Αυτή την πρεμιέρα δεν πρέπει να την χάσεις: "On Any Sunday: The Next Chapter"!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/3/2015

Λίγες μέρες πριν την επίσημη ευρωπαϊκή κυκλοφορία της, η πολυαναμενόμενη ταινία "On Any Sunday: The Next Chapter",  το remake της θρυλικής ταινίας του '70 για τη μοτοσυκλετιστική κουλτούρα, κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 16 Μαρτίου στις 21:00 στο ιστορικό σινεμά Ατλαντίς, στη Δάφνη. Παρόντες θα είναι ο σκηνοθέτης Dana Brown και ο κορυφαίος αναβάτης Robbie Maddison, γνωστός στο ελληνικό κοινό από το άλμα του στον Ισθμό της Κορίνθου αλλά και ένας εκ των πρωταγωνιστών!

Το 1971, ο παραγωγός Bruce Brown κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ που θα άλλαζε τον τρόπο που ο κόσμος έβλεπε τις μοτοσυκλέτες και τους αναβάτες τους. Τώρα, ήρθε η ώρα για το επόμενο κεφάλαιο. Αυτή τη φορά, ο γιος του Bruce και καταξιωμένος σκηνοθέτης Dana Brown, ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του και παρουσιάζει μια σύγχρονη εκδοχή του αρχικού film, είναι ώρα για το "On Any Sunday: The Next Chapter"!

"Όταν ξεκινήσαμε τα γυρίσματα του “On Any Sunday- The next Chapter” πριν από ένα χρόνο γνωρίζαμε ότι είχαμε την ευκαιρία να πούμε μια εντελώς μοναδική ιστορία που ωστόσο εξακολουθεί να έχει όλα τα χαρακτηριστικά της αρχικής. Η καρδιά, η ψυχή και το πάθος δεν έχουν αλλάξει, αλλά αυτό που έχει αλλάξει είναι το επίπεδο της απόδοσης και της τεχνολογίας για να μεταφέρει το μήνυμα", λέει ο Dana Brown.

Μείνετε συντονισμένοι στο Motomag και στη σελίδα της Red Bull για να μάθετε περισσότερα για την πρεμιέρα, και για την διάθεση των προσκλήσεων!

 

Δείτε το τρέιλερ της νέας ταινίας!

 

 

 

Θυμηθείτε οι παλιοί το πρώτο φιλμ, και δείτε οι νέοι τον Steve McQueen να κάνει άλματα και να χαίρεται βόλτες, διαμορφώνοντας από την αρχή την άποψη που είχε τότε ο κόσμος για την μοτοσυκλέτα!

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.