(Μόνο για άντρες) Δύο μοτοσυκλετιστικοί μέθοδοι για να βρεις την γυναίκα της ζωής σου

Η μοτοσυκλέτα ως εργαλείο επιλογής!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/11/2016

Ανάμεσα στα δεκάδες πλεονεκτήματα που έχει η μοτοσυκλέτα, το βασικότερο είναι ότι σε βοηθάει να καταλάβεις τον χαρακτήρα της συντρόφου σου (και εκείνη τον δικό σου…) πολύ πριν κάνεις το υπονενοημένο βήμα και ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας ή του δημαρχείου, από την πρώτη κιόλας βόλτα. Αποκρυπτογραφώντας τον συνδυασμό των δικών της συμπεριφορών και αντιδράσεων, μπορείς να βρεις τον πραγματικό χαρακτήρα σας και να διαπιστώσεις αμέσως αν ταιριάζεις με την σύντροφό σου και αν είναι το κατάλληλο άτομο για να ανοίξεις σπίτι. Οι παρακάτω μέθοδοι είναι “επιστημονικά αποδειγμένο” ότι προσφέρουν ακριβή αποτελέσματα σε όλους όσους τους χρησιμοποίησαν:

 

 

Μέθοδος 1

Κάνεις αμέσως σούζα (παραλίγο να φάτε καπάκι αλλά το σώζεις…) και συνεχίζεις με σφήνες ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Σε τρία δευτερόλεπτα φτάνετε έξω από την καφετέρια και παρκάρεις με τις πάντες

Εκείνη:

Α. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και σου δίνει ένα ρουφηχτό φιλί

Β. Κατεβαίνει από την σέλα και σε γαμοσταυρίζει

Γ. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και δεν κάνει κανένα σχόλιο για την οδήγησή σου

Δ. Έχει ήδη φύγει από την σέλα πριν πέντε χιλιόμετρα, αλλά τώρα το πρόσεξες

 

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Α

Εδώ έχουμε κλασική περίπτωση εφήμερης, θυελλώδους σχέσης. Το κορίτσι είναι Adrenaline Junkie (ή σκέτο Junkie…)  και η σχέσης σας θα διαρκέσει όσο κρατάς την ένταση ψηλά. Κάνε τα πάντα μαζί της εκτός από γάμο διότι κάποτε θα σοβαρευτείς κι εσύ και κάποιος άλλος θα αναλάβει να κρατάει την “ένταση” ψηλά

 

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Β

Το κορίτσι είναι μια χαρά, απλώς δεν έχει κατανοήσει ότι ο τρόπος που φλερτάρουν οι μοτοσυκλετιστές δεν έχει αλλάξει από την εποχή των Νεάντερνταλ. Άσε την να φύγει προς το παρόν και την ξαναπαίρνεις τηλέφωνο για ραντεβού στα σαράντα της (που θα θέλει να καβαλάει οτιδήποτε κάνει σούζες…) ή όταν ενηλικιωθείς εσύ

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Γ

Μακριά!! Το χειρότερο είδος γυναίκας. Δύο λόγοι υπάρχουν που δεν σχολίασε την οδήγησή σου. Είτε είναι εντελώς βλαμμένη και δεν κατάλαβε ότι παραλίγο να σκοτωθείτε, είτε είναι από αυτές που λένε από μέσα τους “Θα τον αλλάξω εγώ αυτόν”.

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Δ

Είτε παίρνεις τηλέφωνο στο ΚΑΤ για να μάθεις σε πιο δωμάτιο την έχουν και να της στείλεις λουλούδια, είτε παίρνεις τηλέφωνο τον φίλο σου τον Γιώργο να έρθει στην καφετέρια να σου κάνει παρέα στον καφέ

 

Μέθοδος 2:

Οδηγάς όσο πιο ήρεμα μπορείς, αφήνοντας όλες τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες να σε προσπερνούν

 

Εκείνη:

Α. Καθ’ όλη την διάρκεια της διαδρομής σε ρωτάει τι ώρα έχει πάει

Β. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και είναι ευδιάθετη και χαμογελαστή

Γ. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και σε ρωτάει πόσα κυβικά είναι η μοτοσυκλέτα σου

Δ. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και αμέσως τηλεφωνεί στον πρώην γκόμενό της να έρθει να την πάρει

 

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Α

Εδώ χρειάζεται περεταίρω διερεύνηση. Μπορεί να ρωτάει για την ώρα, είτε επειδή έχει πιο σημαντικά πράγματα στο μυαλό της από εσένα, είτε επειδή προσπαθεί να σου πει με ευγενικό τρόπο να ανοίξεις λίγο παραπάνω τον γκάζι. Χούφτωσέ το στην επιστροφή για να έχεις πιο σαφή εικόνα και αναλόγως αντιδράσεων ακολούθησε τις συμβουλές της Μεθόδου 1

 

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Β

Τα χαμόγελα δεν οφείλονται επειδή απόλαυσε την βόλτα, αλλά επειδή κατάλαβε ότι παραμέρισες τη σχέση σου με την μοτοσυκλέτα σου για χάρη της (Αχ ο γλυκούλης μου για μένα το κάνει...). Η μέρα που θα σε κοπανάει με την παντόφλα στο κεφάλι δεν είναι μακριά... οπότε ένα πράγμα σου μένει να κάνεις: Run Forest! Run!!!!!    

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Γ

Όπως καταλαβαίνεις η ερώτηση που σου κάνει είναι συμβολική και δεν αφορά τα κυβικά του κινητήρα αλλά αυτά που έχεις μέσα στο σώβρακο. Με άλλα λόγια σε ρωτάει αν το σεξ που κάνεις είναι τόσο βαρετό όσο και η οδήγησή σου. Η κοπελιά έχει απαιτήσεις από τους άντρες, οπότε ήδη ξέρεις σε ποιον θα ρίχνει το φταίξιμο όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά στο σπίτι

 

Τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση Δ

Πραγματικά δηλαδή, τι δεν κατάλαβες;

 

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Εκκίνηση για την ετήσια διοργάνωσή της από εδώ και πέρα
Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/12/2024

Η πρώτη μέρα της INTERMOT 2024 ξεκίνησε δυναμικά με αρκετές επισκέψεις παρόλο που η Έκθεση δεν έχει το μέγεθος και την αίγλη των προηγούμενων ετών. Με την Ducati να επιστρέφει στην INTERMOT μετά από έξι χρόνια, είναι και η μόνη από τις μεγάλες εταιρείες που την τιμήσαν με τον καλύτερο τρόπο, με το να κρατήσει δηλαδή ένα σημαντικό μοντέλο και να το αποκαλύψει εδώ, στην Γερμανία για πρώτη φορά.

Ταυτόχρονα βοηθά και εμάς να δικαιολογήσουμε το έξοδο της κάλυψης της Έκθεσης προσφέροντας κάτι νέο στους αναγνώστες, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα είχε υποβιβαστεί σε μία τοπική Έκθεση Μοτοσυκλέτας όπως όλες όσες συμβαίνουν διάσπαρτες στην Ευρώπη.

Στην μεγαλύτερη όμως αγορά μοτοσυκλέτας η Έκθεση έχει μία σημαντική θέση στον εμπορικό κόσμο, ιδιαίτερα από την στιγμή που υπάρχει τοπική βιομηχανία και όχι μόνο λιανική πώληση. Στην INTERMOT εκτός από τους μεγάλους κατασκευαστές υπάρχουν πολλές εταιρείες εξαρτημάτων και ανταλλακτικών που επιζητούν την επόμενη ευκαιρία, και σε αυτό το κομμάτι όμως είναι σημαντικά μικρότερη από το ένδοξο παρελθόν της. Αντικατοπτρίζοντας την πορεία της γερμανικής οικονομίας, το νέο ξεκίνημα της INTERMOT που ανακοινώθηκε φέτος, γίνεται με αργή εκκίνηση αλλά με στόχο να κάνει σίγουρα βήματα εμπρός, όπως τόνισαν στο ΜΟΤΟ, στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας. Δεν υπάρχει και άλλο μέσο από την Ελλάδα, τουλάχιστον δεν έχουμε πετύχει κάποιο, για να μεταφέρει τον παλμό από την δεύτερη μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Ευρώπης.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Οι μεγάλες εταιρείες έχουν όλες παρουσία, ελάχιστες από Κίνα, σε αντίθεση με την EICMA που είναι και η μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, όπως και γενικά περιορισμένη είναι η παρουσία μικρότερων κατασκευαστών που δεν έχουν ήδη ισχυρή αντιπροσώπευση στην γερμανική αγορά ή δεν έχουν στοχευμένο κοινό με υποστήριξη για να φτάσουν σε αυτό. Για αυτό υπάρχει παρουσία της Horwin και της Zero που στηρίζονται στην ισχυρή τοπική αντιπροσωπεία και απουσιάζουν άλλοι μικροί κατασκευαστές που συνολικά έχουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Η Ducati λοιπόν έκανε την διαφορά με την στήριξη της INTERMOT να είναι ένας από τους λόγους αυτής της επιλογής αλλά όχι ο κυρίαρχος. Με τον τρόπο αυτό το νέο Multistrada V2, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα εδώ, εισπράττει το μεγάλο μερίδιο της προσοχής του κόσμου παρουσιαζόμενο σήμερα χωρίς κάτι άλλο στην επικαιρότητα και ταυτόχρονα σε μία πολύ βασική αγορά με ισχυρό τοπικό ανταγωνισμό. Αυτοί οι δύο λόγοι είναι κυρίαρχοι για την επιλογή των Ιταλών, παράλληλα με την στήριξη στην INTERMOT. Ας μην ξεχνάμε πως σχεδόν δέκα χρόνια πριν, από εδώ ξεκίνησαν την επικοινωνία των Scrambler και όχι στην Ιταλία. Μία εξαιρετικά σημαντική κίνηση στην ιστορία της Ducati είχε εκκίνηση εδώ, στην Γερμανία.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Συνομιλώντας με στελέχη της Γερμανικής αγοράς, τα πράγματα εδώ είναι δύσκολα και θα συνεχίσουν να είναι τουλάχιστον για την επόμενη χρονιά που το πολιτικό σκηνικό δεν θα είναι σταθερό. Κλυδωνισμός στην μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης σημαίνει πως επηρεάζονται και οι υπόλοιποι, ιδιαίτερα στις κατηγορίες άνω των πεντακοσίων κυβικών γιατί δυσκολεύει την οικονομία κλίμακας, πάνω στην οποία βασίζονται οι μικρές αγορές που δεν μπορούν να στηρίξουν από μόνες τους το σύνολο των πωλήσεων που απαιτεί η εξέλιξη των ακριβών μοτοσυκλετών. Η Kawasaki για παράδειγμα στόχευσε την γερμανική αγορά για να βγάλει την ZX-4RR, μία ακριβή μοτοσυκλέτα που γυρίζει τον χρόνο 40 χρόνια πίσω και δεν γίνεται παρά να έρχεται κοντά σε τιμή με την αμέσως επόμενη κατηγορία. Αυτό από μόνο του την καθιστά μία δύσκολη κίνηση που μπορεί να πετύχει μόνο αν στηριχθεί από μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία. Οι 20-30 ακριβές μοτοσυκλέτες της μικρο-μεσαίας κατηγορίας που θα πωληθούν στην ελληνική αγορά δεν μπορούν να στηρίξουν την ύπαρξη του μοντέλου και το καλό είναι πως στην Γερμανία εξαντλήθηκαν όλα τα ZX και στις τρεις κατηγορίες φέτος αλλά και το ΄23. Αν δεν γινόταν αυτό δεν θα είχαμε ούτε supersport, ούτε superbike και αυτός είναι και άλλος ένας λόγος που το τι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους δεν αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία στην Ευρώπη.

Θα συνεχίσουμε την περιήγησή μας στους διαδρόμους της INTERMOT για όλες τις λεπτομέρειες που υπάρχουν στις γωνιές των περιπτέρων.

 

Ζωντανά από την INTERMOT: Νέα Ducati 2025!

Posted by Moto Magazine Greece on Thursday, December 5, 2024