίνει διαδρομή 300 χιλιοστών, ενώ το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ δίνει 280mm διαδρομής αντίστοιχα για τον πίσω τροχό. Τα φρένα του είναι ένα δίσκος 300mm εμπρός με μια δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω διαθέτει έναν δίσκο 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων είναι τοποθετημένο κάτω από τη σέλα, συμβάλλοντας στην συγκέντρωση των μαζών, το συνολικό βάρος ανακοινώνεται μόλις στα 165 κιλά -πλήρες υγρών- και η απόσταση από τα έδαφος φτάνει τα 320mm.
Ο κινητήρας του είναι ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος 630 κυβικών (ο γνωστός κινητήρας του Husqvarna TE630), με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους από την SWM, ο οποίος διαθέτει και αντικραδασμικό άξονα, με διαστάσεις 100x76,4mm και ψεκασμό με σώμα διαμέτρου 45 χιλιοστών.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.