Άλλη μία μικρή αποκλειστικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο: Με κέντρο την Ινδονησία και με επίσης Ινδονήσιο σχεδιαστή, η Honda ετοιμάζει ένα σκούτερ με εμφάνιση X-Adv στα 125 κυβικά! Η μικρή αυτή έκδοση προορίζεται για τις αγορές της Ασίας, κι αυτή την στιγμή βρίσκεται στο στάδιο του τελικού σχεδιασμού. Έχει πάρει λοιπόν την έγκριση προγραμματισμού μοντέλου, έχει τοποθετηθεί σε πλαίσια από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών και βασικής μορφής που θα ακολουθηθεί, κι οδεύει προς το τελικό στάδιο πριν την κατασκευή πρωτοτύπου για την έναρξη των δοκιμών.
Πηγή της αποκάλυψης αυτής είναι ο κ. Daniele Lucchesi, ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε το X-Adv, όταν δυσκολεύτηκε να κατέβει στην παραλία Μαγγανάρι στην Ίο. Η αποκάλυψη αυτή είναι κομμάτι της συνέντευξης που μας παραχώρησε, κατά την διάρκεια της οποίας είχε πολλά όμορφα πράγματα να μας πει, για τον τρόπο σχεδιασμού της Honda, για το X-Adv και την οργανωτική δομή της Honda - που θα ακολουθήσουν σε ξεχωριστό άρθρο.
ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε το X-Adv, κ.Daniele Lucchesi με τα επίμαχα τεύχη του MOTO
Το 125 θα ακολουθεί σχεδιαστικά την εμφάνιση του X-Adv, της πρώτης “SUV” μοτοσυκλέτας όπως την αποκαλεί ο ίδιος, και δημιουργείται εξαιτίας της απήχησης του X-Adv στις Ασιατικές χώρες και κυρίως στην τεράστια αγορά της Ινδονησίας, που όμως οι νόμοι και η οικονομική κατάσταση είναι αδύνατο να την καταστήσουν προσιτή. Για αυτό το λόγο το μικρότερο X-Adv θα είναι ένα κανονικό σκούτερ με Adventure εμφάνιση, κι όλους τους περιορισμούς που ένα σκούτερ θέτει στην κίνηση στο χώμα. Για αυτό και ο κ. Lucchesi, παρουσία και του Έλληνα εκπροσώπου της Σαρακάκης ΑΕΜΒΕ κ. Γιώργου Παππά, έκανε λόγο για ένα όμορφο σκούτερ που δεν θα έρθει ποτέ στην Ευρώπη. Απεναντίας η έκδοση των 500 κυβικών που δεν πρόκειται να δούμε όμως πριν το 2020, είναι μία τελείως διαφορετική περίπτωση.
Το X-Adv 500 είναι το X-Adv που πάντα ονειρευόταν ο Daniele, εκείνο που θα ήθελε να είχε φτιάξει από την αρχή. Ένα ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο, πιο στενό σκούτερ, και ιδανικά με DCT κιβώτιο. Αυτή την στιγμή το X-Adv 500 είναι ένα σχέδιο με τις βασικές γραμμές έτοιμες και μία καταχώρηση στην μελλοντική γκάμα της Honda. Μένει να αποσαφηνιστεί ποιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί ή αν θα υπάρξει μία νέα σειρά κινητήρων, ιδανικά με εμπρόσθια κλίση όπως και ο δικύλινδρος της σειράς NC, ώστε να εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες προϋποθέσεις που θέτει η σκούτερ εμφάνιση. Υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο για λόγους κόστους, να τοποθετηθεί CVT μετάδοση, πράγμα που θα καταστήσει το μεσαίο –πλέον- XAdv πιο προσιτό από πλευράς τιμής και με λιγότερες όμως διαφορές από τον ανταγωνισμό του, καθώς μέχρι τότε θα έχει περάσει στην παραγωγή και η αντίστοιχη πρόταση της Kymco που αυτή την στιγμή την γνωρίζουμε ως C-Series Concept. Μάλιστα ο κ. Lucchesi μας αποκάλυψε ότι το αντίστοιχο X-Adv της Kymco έχει σχεδιαστεί από πρώην σχεδιαστή της Honda με τον οποίο είχαν στενή συνεργασία και εξακολουθεί να τους συνδέουν φιλικοί δεσμοί.
Θα δούμε λοιπόν στο μέλλον ένα μικρό X-Adv που ο κόσμος θα αναρωτιέται αν θα έρθει στην Ευρώπη, αλλά εσείς θα ξέρετε ήδη την απάντηση, καθώς κι ένα μεσαίο στα 500 κυβικά, με αυξημένες δυνατότητες κίνησης στο χώμα!